arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۶
تعداد نظرات: ۱۸۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

پاسخ ظریف به اصرار وزیر خارجه ایتالیا برای ورود بدون حجاب به ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


«اما بنینو» وزیر امور خارجه ایتالیا در سفر اخیرش به تهران به شدت اصرار داشت تا بدون حجاب وارد کشور شود که این موضوع با واکنش مقامات کشورمان مواجه شد.

 سایت جهان نوشت: طبق پروتکلی که از پیش میان ایران و سایر کشورهای جهان به توافق رسیده است، کلیه بانوان دیپلمات سایر کشورها موظفند با حجاب روسری و پوشیدگی متعارف در ایران وارد کشور شوند.

اما هنگام نشستن هواپیمای حامل وزیر امور خارجه ایتالیا، وقتی مدیر تشریفات وزارت امور خارجه با سه روسری رنگین برای استقبال از وی وارد هواپیما می‌شود، او قبول نمی‌کند و می‌گوید که فقط بدون حجاب حاضر است وارد ایران شود.

وقتی گفته می‌شود که طبق پروتکل باید عمل شود، وی پاسخ می دهد که چطور مقامات ایرانی در ضیافت‌های ما به خاطر سرو مشروب حاضر نمی‌شوند، من هم حاضر نیستم تن به این محدودیت بدهم.

اصرار‌ها راه به جایی نمی‌برد و بالاخره مدیرکل تشریفات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی تماس می‌گیرد و کسب تکلیف می‌کند و خواستار مکالمه وی با وزیر امور خارجه ایتالیا می‌شود.

ظریف ضمن اینکه حاضر به مکالمه تلفنی نشده است می‌گوید: بگویید اگر نخواهید حجاب داشته باشید، نمی‌توانیم در تهران از شما پذیرایی کنیم و همه قرارهای شما لغو می‌شود.

وی با ناراحتی در داخل هواپیما ابتدا با ایتالیا تماس تلفنی برقرار می‌کند و بعد با عصبانیت و پس از کشیدن چند سیگار، با اکراه روسری را به سر کرده و از پلکان هواپیما پایین می آید. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۳
در انتظار بررسی: ۲۲۵
غیر قابل انتشار: ۱۰۱
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1311
1583
زنده باد ظریف....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
زوری سر مردم روسری کردن زنده باد داره ؟؟؟ یعنی شخصیت زدگی پدر مردم مارو در آورده . اینکه ظریف یه شخصیت استثنایی و آگاه هست درست . ولی دیگه هر چیزی و هرجایی زنده با نداره
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
امکان نداره چنین اتفاقی افتاده باشه
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
... آيا اگه يه ديپلمات خارجي كه اعتقادي به حجاب نداره بدون روسري بياد ايران آسمون به زمين مياد؟!!
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
الزام کردن طرف مقابل به رعایت مقررات و پروتکل ها با قاطعیت زنده باد دارد .
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این یعنی اینکه باید اجازه ی خروج خانمهای همراه احمدی نژاد را که با چادر بودند را نمی دادند. یا چادر سیاه و روسری سیاه و مانتوی سیاه را عوض می کنید یا از هواپیما خارج نمی شوید!
یک ایرانیِ تا آخر ایستاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ظریف جان میبینی تعداد اونهایی که به خاطر اقتدار شما چطور منفی زدند؟! اینها همانهایی هستند که بعد از موفقیت شما در مذاکرات زنده باد ظریف می گفتند. افسوس و صد افسوس ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حالا روسری می زد می مرد ....؟
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اگر به ایرانی ها هم در کشورهای خارجی به زور مشروب بخورانند! آیا باز هم زنده باد داره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اقتدار ظریف زنده باد داره
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
552
752
حق داشته خب
رضاجوانشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
390
942
چیزی که به نظر درست می آید گفته وزیر امور خارجه ایتالیا است چرا که طبق قوانین باید مسلمین حجاب داشته باشند و ما نمی توانیم همه را مجبور به اینکار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پس پروتکل کشکه؟ قانون نیست؟ توی پروتکل درباره مسلمون بودن کسی چیز گفته شده؟
ناشناس
| GERMANY |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
بله، تو اسلام همچین چیزی نیومده و این فقط در قانون ما است. قانون هم باید برای همه اجرا شود. مگر اینکه تغییر کند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
جالب اینجاس: ما در کشورهای دیگه باید اونجور که خودمون میگیم، عمل کنیم، اونام که میان تو کشور ما، باید اونجور که ما میخوایم، عمل کنن! آخره زوره دیگه!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این جا هم حکومت مسلمین است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مجبور نکرد. گفت اگر میخواهید رابطه داشته باشید شرایط ما این است.دوست ندارید بسلامت خوش آمدید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
به لحاظ حقوقی تا وقتی چنین قانونی وجود دارد و پروتکلی طبق آن امضا شده تمام دیپلمات های خارجی باید بدان پایبند باشند. این بخشی از قانون کشور است. بد بودن قانون دلیلی برای سرپیچی از آن نیست.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
قانون مملکت ماست آقای روشنفکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1587
177
نتیجه پروژه تساهل و تسامح رییس جمهور محترم ، کی جرات داشت تو دوره قبل از این حرف ها بزنه . مثل انتقاد از ظریف برای رفتن سر مزار شهید عماد مغنیه توسط آمریکا، در حالیکه جلیلی هم چنین کرده بود و هیچ کس جرات اعتراض نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
منفیاتو بشمر
منهم ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کسی تو دوره قبل جرات نمی کرد !!!
راست میگی
خبرنگار اسپانیانی در خود ریاست جمهوری احمدی نژادروسری اش را حین مصاحبه با ریس جمهور محترم!!! واصول گرا در خاک ایران برداشت وراحت سوالهایش را پرسید؟؟؟
راست میگی کسی جرات نمی کرد , راسا عمل میکرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چون کسی از دولت قبل انتظاری نداشت تکلیفش با مسایل حقوق بشری روشن بود ....
parham
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مسئله اینه که در دوره قبل اصلا در حد کشورهای اروپائی و بالاتر به ایران نمی آمدند و ما مرتبط با چند کشور بودیم که چشمشان به دست ما دوخته شده بود .
بیکار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
افرین به این نظر و نکته سنجی
من یه سوال کوچولو از جنابعالی دارم
4 تا کشور درست و حسابی که تو 8 سال ریاست جمهوری قبلی به ایران امدند رو بگو
برادر من مگه ما در کل با چند کشور رابطه داشتیم.
اصلا چند کشور در این حد دپیلماتیک به ایران امدند.
خواهش می کنم قدری هم سرتان (فقط قدری) از زیر برف بیرون اورید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
دوست عزیز از کلمه جرأت همه جا استفاده نمی کنند و فکر نکن که آقای وزیر بوده اند که این اقتدار رو نشان دادند بلکه این اقتدار نظام بوده است.
bname
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اخه داش من دوره محمودی اصلا کسی نمیومد ایران که بخواد این مسایل پیش بیاد!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
داداش به منفیا توجهی نکن.حرف حق خریدار نداره.چون جوابی ندارن بهت بدن منفی میدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
190
538
از نظر شرعي خانمهاي مسن مي تونند حجاب سر نكنن
پاسخ ها
پايگاه جامع شناخت بهائيت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چنين چيزي در شرع اسلامي نيست، اسلام در باره خانم هاي مسن، كمي تساهل و تسامح مي كند نه اينكه كلاً منتقي كند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
... خودت ساختی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
قانون شرعی صادر می کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
180
531
جواب خوبی داده طرف که ایرانیها در مجالس ما شرکت نمی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
جواب خوب تری هم دریافت کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
10
84
عمرا !!!!
کللللا ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
194
748
آیا این افتخاری برای کشور ماست که به زور روسری سر میهمان کنیم؟
پاسخ ها
پايگاه جامع شناخت بهائيت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
افتخار براي كشور نيست، احترام به قوانين كشورمونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این افتخار است که اروپایی ها هم برای رابطه داشتن با ما مجبورند به قوانین و پروتکل ما احترام بگذارند....
هدیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ما ی کشور مسلمونیم ما به این امر افتخار میکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
275
320
بله دیگه
بیخود نیست که میگن ظریف ما 6 کشورو حریفه :))
خرمشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
338
369
دمت گرم ظریف ... عاشقتم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
142
93
چه بی اعصاب!!!
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
237
701
ضمن ابراز تاسف از شنیدن این خبر ، امیدواریم بزودی زمانی برسد که هر فردی در این کشور بتواند پوشش معمول و متعارف خود را داشته باشد .
