arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

قتل همسایه با چاقو به بهانه صدای بلند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی خبر داد که به علت سر و صدا، همسایه خود را با چاقو کشت.

سرهنگ عباس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش در پی دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران گشت کلانتری 18 تبریز در جریان نزاع منجر به جرح در یکی از مناطق تبریز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه، ضمن خاتمه نزاع، درگیری این افراد را صورتجلسه کردند، گفت: هنوز نیم ساعت از نزاع ابتدایی نگذشته بود که بر اساس اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان مجددا در همان آدرس قبلی درگیری ایجاد شده و عوامل گشت با حضور در محل حادثه دریافتند که مرد جوانی به نام «س» که به صورت مجردی در مجتمع زندگی می‌کرد، با چاقو سه نفر را مجروح کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر سه مجروح به بیمارستان شهید محلاتی منتقل شدند، گفت: متاسفانه یکی از این افراد به نام «احد» به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

عباس‌زاده با بیان اینکه ماموران با حضور در محل بیمارستان متوجه شدند که یکی از مجروحان به نام «اکبر» از ناحیه پشت سر مورد اصابت چاقو قرار گرفته و از هر دو گوش خونریزی شدیدی دارد، گفت: این فرد قادر به تکلم نبود و مجروح سوم که «بهزاد» نام داشت نیز از ناحیه پاشنه پای راست با چاقو مجروح شده بود که تحقیقات از این افراد آغاز شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه صراحتا به درگیری و قتل «احد» و مجروح نمودن دو نفر دیگر به علت آزار و اذیت همسایگان و ایجاد سر و صدا معترف شد، گفت: به دستور قاضی پرونده، بازسازی صحنه قتل صورت گرفت و متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
نظرات بینندگان