arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۱۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

سال 93 "خوش‌ یمن" برای خریداران خودرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: با توجه به بهبود شرایط بین‌المللی سال آینده سال خوبی برای صنعت خودرو و همچنین خریداران این محصولات خواهد بود.

شهرام آزادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حدود دو سال اخیر شرکت‌های خودروسازی و همچنین قطعه‌سازی به دلایل مختلف دچار بحران‌های شدیدی شدند.

وی با بیان این‌که تحریم صنعت خودرو فشار مضاعفی را به خودروسازان و قطعه‌سازان و به موازات آن خریداران خودرو وارد کرد، خاطرنشان کرد: با این حال هم‌اکنون این تحریم لغو شده و وضعیت در این حوزه بهبود یافته است.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در چند ماه اخیر با لغو تحریم، خودروسازان و قطعه‌سازان خارجی زیادی وارد ایران شده و برای آغاز همکاری‌ها مذاکره کرده‌اند.

وی افزود: براساس خبرهای شنیده شده برخی از این مذاکرات به زودی نهایی شده و فعالیت خودروسازان و قطعه‌سازان خارجی ظرف چند ماه آینده در ایران آغاز خواهد شد.

آزادی با بیان این‌که ورود خودروسازان خارجی تاثیر مثبتی بر فعالیت‌های صنعت خودرو خواهد داشت، تصریح کرد: در صورت حفظ شرایط مثبت فعلی ظرف پنج شش ماه آینده خریداران خودرو اثرات مثبت شرایط جدید را خواهند دید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
18
با این همه همکاری چی به مردم می فروشند؟ با چه قیمت؟ پراید 18میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
14
بزک نمیر بهار میاد.......
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
18
قیمت آهن در سال آینده قطعا" افزایش خواهد یافت که بالطبع افزایش قیمت آهن پاره های گاری سازهای داخلی را افزایش خواهد داشت.پس زیاد دلخوش نباشید
حمیدرضا پیری
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
19
شرایط خوبی را مشاهده خواهند کرد یعنی مثلا پژو 300 هزار تومن ارزون میشه . البته بعد از اینکه 500 هزار تومن از قطعات و کیفیت اون بر میدارن. شما اول از آقای نعمت بخش اجازه بگیرین و بعد از ارزون شدن خودرو صحبت کنید.اگر تمام تحریمها لغو بشه و ارز مبادله ای که هیچ حتی ارز دولتی هم بدن به انجمن خودروسازان بازهم آقای نعمت بخش میاد و میگه ضرر میدیم.تا کی باید مردم تاوان بی مدیریتی ایران خودرو و سایپا رو بدن و تسلیم زور گیری های این دو مونتاژ کار باشند؟ با کمال پر رویی پراید 7 میلیونی رو دادن 20 میلیون باز هم میگن ضرر میدیم. خب ضرر میدی تولید نکن جانم مگه مجبورت کردن؟ نگران کارگرها هم نباش . مثل کارگرهای صنایع نساجی و پوشاک و چای و برنج و کفش و دارو و نفت و نیروگاه و کابل و .... همه کارگرهای دیگه که در سایه حضور کشور چین بیکار شدند. تنها راه نجات صنعت خودرو پایین آوردن منطقی تعرفه واردات هستش. وقتی با 30 میلیون بتونیم تویوتا سوار بشیم دیگه کسی 405 آشغال رو نمیخره 30 میلیون. به خدا قسم همون 13 میلیون بیشتر نمی ارزه . آخه چی داره مگه؟ از خدا ترس داشته باشین یه خورده- خواهش میکنم منتشر کنید سایت انتخاب ممنون-
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
20
دقیقاً روز 26 بهمن 91 از درگاه خرید اینترنتی سایت پارس خودرو، مبلغ 72 میلیون تومان برای پیش خرید رنومگان 2000 اتوماتیک تحویل فروردین 92 واریز نمودم و الان 10 ماه از تاریخ تحویل گذشته و هیچ اطلاع رسانی نیز نمیکنند. جالب اینجاست که حتی یک عذر خواهی خشک و خالی نیز نمی کنند و بعد از هر پپیگیری ما طوری جواب میدهند که انگار میخواهند صدقه بدهند و با حالتی پرخاشگرانه میگویند: هر وقت آماده شد خودمان تماس میگیریم! به هر حال من از جناب آقای پارس خودرو بابت پیگیری های نابخردانه ای که هر چند ماه یک بار انجام داده ام؛ پوزش می طلبم!
نظرات بینندگان