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اميدواري و كامنت گذاشتن كافي نيست نيكان جان!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ان شاءالله روزگاری همه به حکم خدا تن دهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
148
514
چطور ما انتظار داریم اونها همه جا عین خواسته ما عمل کنند اما اونها که میان ایران ما بهشون ازادی واسه اعتقاداتشون نمیدیم. این کار ایران افتخار نیست. این مظهری از ... و ... و لجبازی است. ما با این رفتارها به جایی نخواهیم رسید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
5
23
:)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
7
113
پ ن پ .......

در اینکه ظریف فرزند مردم و نظام است حرفی نیست تعجب از اینه که شما این خبر رو بخونی و شگفت زده بشی
shahryar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
135
422
این هم از بدبختی های بیشمار ایرانیان است.با این اوضاع توقع دارند در مجامع جهانی هم پذیرفته شوند،حجاب را به زور نباید به هیچ کسی تحمیل کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
قانون رو چی؟ نباید افرادی که می ان ایران قوانین ما رو اجرا کنند؟
مصطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
95
331
وقتی گفته می‌شود که طبق پروتکل باید عمل شود، وی پاسخ می دهد که چطور مقامات ایرانی در ضیافت‌های ما به خاطر سرو مشروب حاضر نمی‌شوند، من هم حاضر نیستم تن به این محدودیت بدهم.
خب راست گفته بنده خدا
پاسخ ها
پايگاه جامع شناخت بهائيت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
تو پروتكل ما هست كه بايد آنها حجاب سر كنند ولي تو پروتكل آنها نيست كه ما بايد شراب بخوريم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حتما توی پروتکل اونها نوشته: ما باید در مهمانی های مختلط آن ها حاضر بشویم و مست کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اگه اکثریت مردم بخوان پروتکل عوض بشه ، کی رو باید ببینن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
73
15
حالا سايت جهان خوشحاله يا ناراحت؟!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
149
380
خداییش وزیر ایتالیا راست گفته انصاف بدیم
جای تاسف داره این نوع برخورد و به شدت پروتکل مسخره ای برای خارجی هاست
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
38
334
والا حق با وزیر خارجه ایتالیا است. به قول معروف آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
این همه کشور اسلامی در جهان وجود دارد، اما هرگز چنین موانعی را برای میهمانان خارجی خود ایجاد نمی کنند.
تنها کشور ایران اینگونه است، کشوری سراسر تناقض.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
قانون تناقض نیست...
مهرداد
|
TURKEY
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
174
205
از قاطعیت وزیر امور خارجه حمایت میکنم.
سیاست خارجه باید در عین نشان دادن چهره ای سازشجو و صلح طلب از کشورمان، از ارزشهای فرهنگیمان با قاطعیت دفاع کند ....
ای کاش زمانی که مسئله هسته ای در دورانی به دور از تشنج مورد بحث جوامع بین المللی بود به توافقاتی مانند توافق (3+3 یا 1+5) دست پیدا می کردیم.... اگر چنین اتفاقی می افتاد امروز نه فقط حق برداشت چند میلیاردی بلکه تمامی داراییهای بلوکه شده ایران قابل وصل بود و مردم به جای 8 سال رنج، 8 سال با رشد رفاه و اقتصاد را تجربه میکردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
241
149
ایول به ظریف ، روحانی مچکریم.نه بخاطر حجاب بخاطر اینکه قدرتش رو نشون داده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این قدرت نیست برادر. زور گوییه
ميلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
180
53
جداي از بحث حجاب اجباري براي مقامات خارجي،كوتاه نيامدن اقاي ظريف در برابر اين امر،بسيار ستودني است.
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
موافقم
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
81
297
بابا یارو که مسلمان نیست چرا باید مجبورش کنیم روسری بپوشه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حالا چون مسلمون نیست باید هنجارهای ما رو زیر پا بگذاره؟ نکنه حالا چون مسلمون نیست اصلا نباید قانون و پروتکل رو اجرا کنه؟ نکنه اصلا خارجی ها قوانین و پروتکل ندارند؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
منطق دوستان منتقد ستودنیست !!!
در این کشور فعلا حجاب امری قانونی و لازم الاجراست
خارجی و غیر مسلمان هم در این کشور ملزم به رعایت قانونند .
هر کشوری قوانین خود را دارد .
آنجا هم که صداوسیما به قانون منع حجاب در فرانسه و ترکیه گیر میدهد میخواهد احساسات ما را علیه آنها تحریک کند وگرنه منطق ندارد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
در پاسخ به آقای ناشناس:

تو اصلا می دونی قانون به چی میگن؟
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
180
187
نباید در مورد پوشش مهمانان خارجی بیش از حد اصرار داشت به نظر من موضع وزیر امور خارجه بحق است چطور مقامات ایرانی در ضیافت‌های خارجی به خاطر سرو مشروب حاضر نمی‌شوند، آنان هم حق دارد در مورد پوشش خود تصمیم بگیرند.
