arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

فیروزآبادی: تروریست‌ها کاری از پیش نمی‌برند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دیگر مطمئناً نه حمله نظامی به سوریه موفقیتی به دست می‌آورد و نه تروریست‌ها کاری از پیش می‌برند، بنابراین زمان بازنشسته شدن بندربن سلطان فرا رسیده است.

به گزارش  تسنیم، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد و قرائن حاکی از  تجدید نظر در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط‌مشی منطقی‌تر دارد.

وی با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان، گفت: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی به  هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندر بن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بندر بن‌سلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را به‌عهده گرفته است به‌خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانه‌ای که به تکفیری‌ها دارد، مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است به او نسبت داده می‌شود.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: فتنه تروریستی که امروز در سوریه شاهد آن هستیم و این کشور را سراسر تخریب و نابودی هر سه نسل را به‌دنبال داشته و خون‌های هزاران مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مظلومانه ریخته و ویرانی‌های بی‌شمار به بار آورده، مسلماً نزد خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد بود.

** سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: امروز بحمدالله دست ارتش سوریه قوی است و برتر از تروریست‌های به حاشیه رانده شده است و سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است و حتی بسیاری از کسانی که فریب تروریست‌ها را خورده بودند، آگاه شده و در کنار نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به پیروزی‌های درخشان و عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه، اظهار داشت: دیگر مطمئناً نه حمله نظامی به سوریه موفقیتی به دست می‌آورد و نه تروریست‌ها کاری از پیش می‌برند، بنابراین زمان بازنشسته شدن بندربن سلطان فرا رسیده است.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان گفت: خانم کلینتون به‌عنوان شریک تروریستی بندر بن‌سلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریست‌ها که به‌تازگی با منافقین هم رفیق شده، متأسفانه شنیده می‌شود هر دو قصد کاندیداتوری ریاست‌جمهوری آمریکا را دارند و گسترش تروریسم در جهان اسلام را به‌نفع خود و شانسی برای پیروزی می‌دانند که ان‌شاءالله با شکست تروریست‌ها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز بر باد خواهد رفت.
نظرات بینندگان