arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

دايي:هر فردي مسئول است بايد پاسخگو باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي پرسپوليس گفت: يک امتياز اين بازي نه به درد ما خورد و نه به درد فجر سپاسي.
 

علي دايي در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل فجر سپاسي گفت: بازي نيمه اول متعادل بود اما در نيمه دوم و زماني که تيم ما به گل دست يافت بازيکنان شُل بازي کردند. پس از اينکه گل تساوي را خورديم سعي کرديم در اواخر نيمه دوم فشار بيشتري وارد کنيم و يکي، دو موقعيت گلزني هم داشتيم که از آنها استفاده نکرديم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: يک امتياز اين بازي نه به درد ما خورد و نه به درد فجر سپاسي.

سرمربي تيم پرسپوليس اظهار داشت: همه چيز را از ما گرفتند. وقتي تيمي 8 روز نصفه و نيمه تمرين مي‌کند و زماني که هيچ کسي جوابگوي تيم و مشکلات تيم نيست و بازيکنان نصفه و نيمه تمرين مي‌کنند مي‌خواهيم بهتر از اين بازي کنيم؟ وقتي مغز بازيکنان درگير مسائل ديگر است نمي‌تواند تمرکزش را بر روي بازي معطوف کند. با اين مشکلات درگيريم و تا زماني که آنها رفع نشوند همين خواهد بود.

دايي در پاسخ به اين سوال که برنامه شما براي رفع مشکلات مالي چيست، گفت: من سرمربي تيم هستم نه مديرعاملم و نه عضو هيئت مديره که شما از من چنين سوالي را مي‌پرسيد و از من برنامه مي‌خواهيد. از کساني که مسئول تيم هستند و اين تيم براي آنهاست اين سوال را بپرسيد. هيچ کس جوابگوي مشکلات ما نيست.

وي گفت: ما يک تيم محلي نيستيم و وقتي يک تيم حرفه‌اي را با خود يدک مي‌کشيم ديگر اين سوالات نبايد از سرمربي پرسيده شود. علي دايي که سرمربي پرسپوليس است چه کار مي‌تواند در خصوص اين مسائل انجام دهد؟ ليگ ما حرفه‌اي است و تيم‌هاي ما هم حرفه‌اي هستند اگر چنين چيزي را در نظر بگيريد ديگر نبايد اينگونه سوال کنيد. اگر تيم محلي بود من پاسخگو بودم.

سرمربي پرسپوليس در مورد تعويض بنگر يادآور شد: بنگر به ما گفت که کتفش گرفته و نمي‌تواند سر بزند به همين دليل او را تعويض کرديم.

دايي درباره مشکلات مالي پرسپوليس تاکيد کرد: من نمي‌دانم. آقاي پروين سر تمرين آمد و آب پاکي را به روي دست بازيکنان ريخت. او گفت نه خبري است و قولي مي‌دهم. تيمي که 8 روز تمرين نداشته باشد همين مي‌شود. هر فردي مسئول است بايد پاسخگو باشد.

نظرات بینندگان