arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

مرفاوی: افت کیفی فوتبال عامل ورود دورگه‌ها به تیم ملی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اُفت کیفی فوتبال داخلی موجب معطوف شدن نگاه مربی تیم ملی به استفاده از بازیکنان دورگه شده است.

به گزارش ایسنا، عبدالصمد مرفاوی امشب در مصاحبه قبل از بازی مقابل فجرشهید سپاسی در شیراز، افزود: علت افت کیفی فوتبال نبود مدیریت مطلوب در این عرصه است.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان دورگه دعوت شده به تیم ملی، توان فنی مناسبی داشته و می توانند در این تیم تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: به نظر من به جای برخی از بازیکنان دورگه می‌شد از بازیکنان داخلی استفاده کرد.

مرفاوی در عین حال خاطرنشان کرد: این نوع نگاه البته به سلیقه و تفکر سرمربی تیم ملی باز می‌گردد، سلایق هر فرد متفاوت است، مربی ما نیز یک مربی خارجی است و اعتقاد دارد بازیکنان دورگه می توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی در خصوص بازی فردا(شنبه) مقابل فجر نیز گفت: فردا یک بازی بسیار مهم در پیش داریم و هر دو تیم برای گرفته نتیجه، بازی خواهند کرد زیرا هر سه امتیاز این بازی برای دو تیم با اهمیت است.

مرفای تاکید کرد: امیدوارم داوری بازی فردا بتواند نمایش خوبی را از خود ارایه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه داوری باعث بروز مشکلاتی در روند امتیازگیری تیم صبای قم شده است، به سخنان دبیر فدراسیون فوتبال استناد و اضافه کرد: تیم ما در طول فصل حدود 9 امتیاز را به خاطر داوری از دست داده است.

مرفاوی با بیان اینکه حتی از دست دادن یک امتیاز نیز می تواند در سرنوشت یک تیم تاثیرگذار باشد ابراز امیدواری کرد که پس از این شاهد داوری های عادلانه تری باشد.

سرمربی صبای قم با اشاره به بازی در مقابل سپاهان، گفت: علی رغم آنکه نتیجه این بازی را واگذار کردیم اما داوری عادلانه قضاوت کرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم بعد از ظهر فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات بینندگان