پاسخ ها
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کسی هم اصرارش نکرده!
گفته اگه نمی خوای برو.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ما حق داریم حاضر نشویم او هم حق دارد حاضر نشود . همین نه چیز دیگری مثلا "حق دارد حاضر شود اما بی حجاب"
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
182
95
بنازم همت دولت تدبیر
رضا گلابگير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
8
145
آن چيز كه بر ديگران ميپسندي بر خود بپسند و ان چيز كه بر خود نميپسندي بر ديگران نيز نپسند ...امام موسي كاظم (ع )
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
5
33
چی میشه همینمون مونده دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
108
355
من حالم از کشورم به هم میخوره.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
291
31
نگاه نکن ظریفه همه رو حریفه/ظریف دوستت دارم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این حریف بودنه!؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
242
28
ماشالله ظریف..دمت گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
190
حالا به نظر شما این خوبه؟ اون وقت زنان دولت ایران هم وقتی می خوان برن اونجا باید بدون حجاب و طبق عرف اونا رفتار کنن. واقعا مسخره هست.
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خب زنان ما نمیروند مگه زوره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
22
196
واقعاً این اجبارها جز خجالت چیزی ندارن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
14
203
خوب حجاب که برای غیر مسلمانها اجباری نیست چه اصراریه که روسری سرکنن تازه چطور ملاقات با اونها تو خارج بصورت بی حجاب مشکل شرعی نداره اما تو ایران داره؟
منصور نوين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
216
58
چقدر پر رو و گستاخند اين ها... انگار اون 200 گرم رو سري ميخواد رو سرش سنگيني كنه، هر كس وارد ايران ميشه بايد به مقررات مدني و ديني ايران احترام بگذاره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شما هم به کشور اونها بری همینکارو می کنی!! خوبه مدیر جهان نشدیم والا پدر همه رو در می اوردیم. در عربستان که اینقدر ... هستند و با عنوان نهی از منکر به همه گیر میدن مسیحیها بدون روسری توی خیابونها هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
160
21
درود بر ظریف ، هرچند حجاب ایشان برای ما اهمیتی ندارد ولی کار ظریف درسته
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
20
184
خیلی هنر کردین؟؟؟؟همین کارها رو انجام میدین که آبرمون رفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
184
31
بزن دست قشنگه رو به افتخار دکترمون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مابه افتخار خانومه دست زدیم که مایل نبود بی جهت تن به نرم های دیگران بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
10
140
البته حرفش منطقی بوده.
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
80
23
هر چند با این محدودیت ها برای همه ی اتباع خارجی مخالفم(چرا که آنها این فرهنگ را پذیرفته اند) اما صلابت دکتر ظریف را می ستایم،زنده باد ظریف، که ایران و ایرانی را زنده کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
نمیدونستیم صلابت با ... مترادفه !
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
8
94
طفلکی...
یاسین حکمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
16
125
گیرم یک پارچه سر اینا انداختی ظریف جان با مشت چدنی شون چیکار میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
بحث پارچه نیست، پروتکله.
فعلا که مجبور شده به پروتکل ما عمل کنه، یعنی مشت چدنی شون، پشمه...
مسعود
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
166
25
به بحث حجاب کاری ندارم ولی از اقتدار آقای ظریف لذت بردم.
پاسخ ها
سعادت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اتفاقآ به بحث حجاب کار داری ! وگرنه هرکس دیگه ای هم جای ظریف بود مجبور بود این پیغام رو به خانم وزیر برسونه ، وزیر امور خارجه ما اصلآ این اختیار رو نداره که به یک خانم خارجی اجازه بده یا نده که بدون حجاب وارد کشور بشه
حمید
|
LUXEMBOURG
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
60
172
این هیچ افتخاری برای ما نیست.
حق با خانم وزیر بوده و اجبار اهل کتاب به داشتن حجاب در کشور اسلامی خلاف سیره پیامبر اسلام (ص) بوده است.
بلکه سیره رسول الله (ص) برداشتن حجاب برای زنان اهل کتاب در مدینه بوده. (به نقل از مرحوم استاد دکتر جعفر شهیدی)
پاسخ ها
فرید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چرا ازخودت میبافی خداوند در قرآن فرمود همه ی کسانیکه در کشور اسلامی زندگی میکنند باید مقررات اسلامی را رعایت کنند سوره ی انفال
leila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
184
اين حجاب اجباري كار بسيار غلطي است. كجاي دين اسلام آمده كه اهل كتاب يا كفار يا مشركين ملزمند به رعايت قوانين اسلام و از جمله حجاب؟ براي توجيه حجاب مي گوييد تازماني كه كسي دين اسلام را نپذيرد اجباري در كار نيست ولي به مجض اين كه پذيرفته شد، ملزم به رعايت قوانين اسلام مي شويد، من حرفها دارم كه داخل ايران هم گروهي مسلمان نيستند، اما اين كه ديگر اظهر من الشمس است كه خارجيها مسلمان نيستند و ملزم هم نبايد باشند؟ استدلال اين خانم هم كاملا صحيح است، چرا بانوان ورزشكار ما مقيد به قوانين بين المللي براي شركت در مسابقات بدون حجاب نمي شوند؟ اين قانون اجبار حجاب از بيخ و بن اشتباه است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
زنده باد ، صراحت کلامتو عشق است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
8
99
البته منطقا اظهارات وی پذیرفتنی است.وقتی مقامات ایران دور میز سرو مشروب حاضر نمیشوند..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
55
139
اين اصلا جالب نيست كه اينجوري خودمون رو نشون بديم
خواهشمندم دوستان ارزشي يه لحظه منطقي باشند! ما مي خوايم با اين كارا چي رو به دنيا ثابت كنيم؟ هدفمون از روسري كردن سر زني كه مسلمان نيست چيه؟ اگه يه قانون الهيه كه خب من حرفي ندارم بزنم ولي اگه اين قانون كشور ماست وقتش نشده كه به جاي تعصبات غلط يه فكري به حالش بكنيم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
130
63
آفرین بر ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
160
63
درود بر دکتر ظریف که حتی به ایتالیا باج نمی دهد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج ؟ این ... !
حواسم هست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
الان دیگه کسی گول این سفسته بازی ها و بازی با کلمات رو نمیخوره ، فکر میکنی کسی نمیفهمه که مجبور کردن یک زن غیر مسلمان به پوشیدن روسری ، هیچ ربطی به باج ندادن به ایتالیا نداره و قیاس مع الفارقه !!! دوره سوء استفاده از احساسات مردم با استفاده از هوچی گری گذشته ! منفی ها رو ببین !!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
136
64
احسنت به آقای ظریف
ناشناس
|
ITALY
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
98
65
خوشم اومد.... ایول
مجبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
44
6
این داستان درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
امیدوارم نباشه جون بسیار زشت و زننده و شرم آوره برای ما !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
60
152
آخه چرا نباید بدون حجاب بیاید. اون خارجیه. یارانی که نیست. یعنی مملکت با حضور بدون روسری یک مقام زن خارجی به هم میریزه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
54
41
اسلام به تمام عالم صادر شد٠ البتة من شخصا طرف دار سرسخت حجابم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
108
3
مسخره!این بچه بازیا چیه؟همینه میگن خانما نباید کار مردونه بکننا!
پاسخ ها
ناشناس
| BRAZIL |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مسخره بازی چیه مرد مومن؟! مسخره بازی همین حرف شماست که مسائل را شخصی می بینید! شما مشکلت چیز دیگه اس اینجا نظر نده لطفا!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شما که مثلا خودتون به جای همه حرف می زنید، مسائل را جهان شمول می بینید؟؟
همه که مثل شما دوست ندارند، هزار نفر از فردا از این خانم تقلید کنند....
پارس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
همینه ( میگن ) خانما نباید کار مردونه بکننا ، اینکه نوشتی ( میگن ) منظورت کیا هستن ؟ به جزء درصدی ( متحجر و خود بر حق بین ) تو جهان سوم ، کس دیگه ای اینو نمیگه !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
6
125
دم اما خانم گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
107
9
طرف سیگاری بوده همینه دیگه اینقدر زشت بود
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
59
133
خیلی مسخره است
طیب عالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
166
91
آفرین به این قاطعیت آقای ظریف .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
20
154
کار درستی کردیم؟!!! وقتی میان مملکت ما باید به میل ما رفتار کنند وقتی میریم مملکتشون باید به میل ما رفتار کنند اما ما نباید اصلا به عاداب اونها احترام بزاریم!! حالا ما انعطاف پذیریم یا اونها؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
70
96
از ظريف بعيده اين حركت ...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
124
پس چرا خانم های ایرانی میرن در کشورهای خارج باز هزادن حجاب داشته باشن یک بوم دو هوا که نمیشه اگه اینجا قانونه اونجا هم قانونه و باید بدون حجاب برن اگر حجاب یک مساله شخصیست که خب باید در ایران هم صادق باشه
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حجاب مسئله شخصی است، تا وقتی که جنبه اجتماعی پیدا نکنه.
