arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

هفت توصیه برای تبدیل شدن به ورزشکار حرفه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ورزشکار بودن صرفا به این معنا نیست که شما می‌توانید در حرفه ورزشی خود بهترین باشید. برای بهترین بودن باید به اندازه کافی تلاش کنید و در هر شرایطی که بودید پیشرفت کنید.

به گزارش ایسنا، توصیه‌هایی برای پیشرفت کردن و افزایش کارایی ورزش وجود دارد.

1- تمرین کنید. سعی کنید روزی یک ساعت ورزش کنید. برای این که بیشتر لذت ببرید می‌توانید با خانواده و دوستان خود فعالیت داشته باشید. سعی کنید راهی برای پیشرفت پیدا کنید. برای مثال اگر والیبال بازی می‌کنید ، بر روی سرویس زدن خود تمرین کنید و ببینید در یک دقیقه‌ می‌توانید چند سرویس بزنید.

درست است که تمرین برای بهتر شدن لازم است ، اما کافی نیست. اغلب ورزشکاران ذکر می‌کنند که اگر تمرین زیاد داشته باشند. بهترین خواهند بود اما این فکر درست نیست. با این حال تمرین تاثیر بسیار زیادی دارد.

2- مناسب ترین تجهیزات را برای ورزش خود تهیه کنید. تجهیزات نامناسب باعث آسیب دیدگی‌ می‌شوند. سعی کنید با کمک تجهیزات مناسب، ایمنی را حفظ کنید.

3- نگذارید که هیچ مانعی سر راه شما قرار بگیرد. به کسانی که کار شما را کوچک می‌شمرند ، گوش ندهید زیرا جلوی راه پیشرفت شما را می‌گیرد.

4- تغذیه و تمرین مناسب داشته باشید. یک برنامه تمرین خاصی برای خود تهیه کنید و آن را مرتبا انجام دهید. اگر به طور روزانه تمرین کنید، پیشرفت خواهید کرد.

5- همیشه برای خود هدفگذاری کنید.

6- از بدن خود مراقبت کنید و قبل و بعد از مسابقات میان وعده بخورید تا انرژی کافی را داشته باشید. به جای نوشیدنی‌های ورزشی ، آب بنوشید.

7- زیاد به خود فشار نیاورید، زیرا باعث آسیب دیدگی‌ می‌شود. قبل از شروع ورزش حتما بدن را گرم کنید.
نظرات بینندگان