arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

همسر شهید شهریاری: همه باید از مذاکرات هسته ای دفاع کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همسر شهید شهریاری ضمن دفاع از کارشناسان هسته ای کشورمان گفت: در این شرایط که مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان در حال فعالیت هستند، تخریب ،توهین و بداخلاقی کار صحیحی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،بهجت قاسمیˈ عصر دوشنبه در آیین یادبود شهید شهریاری که به همت انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر برگزار شده بود،با بیان این مطلب افزود: کارشناسان هسته ای کشورمان در حال فعالیت و تلاش هستند و باید این نکته مد نظر قرار گیرد که این افراد از آمریکا و یا اسرائیل نیامده اند و فرزندان همین سرزمین هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و علما بر وحدت تاکید کرده اند و باید این انسجام مد نظر قرار گیرد.

همسر شهید شهریاری با بیان اینکه دستاوردهای هسته ای گران به دست آمده است، گفت:هیچ چیز مادی با این موفقیت ها قابل قیاس نیست و نباید این دستاوردها را ارزان از دست دهیم.

قاسمی تاکید کرد: ارزشی ندارد که با تفرقه ها فضا را مغشوش کنیم و باید در مسیر وحدت و اتحاد حرکت نماییم.

وی با بیان اینکه فضایی برای کارشناسان هسته ای کشورمان ایجاد شده است، گفت:بنابرنظر رهبر معظم انقلاب این هم نوعی تجربه است تا شاید بتوانیم با تعامل وترفند فشار را کم کنیم و البته از خط قرمزها هم کوتاه نیاییم.

همسر شهید شهریاری یادآورشد: مذاکره با شش کشور قدرتمند دنیا واقعا سخت است و باید کارشناسان هسته ای کشورمان فرصت داده شود.

قاسمی با بیان اینکه افتخار آفرینی های جوانان ما باعث پیشرفت در عرصه هسته ای شده است گفت: دستاوردهای که در یک دهه گذشته حاصل شد موجب این شد که دشمن خواهان مذاکره شودو نباید این موفقیت ها را نادیده گرفت.

وی تاکید کرد: نباید موفقیتهایی که در یک دهه اخیر توسط دولتها ایجاد شده نادیده گرفته شود،چرا که کارهای زیادی در زمینه پیشرفت هسته ای انجام شد و تنها مشکل دوره قبل مشکل اخلاق بوده است.

همسر شهید شهریاری در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب راه را برای کارشناسان هسته ای کشورمان باز کرده اند گفت: چرا آنقدر تخریب می کنیم تخریب سودی ندارد و تنها دشمن از تخریب به فایده می رسد.

نظرات بینندگان