شما وقتی ماشین می خری، برای رانندگی توی خونه و باغ و بیابون نیاز به گواهینامه نداری، ولی وقتی می آی توی شهر که هزار نفر مثل تو هستند، مجبوری گواهینامه بگیری و یک سری قوانین رو اجرا کنی وگرنه جریمه میشی و یا شاید توقیف...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
95
عجب!
چی بگم والا..
کم کم شاید بشه یه راه حل بهتری برای این قبیل مسائل پیدا کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
بی قانونی فقط با اجرای قانون حل می شه...
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
16
120
بابا خوب حق داشت این قضیه حجاب رو باید حل کرد چطور در صدا و سیما فیلم هایی با حضور هنرپیشه های بی حجاب پخش میشه؟؟؟ اما بعد یه خارجی بدون حجاب مشکل داره؟؟؟ خدا حق انسان رو در اختیار مسلم دونسته....لا اکراه فی دین....چرا کسی به این آیه توجه نمی کنه چون به صرف نیست... بابا اینا یعنی اعتقاد این مسئله از فروع دینه چرا کسی درباره نماز از کسی سئوال نمی کنه که جز اصول دینه؟؟؟ صحبت و سئوال ایشون هم کاملا منتطقی بود...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
لا اکراه فی الدین.
در دین اجباری نیست. نگفته که در قوانین اجباری نیست. مثلا حالا چون مسلمون نیست نباید به قوانین ما احترام بگذاره؟ اگر بخواهد در خیابان های ایران رانندگی کنه، نباید قوانین راهنمایی و رانندگی ما رو رعایت کنه؟؟؟
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
62
194
براي كشورم و محدوديت هايش متاسفم ....
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
147
47
آفرين بر آقاي ظريف
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
126
حالا نماینده های زن ما میرن اونجا باید حجاب داشته باشن؟ اونا هم می تونن پاسخ بدن و بگن نه نماینده شما باید مثل ما لباس بپوشه؟!!!!
طغرل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
12
116
حالا پیرزن و میذاشتین بدونه حجاب بیاد، والا بخدا این مثلا با حجاب های خودمون دست کمی از بی حجابی ندارن!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خانم های جوان به شدت رقابت پذیر هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
18
152
جدا زور میگیم .تو کشور ما باید طبق خواست ما باشه تو کشور اونها هم باید طبق خواست ما !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
125
برای اونها حجاب نشانه محدودیت و تنزل جایگاه زن است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
برای ما هم حجاب نشانه غرور و ارزش جایگاه زن است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
30
10
حالا باز بعضی بگن سازشکار
کدوم سازشکار حضرات توهمی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
115
29
عجب اقتداری به خرج داده آقای ظریف....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
60
183
من جای ایشون بودم برمیگشتم ایتالیا. ظریف حق نداشت با ایشون همچین برخوردی بکنه. یک دیپلمات از مصونیت سیاسی برخورداره درصورت وقوع جرم ، چه برسه به سر کردن یا نکردن روسری. کاشکی برمیگشت و سفیر ایران رو میخواست و بهش اخطار میداد ! متاسفم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
52
13
جالا مثلا اتفاق مهمي رخ داده؟

اتفاقا ببينيد اين دولت رو به چه چشمي نگاه مي كنند كه اين مسائل رو عنوان مي كنند.خدا به داد مردم ايران از دست اين دولت برسد.
