arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

نقد روزنامه ابتکار به ذوق زدگی رسانه های اصولگرا برای تعطیلی یک روزنامه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه ابتکار در سرمقاله خود نوشت:
اشتباه روزنامه آسمان غیر قابل توجیه و از یک تیم حرفه ای دور از انتظار بود. ولی ذوق زدگی رسانه‌های اصولگرا بیشتر موجب بهت و حیرت است.

این روزنامه طی یک گزارش در یکی از صفحات میانی خود که چندان مورد توجه مخاطب نیست دچار سهو و خطا شده است و پاراگرافی را که می‌بایست حذف کند، نکرده است. حال با بازتاب گسترده به همراه تحلیل و گفت وگو و انتخاب تیترهای حساسیت بر انگیز از طرف رسانه‌های جناح رقیب روبرو شده است. این نشان می‌دهد عده ای در کمین مچ گیری و بهانه گیری هستند. کاری که خلاف اخلاق حرفه ای و دور از جوانمردی است. آنها با این کار خود هیجان را به جایی می‌رسانند که امکان داوری منصفانه را از جامعه سلب می‌کنند. با ذوق زدگی گاف یک رسانه را به جنجالی نمایشی بدل می‌کنند و بر آن نام توطئه می‌گذارند؛ در پس آن به دنبال دست‌های نامرئی می‌گردند و اراده سیستمی را در آن دخیل می‌پندارند.

این بازی سخیف تنها به منظور دو قطبی کردن کاذب جامعه صورت می‌پذیرد. می‌خواهند دل متدینان را خالی کنند. خود را مدافع و پاسدار ارزشها و رقیب را در نقطه مقابل قلمداد نمایند. با این ترفند به دنبال انتقام سیاسی هستند و از این طریق در پی ناکام گذاشتن دولت و مشروعیت زدایی از عملکرد هایش و البته آبرو خریدن برای خود می‌باشند. اما این جماعت گویا نمی‌دانند که کاسبی کردن آبرو در بازار مکاره آبروریزی و حیثیت زدایی از آدمها، گره بر باد زدن و آب در هاون کوبیدن است.
نظرات بینندگان