arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

در جلسه مجمع روحانیون چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه اخیر خود به، از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر کردند.

 در جلسه اخیر شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی و با حضور اکثر اعضا برگزار شد، اعضای این تشکل روحانی اصلاح‌طلب از کسانی که دعوت احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب را برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مثبت دادند، تشکر و قدردانی کردند.

در این جلسه برخی از اعضای مجمع روحانیون مبارز مشاهدات خود را از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گزارش دادند و اعلام کردند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال که پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برگزار شد، نشانه طلوع دوباره امید و دلگرمی در مردم به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود و می‌تواند برای همیشه محور وحدت در صفوف نیروهای وفادار به انقلاب باشد.

در ادامه این جلسه یکی از اعضا که در مراسم 22 بهمن در سیستان و بلوچستان حضور یافته بود، از حضور وحدت‌بخش برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار هم در این مراسم گزارش مبسوطی ارائه کرد و نیز از سختی معیشت ناشی از خشکسالی و کم‌توجهی مسئولان در سال‌های گذشته توضیحاتی داد.

اعضای مجمع ضمن ابراز خرسندی از رفتار هوشمندانه مردم این دیار اعم از شیعه و سنی بخاطر حضور در یوم‌الله 22 بهمن، از مسئولان خواستند که اهتمامی جدی در رفع مشکلات این سازمان نشان دهند.

همچنین در این جلسه بحثی درباره مشکلاتی که بر سر راه ساخت سریال‌های دینی و مذهبی وجود دارد مطرح شد و مجمع ابراز امیدواری کرد که با همراهی و درک متقابل بین حوزه‌ها و صاحبنظران برجسته دینی از یک سو و چهره‌های متعهد هنری و فرهنگی از دیگر سو، این مشکلات از سر راه آنان برداشته شود.

در این جلسه همچنین، اعضای مجمع روحانیون مبارز ضمن مرور گزارش‌ها و اخبار سیاسی و فرهنگی جهان، یاد آیت‌الله توسلی عضو فقید این مجمع را در ایام سالگرد درگذشت وی گرامی داشتند.


منبع: ایلنا
نظرات بینندگان