ناشناس
|
BRAZIL
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
201
من موندم این دوستان صرفا دنبال تایید کردن هستن یا اینکه معنی صلابت رو نمی دونن! صلابت معنی اش این نیست ... صلابت جای دیگه خرج می شه دوستان عزیز ... دکتر ظریف دیپلمات خوبی هستن اما این کارشون که البته محرزه که با اجازه شخص خودش نبوده، کار غیر دیپلماتیکی بوده. این مسئله دیر یا زود باید حل بشه... نمی شه همه دنیا با ساز ما برقصن ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کسی نگفته با ساز ما برقصن، ولی با قوانین ما باید برقصن....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
71
7
ظریف دمت گرم
خوشم اومد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
73
5
حجاب یا باید باشد یا نباشد
تفکیک اهل کتاب غیر مسلمان و مسلمان در خیابان چگونه میسور است
به طرف می گویند حجابت را رعایت کن می گوید مسیحیم میگویند بفرمایید
خوب بعضی از مسلمانان آنچنانی هم میگویند کلیمی هستیم
به اینها هم میگوید بفرمایید
این که نشد
حجاب لازم است رعایت شود برای همه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
بله، درست می فرمایید. قوانین برای همه یکی است، مثل قوانین راهنمایی و رانندگی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حالا به فرض هم مسلمون باشه و با زور امثال شما تو انظار عمومی حجاب سرش کرد . حالا فکر میکنی طرف محجبه میشه ؟! نه عزیزم همینه که خیلی چیزها زیرزمینی میشه و دیگه نمیشه کنترل کرد چون معلوم نیست کی چیکاره است ...
شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حجاب جزء قوانین اسلام است و توسط زنان مسلمان رعایت میشود چون اجبار آن در قرآن و توسط رسول اسلام ذکر شده ، تو پیام آور اسلام نیستی و کسی بخاطر دلبخواه تو حجاب رعایت نمیکنه و جایی در اسلام ذکر نشده که زنان غیر مسلمان باید قوانین حجاب اسلامی رو در ممالک اسلامی یا ممالک خودشون رعایت کنند ، افتاد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
62
اگه اين طوره پس وقتي خانم هاي إيراني هم ميرن ايتاليا بأيد حجابشون رو بردارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
52
ای کاش یکی مسئولین عالیرتبه نظام این کامنت ها رو میدیدن و تغییری در سیاستهای غلط می دادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
24
لابد پس فردا اینم تکذیب میشه
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
50
3
براي اونايي كه ميگن خانوم وزير حرف منطقي زده:خوردن شراب و حتي در مجلس شراب نشستن براي مسلمانان حرام است ولي روسري بر روي سر انداختن براي زنان مسيحي حرام نيست،پس فكر نميكنم ايشان از عقوبت اخروي روسري سر كردن ترسيده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
یعنی زدی تو خال !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
17
22
با توجه به شرایط سیاسی داخل کشور کار ظریف درست بود اگر نه امثال اقای شریعتمداری همه جا جار میزدن که نگفتیم اینا اومدن اسلام رو نابود کنن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
5
38
خوب در صفحه شخصی خود آقای ظریف در فیس بوک اینهمه خانم بی حجاب هستش چرا آنها را ارشاد نمی فرمایند.!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
47
آگرقوانین بر اساس شرع است کجای قرآن یا احادیث آمده است غیر مسلمانان هم باید حجاب داشته باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کجای قرآن یا احادیث آمده که غیر مسلمانان لازم نیست قوانین و پروتکل ایران را اجرا کنند؟؟
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
زنده باد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
36
از ظریف کاری دیگه ای بر نمی اومده و چاره ای نبود!
اما حرف اون خانم درست، اگر در ایران چنین مقرراتی است باید در کشورهای دیگر هم به آن احترام گذاشت.
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
69
به نظرتون اگه اقای ظریف اجازه میدادن بدون روسری وارد ایران بشه..الان هنوز وزیر امور خارجه بود ایااا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
همینو بگو ، تصمیمش اختیاری نبوده ، اجباری بوده .
رستمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
35
71
هرکشوری برای خود قانون دارد قانون ما قران است در قران هم در باره حجاب وهم شراب گفته شده در دین حضرت مسی ع هم شراب جایی ندارد چون پیامبر خدا هستن حالا اینها قانون خدارا که توسط حضرت مسی امده زیر پا می زارند دلیلی ندارد ما هم زیر پا بزاریم پس اینها با ید احترام یک ملت را نگهدارند
پاسخ ها
ناشناس
| BRAZIL |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
یعنی شما الان نماینده حضرت مسیح هم هستی؟! جل الخالق! البت از طرز نوشتن مسیح ات هم روشنه چقدر معتقدی به چیزایی که می گی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
استاد ، همه میدونن تو قرآن درباره حجاب گفته شده ، گفته شده زنان مسلمان باید حجاب رو رعایت کنند ولی در مورد زنان غیر مسلمان هیچ دستور یا امری نیامده یعنی اونا بدون حجاب اجازه ظاهر شدن و رفت و آمد دارن .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ببینم تو که از مخالفان حضرت کریستیانو رونالدو نیستی هستی
دیگران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
منظورتون حضرت لیونل مسی هست دیگه!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
8
65
اقا یک عمر تو سر مردم به زور روسری کشیدید همین مردم پاشون اونور مرض می رسه که نه همین داخل هواپیما حجاب زورکی شون می افته حالا به زور سره وزیر خارجه یک کشور روسری کشیدید
که چی اخرش چی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
45
اگر همین اتفاق ودر جهت عکس ان برای دیپلمات خانم ما در ایتالیا اتفاق می افتاد.اقای ظریف چه واکنش داشت.بیاییم خودمان را بیش از این .... عام و خاص نکنیم.طبق فرمایش صریح پیامبر،داشتن حجاب برای زنان پا بسن گذاشته الزامی نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
14
نمی خواد خارج رو درست کنید اگه میتونید داخل که بدتره
ايول اومديم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
17
پروتكل !؟ خوبه به شرطي كه به همش عمل كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
27
ارزش های دیگران برای ما اهمیت ندارد همه دنیا باید مثل
ما رفتار کند به این میگویند تعامل از نوع وطنی .
