arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۲

واریز وام 2 میلیون تومانی به حساب 80 هزار بازنشسته کشوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از واریز وام 20 میلیون ریالی به حساب 80 هزار بازنشسته کشوری از امشب خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ˈایراندخت عطاریانˈ گفت : این میزان وام با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه به حساب بانکی بازنشستگان واجد شرایط که در قرعه کشی انتخاب شده اند، واریز می شود و این افراد می توانند با مراجعه به بانک نسبت به برداشت آن اقدام کنند.

وی افزایش خدمات رفاهی برای بازنشستگان کشوری و ارایه تسهیلات بانکی برای این قشر از جامعه را از مهم ترین برنامه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

عطاریان افزود: برنامه ها و فعالیت هایی که در چهار ماه گذشته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان کشوری انجام شده در جهت افزایش سطح رضایت مندی این گروه از اقشار جامعه بوده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: تلاش می شود تا با تدوین برنامه های گوناگون به ویژه در بخش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازهای بازنشستگان تامین شود.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری مزبور به بازنشستگانی پرداخت می شود که تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده اند.

عطاریان اعلام کرد تا کنون بیش از 600 هزار بازنشسته کشوری وام ضروری دریافت کرده اند و این برنامه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان