arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

سایپا از سال 85، بیش از دو میلیون کارت الکترونیک خدمات خودرو صادر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام تکنولوژی و اطلاعات سایپا یدک با بیان اینکه از سال 85 کارتهای هوشمند خودرو در گروه سایپا تهیه و عرضه شده است از استقبال مشتریان از این طرح خبر داد.
 

علی محمدی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: شرکت سایپا با بکارگیری فناوری های نو در زمینه عرضه خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان برای اولین بار و پیشروتر از سایر شرکتهای خودروسازی ایران ، توانست از سال 85 با ارائه کارت هوشمند خودرو جهت خودروهای کم تیراژ بصورت آزمایشی گامی در این زمینه بردارد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به موفقیت آمیز بودن طرح از سال 87 با توسعه این تکنولوژی برای کلیه خودروهای تولیدی گروه سایپا با هدف استفاده بهتر از تکنولوژی روز، توسعه فروش ، خدمات پس از فروش و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و شرکت عرضه شد قائم مقام تکنولوژی اطلاعات و مهندسی سازمان شرکت سایپا یدک ادامه داد: با توجه به اهمیت خدمات و جدید بودن تکنولوژی نسل دوم کارتهای خدمات خودرو سایپا در سال 87 بدست وزیر محترم وقت صنایع رونمائی شد.

محمدی با بیان اینکه تاکنون از این طریق خدمات متعددی به مصرف کنندگان و مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه شده است اذعان داشت: استقبال از این طرح نیز بدلیل زیرساختهای مناسب آن بسیار بالا بوده و ما مفتخریم اعلام کنیم که تاکنون چیزی بیش از 2 میلیون و 500 هزار کارت الکترونیکی خودرو تهیه و به مصرف کنندگان عرضه شده است. وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به پیاده سازی زیر ساختهای قوی نرم افزاری شرکت سایپا ارائه سرویس بهینه به مالکان خودرو های تولیدی از نسل سوم کارتهای الکترونیک (بدون تماس RFID ) استفاده می کند. محمدی تصریح کرد: این فناوری کوشیده است تا فرآیند ارائه خدمات و سرویس های مختلف به مشتریان را ساده تر و سریع کرده و هزینه های مالی و انسانی آنرا کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز فناوری استفاده از کارت هوشمند کاربردهای وسیعی در زندگی روزمره مردم پیدا کرده است. که با استفاده از این فناوری میتوان امکانات و قابلیتهای زیادی را درقالب یک کارت به مشتری ارائه و زمینه رضایت مشتری را فراهم نمود.
نظرات بینندگان