arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

کمالوندی: مذاکرات در مسیر مدنظر پیش رفته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه دو تن از کارشناسان انرژی اتمی ایران در مذاکرات وین حضور داشتند، اعلام کرد: به نظرمی رسد دوطرف راضی هستند وهمکاران من اعتقاد دارند در مسیری که مد نظر بوده، پیش رفته ایم.

به گزارش ایرنا، «بهروز کمالوندی» شامگاه جمعه در برنامه تلویزیونی کنکاش که با حضور سید جلال دهقانی فیروزآبادی عضوعلمی دانشگاه از شبکه جام جم یک، پخش می شد گفت: همکاران ما که در مذاکرات حضور داشتند گفته اند که عمده بحث ها درخصوص شکلی و چارچوب مذاکراتی بوده است و در حقیقت هنوز وارد مسائل محتوایی نشده ایم، اما چارچوبی که تنظیم شده، فضایی ایجاد می کند که بتوانیم مذاکرات را به خوبی پیش ببریم.

معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قطعا مذاکرات سختی داریم، گفت: مذاکرات مسائل کارشناسی زیادی دارد که باید بتوانیم به صورت ریز وارد آنها شویم و برایشان چارچوبی ترسیم کنیم، اما تا امروز به اهدافی که مد نظر بوده رسیده ایم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: البته فضای رسانه ای از روز اول تا امروز به شکلی بوده و خواهد بود که رویکرد مذاکراتی دارد و مخصوصا در طرف مقابل، آنها مسائلی را از طریق رسانه ها مطرح می کنند تا بر روند مذاکرات تاثیر بگذارند و از طرف ایرانی امتیازات بیشتری بگیرند.

وی گفت: مطمئنا ما به این روش ها واقف هستیم و با توجه به شناختی که از روش ها و تاکتیک های آنان داریم، آمادگی لازم را در مقابل آنها داریم.
نظرات بینندگان