arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

واکنش عابديني به مزايده ساختمان داماش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: مايلي‌کهن يک استغفار و يک عذرخواهي به من بدهکار است.

امير عابديني در مورد مزايده گذاشتن ساختمان مرکزي داماش گيلان توسط مسئولان قضايي اظهار داشت: دستوري که از سوي قوه قضائيه صادر شده اين است که املاکي که به نام شخصي مه‌آفريد اميرخسروي است ولو اينکه در اختيار شرکت‌ها باشد براي پرداخت بدهي‌هاي بانکي‌اش به مزايده گذاشته شود، املاکي که شريکي نداشته باشد و به نام خود مه‌آفريد باشد. ساختمان مرکزي داماش هم همين شرايط را دارد البته با توجه به اينکه اين ساختمان دفتر مرکزي باشگاه بوده فروش آن سخت است، زيرا مردم رشت به آن الفتي دارند.

 فارس، وي ادامه داد: از سويي ديگر ما قرارداد دو ساله براي استقرار در ساختمان مرکزي باشگاه داماش داريم و هر خريداري که بيايد اين مسئله را به او خواهيم گفت زيرا دو سال ما مستأجر اين ساختمان خواهيم بود. در اين ساختمان سالن بدنسازي آشپزخانه و رستوران باشگاه را تأسيس کرده بوديم با اين حال اگر قرار بر تخليه آن باشد مشکلي نيست و در ساختمان‌هاي ديگر شرکت مستقر خواهيم شد.

عابديني در مورد واگذاري باشگاه داماش گيلان گفت: باشگاه داماش گيلان واگذار نمي‌شود زيرا حساب و کتاب‌هاي مشارکتي دارد اما تيم‌هاي باشگاه را مي‌توان واگذار کرد و حق امتياز آنها را فروخت. براي باشگاه‌ها مدير تسويه مي‌گذارند تا شرايط آنها مشخص شود.

وي ادامه داد: با اشخاص مختلفي براي فروش حق امتياز تيم صحبت کرده‌ايم که فرد خريدار بايد بودجه امسال و سال گذشته را بدهد، بدهي خارجي تيم بيشتر از 100ميليون نيست ولي به کادر فني و بازيکنان تيم بزرگسال و پايه بدهکاريم.

عابديني در مورد قيمت واگذاري تيم داماش گيلان گفت: سال گذشته اين قيمت 4.5ميليارد بود اما با توجه به شرايطي که باشگاه دارد و بدهي‌هاي آن بيشتر شده قطعاً از قيمت تيم کسر مي‌شود.

مديرعامل باشگاه داماش در مورد اينکه محمد مايلي‌کهن گفته بود او بابت ترانسفر جهانبخش به تيم‌هاي هلندي پول گرفته است، گفت: بله من همان زمان هم که جهانبخش ترانسفر شد به خود فارس گفتم که 210هزار يورو بابت اين ترانسفر نصيب باشگاه شده است که تمامي اين پول تبديل به ريال شد و به باشگاه پرداخت شد من حتي يک ريال هم بابت انتقال جهانبخش برنداشته‌ام مايلي‌کهن يک استغفار و يک عذرخواهي به من بدهکار است زيرا که او خود فردي مؤمن است اما به اشتباه گفته که من قرارداد 600ميليون توماني با باشگاه داماش دارم که اينگونه نيست.

وي ادامه داد:‌ من 600 ميليون تومان به باشگاه داماش قرض داده‌ام که 150 ميليون تومان آن نيز چک برگشتي قوي‌دل است. پول‌هايي که از جيب شخصي و دوستانم گرفته‌ام و به باشگاه داده‌ام جزو طلب من از باشگاه است و من قرارداد 600ميليوني ندارم.
نظرات بینندگان