arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲

مربی سابق ابو مسلم دار فانی را وداع گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربی بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال کشور و پیشکسوت ابومسلم خراسان نجشنبه 24 بهمن ماه 92 جان به جان آفرین تسلیم کرد

  باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان با صدور اطلاعیه ای، درگذشت این چهره ی خدوم ورزش استان را ابتدا به محضر خانواده ی این عزیز سفر کرده و سپس به خانواده یزرگ ابومسلمیها تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضابعه ی درگذشت این مربی اخلاق مدار کشور و پیش کسوت دوست داشتنی فوتبال استان، پس از خانواده و بستگان وی، قلوب هزاراان و بلکه میلیونها هوادار دلسوخته ی ابومسلم خراسان را به درد می آورد.

خلق و خوی آرام و متین، بزرگواری و کرامت نفس و دلسوزی و جوانمردی از جمله خصوصیات بارز این فقید بود که در جوار رحمت الهی و آستان مقدس و ملک پاسبان رضوی آرام و قرار گرفت.

سید کاظم غیاثیان یکی از چهره‌های ارزنده ی فوتبال خراسان بود که سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی به باشگاه ابومسلم خراسان خدمت های ارزشمندی نمود و بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال خراسان داد. وی از چهره‌های بزرگ تاریخ باشگاه ابومسلم و جزو بازیکنان ثابت این تیم در دهه 60 به‌شمار می‌رفت. غیاثیان در چند نوبت مربی تیم بزرگسالان و تیم‌های پایه ابومسلم را بر عهده داشت و دو سال گذشته نیز تا اواسط نیم‌فصل اول هدایت این تیم را برعهده داشت.

وی دومین رئیس هیئت فوتبال مشهد بود که بعد از دوره ی کوتاه حضور جواد چرمچی، در سر و سامان دادن و شکل‌گیری آن، تاثیر بسزایی داشت. آخرین مسئولیت غیاثیان در ابومسلم، مدیر فنی تیم بزرگسالان بود.

یادآور می شود مرحوم غیاثیان این اواخر به بیماری سرطان ریه مبتلی شده و معالجات وی در داخل و خارج از کشور به نتیجه نرسید.

گفتنی است مراسم تشییع جنازه ی این فقید ، فردا جمعه ساعت 8:30 صبح از مقابل ورزشگاه تختی تشییع خواهد شد.
نظرات بینندگان