arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

مدیر آل‌اشپورت: کی‌روش از ما درخواست غیرحرفه‌ای داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جعفری مدیر شرکت آل‌اشپورت در ایران با ابراز تاسف به خاطر غیبت کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی اظهار کرد: ایشان به فدراسیون فوتبال احترام نگذاشت ما که خودمان میهمان بودیم. او هیچ مبلغی برای حضور در این مراسم از ما درخواست نکرده بود بلکه درخواست داده بود آل‌اشپورت اسپانسر شخصی‌اش در جام جهانی باشد. 

وی افزود: هیچ جای دنیا چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد که سرمربی تیم با برند دیگری که جز برندی که با فدراسیون قرارداد بسته وارد مذاکره شود. این از مربی بزرگی مثل کی‌روش بعید است. وقتی این رفتار را می‌بینیم، تاسف می‌خوریم.

مدیر آل‌اشپورت در ایران همچنین تصریح کرد: قرار بود بازیکنان تیم ملی هم به مراسم امشب بیایند و بازیکنان بزرگسال پیراهن تیم ملی را بپوشند اما کی‌روش از این کار هم جلوگیری کرد. نماینده آلمانی آل‌اشپورت نیز از این اتفاق تعجب کرده بود، چون در قراردادمان آورده بودیم که باید تمام ملی‌پوشان بیایند. فدراسیون خواسته بود که حداقل 10 بازیکن در مراسم حضور داشته باشند اما کی‌روش این اجازه را نداد.

جعفری همچنین گفت: کی‌روش از من 30 هزار دلار خواست تا اسپانسر شخصی‌اش در جام جهانی باشیم. من نیز به مارتین گفتم که با او مذاکره کند و اگر به توافق رسیدند آمادگی این را داریم تا اسپانسرش شویم اما در هیچ جای دنیا سرمربی تیم ملی از فدراسیون جدا نیست و از فدراسیون دستور می‌گیرد. در قرارداد ما این بند وجود دارد و دوستی‌هایمان با کفاشیان تا اینجا به جای خود بماند اما اگر کی‌روش بخواهد از برند دیگری جز آل‌اشپورت در جام جهانی استفاده کند، جرایمی را در نظر خواهیم گرفت. او می‌تواند با کت و شلوار ساده روی نیمکت بنشیند اما نمی‌تواند با برند دیگری روی نیمکت بنشیند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان