arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

قتل مادرزن با کلاشينکف!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوان ۲۴ ساله اي که مادرزنش را با شليک گلوله کشته بود، پس از حدود دو سال فرار در چنگ قانون گرفتار شد و به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، مأموران پليس آگاهي جيرفت که در پي دستگيري متهم به قتل فراري بودند، به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد جوان ۲۴ ساله پس از حدود ۲ سال فرار از چنگ قانون به مشهد گريخته است.

 بنابراين آنان با گرفتن نيابت قضايي به مشهد عزيمت کردند و پرونده جنايي را به «قاضي موحدي راد» (قاضي ويژه قتل عمد مشهد) تحويل دادند.

 مقام قضايي پس از مطالعه پرونده، به کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي دستور داد تا با استفاده از شگردهاي پليسي براي دستگيري متهم به قتل اقدام کنند.

 اين گزارش حاکي است: کارآگاهان پس از ردزني مخفيگاه متهم، دريافتند که او از حدود ۲ روز قبل وارد مشهد شده است؛ بنابراين وي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به اداره جنايي پليس آگاهي هدايت شد.

جوان ۲۴ ساله که ديگر چاره اي جز بيان حقيقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: حدود ۲ سال قبل با همسرم مشاجره کرديم. اختلافات ما به خاطر دخالت هاي مادرزنم شدت مي گرفت تا اينکه همسرم با حالت قهر از منزل خارج شد و به خانه مادرش رفت اما هنوز چند روز از اين ماجرا نگذشته بود که ديدم مادرزنم يک دستگاه کاميون کرايه کرده است و براي بردن لوازم دخترش به در منزل ما آمده است. من که با ديدن اين وضعيت عصباني شده بودم با او به مشاجره لفظي پرداختم. در همين حال پدر و مادر من هم آمدند تا شايد مادرزنم کوتاه بيايد و بگذارد ما زندگي کنيم ولي او فقط حرف خودش را مي زد. من که ديگر تحمل نداشتم، سوار موتورسيکلت شدم و نزد يکي از دوستانم رفتم از او يک قبضه سلاح جنگي کلاشينکف گرفتم و دوباره به منزل برگشتم.

متهم اين پرونده جنايي ادامه داد: من که ديگر از شدت خشم دستانم مي لرزيد، لوله اسلحه را به طرف مادرزنم گرفتم و گفتم اگر اين کار را بکني شليک مي کنم ولي او خطاب به من گفت تو عرضه اين کارها را نداري! با شنيدن اين جمله اولين گلوله را شليک کردم که به پهلوي سمت چپش اصابت کرد وقتي روي زمين افتاد گلوله ديگري نيز به انتهاي ستون فقرات و نزديک گردنش زدم و بلافاصله از محل متواري شدم. از آن روز به بعد به طور مخفيانه زندگي مي کردم تا اينکه دو روز قبل به مشهد آمدم تا مأموران نتوانند مرا پيدا کنند.

اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات متهم به قتل 24 ساله، وي با دستور قاضي موحدي راد، تحويل کارآگاهان جيرفت شد تا مراحل رسيدگي به پرونده وي در محل ارتکاب جرم طي شود.
نظرات بینندگان