arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹

حكم رهبر انقلاب برای مدیران مركز خدمات و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه

رهبر انقلاب اسلامی در حكمی رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره مركز خدمات حوزه‏های علمیه را به‎مدت پنج سال منصوب فرمودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر انقلاب اسلامی در حكمی رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره مركز خدمات حوزه‏های علمیه را به‎مدت پنج سال منصوب فرمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای در حكمی رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره مركز خدمات حوزه‌های علمیه را به مدت پنج سال منصوب فرمودند.
متن حكم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به اتمام دوره مسئولیت هیأت مدیره محترم مركز خدمات حوزه‌های علمیه، اكنون حضرات حجج‌ اسلام جناب آقای محمّد جعفری‌گیلانی، جناب آقای سیّدحسن ربانی، جناب آقای سیّدابوالحسن نواب، جناب آقای علی محمّدی‌خراسانی، جناب آقای حسین رحیمیان، نماینده مدیریت حوزه علمیه قم، رئیس جامعه‌ المصطفی‌ العالمیه را به عضویت هیأت مدیره، و با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم هیأت مدیره، جناب حجةالاسلام آقای سیّدحسن ربانی را به ریاست آن مركز به مدت پنج سال منصوب می نمایم.
امیدوارم به فضل خداوند ریاست جدید مركز خدمات حوزه‌های علمیه كه از تجربه طولانی مدیریت و خدمت در عرصه‌های مهمّ فرهنگی حوزه‌ای برخوردار می باشد، با بهره‌گیری از نظرات صائب آقایان هیأت مدیره و همكاری مدیران متعهد و نیروهای كاردان در آن مجموعه، منشأ خدمات شایسته و مؤثر به حوزه های علمیه باشند و بر غنای آن مركز بیفزاید.
وظیفه خود می‌دانم از جناب حجة‌الاسلام آقای سیّدابوالحسن نواب كه با سخت‎كوشی و مدیریت خود توانسته است از ابتدای تأسیس مركز تاكنون ضمن ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات مبنائی و اساسی در عرصه‌های متنوع خدمت‌رسانی به روحانیون عزیز تلاشهای فراوانی مبذول دارد، صمیمانه تشكر و قدردانی نمایم.
سیّدعلی خامنه‎ای
23/بهمن ماه/89

همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حكم جداگانه ای رئیس جدید و اعضای هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی را به مدت پنج سال منصوب كردند.

متن حكم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه پایان یافتن دوره مسئولیت هیئت امنای محترم دفتر تبلیغات اسلامی، اكنون حضرات حجج اسلام جناب آقای محمّدجعفری‌گیلانی، جناب آقای محمّدی‌عراقی، جناب آقای احمد واعظی، جناب آقای سیّدعباس صالحی، جناب‌آقای عبدالرضا ایزدپناه، جناب آقای حمید پارسانیا، جناب آقای احمد عابدی، جناب آقای علیرضا امینی و جناب آقای عبدالحسین خسروپناه و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم را به عضویت هیئت امنا و نیز با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم، جناب حجت‌الاسلام آقای احمد واعظی را به مدت پنج‌سال به ریاست آن دفتر منصوب می نمایم. امیدوارم ریاست جدید آن دفتر كه خود از چهره‌های برجسته و فاضل حوزه می‌باشد، با بهره‌مندی از توان ارزشمند و بالای فكری و نظری آقایان هیئت امنا و به بركت وجود نیروهای كارآمد و متعهد در درون مجموعه دفتر تبلیغات و نیز با جلب هرچه بیشتر همكاری فضلای متعهد و روشن‌بین و انقلابی حوزه علمیه، بتواند آن دفتر را بیشتر از گذشته در تولید فكر و اندیشه مبتنی بر معارف اسلام ناب (قرآن و اهل بیت علیهم ‌السلام) و اقدامات نرم‌افزاری فاخر موفق و روزآمد نماید.
وظیفه دارم از زحمات و تلاشهای برجسته‌ وخدمات ماندگار جناب حجت‌الاسلام آقای سیّدحسن ربانی در طول مدیریت موفق خود، صمیمانه قدردانی و تشكر نمایم.
سیّدعلی خامنه‎ای
23/بهمن ماه/89

نظرات بینندگان