arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

جزئیات تخلف میلیاردی يك شركت بزرگ نفتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مقام مسئول در سازمان بازرسی کل کشور، جزئیات لغو مناقصه 330 میلیون یورویی ( بیش از 1300 میلیارد تومانی ) در یک شرکت بزرگ نفتی را اعلام کرد.

به گزارش مهر، مدیرکل بازرسي استان خوزستان با اعلام جزئیاتی از لغو مناقصه نفتی 330 میلیون یورویی گفت: در این مناقصه که توسط یک شرکت بزرگ نفتی در استان انجام شد، قرار بود خدمات چاه‌پیمایی و نمودارگیری در میادین نفتی انجام شود که به دلیل عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه نظام مستند سازی مناقصات لغو شد.

غلامحسین کرمی افزود : میزان این قرارداد 330 میلیون یورو معادل یک‌هزار و 300 میلیارد تومان بود که به علت عدم رعایت مواد 2، 4 و 19 قانون برگزاری مناقصات و همچنین عدم رعایت ماده 11 آیین‌نامه نظام مستندسازی مناقصات لغو شد.

وی اعلام کرد: در سامانه ثبت مناقصه سال جاری ، 2 هزار معامله به ارزش 3 هزار میلیارد تومان ثبت شده که از این میزان 600 مناقصه به ارزش 1500 میلیارد تومان لغو شده است.

مناقصه 330 ميليون يورويي انجام خدمات چاه‌پيمايي و نمودارگيري در ميادين نفتي، به دليل عدم رعايت مواد 2، 4 و 19 قانون برگزاري مناقصات و ماده 11 آيين‌نامه نظام مستندسازي مناقصات لغو شده است.
نظرات بینندگان