arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

مظفر در پاسخ به ترکان: رئیس‌جمهور تذکر بدهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون نظارت مجلس، اظهارات اکبر ترکان را عاملی برای ایجاد مشکلات بین دولت و مجلس دانست و گفت: بهتر است دولتمردان سعه‌صدر بیشتری داشته باشند.

حسین مظفر نماینده مردم تهران در خانه ملت و معاون نظارت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات اخیر اکبر ترکان درباره مجلس، گفت: مجلس قصد کارشکنی نسبت به دولت و عملکرد کابینه یازدهم را ندارد.

وی اضافه کرد: نقطه‌نظرات مطرح شده از سوی وکلای ملت برای اصلاح روند امور مطرح می‌شود که البته این مباحث نگاه قاطبه مجلس است.

معاون نظارت مجلس با بیان اینکه دولت باید از نقد منصفانه و مشفقانه استقبال کند، تصریح کرد: دوستان مجلسی هم باید از اقداماتی که دولت را در تنگنا قرار می‌دهد پرهیز کنند.

مظفر با بیان اینکه هر اظهارنظری که عاملی برای شکاف بین 2 قوه شود به صلاح دولت و مجلس نیست، اظهار داشت: هزینه این شکاف از جیب مردم پرداخت خواهد شد.

وی از دولتمردان خواست سعه صدر بیشتری داشته باشند تا در نهایت مجلس و نمایندگان هم با تعامل بهتر و نگاه مطلوب‌تر به دولت مسائل را دنبال کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس طرح سخنان ذکر شده را عاملی برای ایجاد مشکلات بین دو قوه دانست و افزود: مردم از اختلاف خسته شده‌اند؛ مطلوب است رئیس‌جمهور تذکرات لازم را در این زمینه برای وفاق بیشتر 2 قوه بدهد.

به گزارش فارس، اکبر ترکان طی اظهارنظری با اشاره به رویکرد نظارتی مجلس شورای و همچنین سوالات نمایندگان از برخی وزرای دولت، عنوان کرد: کسانی که عقلانیت و تدبیر را قبول ندارد مسلم است که مقابل دولت یازدهم خواهند ایستاد.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس طرفدار فکر و جناح آقای روحانی نبودند، گفت: مردمی که به این نمایندگان رای دادند به رفتار، افکار و عملکرد آنها به دقت نگاه کنند اگر رفتار آنها را نمی‌پسندند برای مجلس آینده فکری کنند.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما باید این دو سال مجلس را تحمل کنیم، اظهار داشته است: ما از مردم استدعا می‌کنیم که فعالیت آنها را به خوبی رصد کنند و اگر دیدند که این رفتار درست و منطقی نیست در انتخابات مجلس آینده تجدیدنظر کنند.
نظرات بینندگان