...
حسن
|
CANADA
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
22
1
رفتار ظریف را تحسین می کنیم از منظر دیپلماتیک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
87
لا اکراه فی دین.........!!!!!
خدا بیامرز مرحوم طالقانی چقدر به این ایه قران اعتقاد داشت!!!!!!!!!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
13
تا وفتی پروتکل مبنی بر لزوم حجاب وجود دارد،باید به آن عمل شود.البته به نظر من پروتکل باید عوض شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
26
آخه ظریف هم اختیار محدودی داره مشکل از ماست که موضوع حجاب اجباری را شاید کمتر از 2 درصد زنان دنیا قبول دارند مثل اینست که بخواهیم خلاف حریان آب شنا کنیم و باید هزینه هایش را مردم بپردازند.
bname
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
36
با وجود احترامم به اقای ظریف: چرا وقتی تو کشور های اروپایی از حجاب داشتن برخی خانوم ها جلوگیری می کنن اینقدر صدا سیما روش مانور میده و بر علیه اونه تبلیغ میکنه اما قتی ما یه خانوم رو زور میکنیم حجاب بگیره میشه اقتدار و بهش افتخار میکنیم؟ ...
جعفرریشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
14
19
اگه ایتالیا پروتکل را امضا کرده بایستی پای امضاش وایسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
19
4
اعصاب نداره ها این خانوم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
12
21
باعث تاسفه که کشور ما باید درگیر این مسایل باشه تاکی مسایل اینچنینی باید برروی منافع کشور ومردم سایه بیندازد تاکی از در درواه رد نشده می خواهیم از سوراخ سوزن رد شویم ؟؟؟هر کس اعتقاد ودین وآیین خود را دارد بخصوص اگه یک خارجی باشد تمام مسولین ودیپلمات های خارجی خود را مقید به رعایت قوانین کشور میزبان می کنند آنها معمولا پوشیده وبالباس رسمی وارد کشور های اسلامی می شوند بخدا اگر یه مشت موی سرنوشت کشوری را تغییر دهد ....
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
37
من با نظراکثر دوستان درمورد اجباری نبودن حجاب موافقم ولی اگر دراین شرایط این اتفاق می افتاد اصولگرایان چنان پیراهن عثمان درست میکردند که تمام تخلفات واختلاصها و رانتهای گذشته درآن ناپدید میشد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
41
3
اینایی که به این حرکت ظریف منفی میدن همونایی هستن که سر مزار عماد مقنیه رفتن ظریف منفی دادن وهمونایی هستن که به پشت می مذاکره نشستن ظریف با جان کری مثبت دادن.
nahid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
45
آقای طریف اگر این کارونمی کرد باید قرداش به مجلس جوابگو می شد همین طوری مدام باید جوابگو شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
14
39
مثل اینه که یک زن بره خارج از کشور و بش بگن باید حتما بی حجاب باشی، ...
پاسخ ها
فرید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
داداش آبجی بافرهنگ متمدن -انسان مسلمان در هر کجا میرود باید شرع اسلامی را رعایت کند ضمن اینکه حجاب قانون حکومت اسلامی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
37
93
قانون کشور باید رعایت بشه چه وزیر خارجه ایتالیا چه هر کسی دیگه من کاری با قانون حجاب ندارم ولی در حال حضر قانون کشور ماست و هر کسی میخواد وارد کشور بشه باید رعایت کنه
نظرات بینندگان