arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

اصغر فرهادی و رضا عطاران از جشنواره فجر می‌گویند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا عطاران امروز (یکشنبه، 20 بهمن‌ماه) مهمان برنامه‌ی «پرانتز باز» رادیو خواهد بود.

رضا عطاران کارگردان فیلم «رد کارپت» در رادیو درباره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر با کامران تفتی - مجری «پرانتز باز» - گفت‌وگو می‌کند.

براساس اعلام، قرار است شهاب حسینی تبریک اول برنامه را بگوید و اصغر فرهادی نیز در بخش صداهای حاضر صحبت کند.

«پرانتز باز» به تهیه‌کنندگی و سردبیری مارال دوستی در زمان برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر از ساعت 19 تا 20:30 روی آنتن رادیو «نمایش» می‌رود. این برنامه‌ی رادیویی از بخش‌های «پرانتز لباس»، «پرانتز نقش»، «پرانتز نظر»، «پرانتز اقتصاد»، «پرانتز مردمی» و «پرانتز عکس» تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، در بخش «پرانتز لباس» که اجرای آن را سارا فرجی برعهده دارد، نحوه‌ی پوشش هنرمندان در جشنواره‌ی فجر بررسی می‌شود. همچنین گلاویژ نادری اجرای بخش «پرانتز نقش» را برعهده دارد و به بهترین نقش هر روز از منظر منتقدان می‌پردازد.

«پرانتز نظر» دیگر بخش این برنامه‌ی رادیویی، با اجرای الهام حسامی روی آنتن می‌رود که درباره‌ی نظر منتقدان و کارگردانان است. «پرانتز اقتصاد» را نیز فربد رحیمی‌مقدم اجرا می‌کند که به هزینه‌هایی که برای ساخت فیلم‌ها صرف شده است، می‌پردازد. بخش «پرانتز مردمی» با اجرای یاسمن سبحانی درباره‌ی گزارش‌های مردمی از سینماهای سطح شهر است و در بخش «پرانتز عکس» نیز درباره‌ی پوستر و عکس‌های فیلم‌های حاضر در جشنواره صحبت می‌شود.

«پرانتز باز» به‌صورت زنده از کاخ جشنواره روی آنتن می‌رود و در هر بخش نیز با اجرای موسیقی زنده به مباحث جشنواره می‌پردازد. همچنین در بخشی جداگانه، نظرات مردم درباره‌ی بهترین فیلم اعلام می‌شود.

رضا یزدانی، مریلا زارعی، لاله اسکندری، حامد کمیلی، محمدرضا شهیدی‌فر،هنگامه قاضیانی، پریناز ایزدیار، نرگس آبیار، ابراهیم داروغه‌زاده و جلیل اکبری‌صحت از جمله افرادی هستند که در مدت برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر به برنامه‌ی «پرانتز باز» آمده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان