arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۲

سینما، ۲ روز در سال مجانی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردم با تصویب سازمان سینمایی دو روز از سال را به صورت رایگان به سینما خواهند رفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ عضو شورای مدیران سازمان سینمایی با اعلام این خبر گفت: زمینه ای فراهم شد که مردم به دعوت سازمان سینمایی به عنوان میهمان همه سینماهای کشور دو روز را در سال به شکل رایگان به سینما بروند.

حبیب ایل بیگی افزود: یکی از این روزها قطعا روز ملی سینما (21شهریور) است و دومین روز نیز در یکی از ایام الله دهه فجر انتخاب خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شورای مدیران سازمان سینمایی، پیشنهاد حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در این خصوص تصویب و مقرر شد که کارگروهی در این باره با حضور نمایندگان انجمن سینماداران، کانون پخش کنندگان، خانه سینما و برخی مدیران سازمان سینمایی تشکیل شود که دبیری آن را من برعهده دارم.

وی ادامه داد: تا به حال در این باره سه جلسه برگزار کردیم و در روزهای آینده به جمع بندی می رسیم که دو روز سینمای رایگان و روش اجرای این طرح را اعلام کنیم.

ایل بیگی گفت: روزهای آینده در نشستی که با حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد در این باره جزییاتی اعلام خواهد شد.

عضو شورای مدیران سازمان سینمایی، این اقدام را سبب آشتی دوباره مردم با سینما دانست و یادآور شد: این مهم موجب فرهنگ سازی سینما رفتن و تشویق مردم برای ارتباط موثرتر با هنر هفتم و به نوعی هدیه سازمان سینمایی به علاقه مندان به سینما است.
نظرات بینندگان