arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

شهید وصالی از نقاط اوج فیلم «چ» است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه فیلم «چ» تلنگری بود تا اسطوره‌ها را از یاد نبریم، تأکید کرد کار حاتمی‌کیا از جنس انقلاب اسلامی بود.

سیدنظام‌الدین موسوی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید اصغر وصالی در خبرگزاری فارس با بیان اینکه شاید بسیاری از افراد آنطور که باید و شاید شهید وصالی را نشناسند و در واقع لایه‌هایی از غبار غفلت بر اندیشه‌ها بنشیند، تأکید کرد: باید هر از چندگاه، تلنگری زده شود و بازخوانی صورت گیرد که چه افرادی برای این نظام چه کارهایی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس صحنه‌های رزم و حماسه بود و باید تلنگری همواره وجود داشته باشد تا اسطوره‌ها از یاد نروند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه حماسه پاوه، حماسه بزرگی بود و امام خمینی(ره) رأسا وارد شده و برای آزادی آن دستور صادر کردند، گفت: آنچه آقای حاتمی‌کیا در فیلم «چ» منتقل کرد، کار ارزنده‌ای بود.

موسوی افزود: همانگونه که همسر شهید وصالی در نامه تشکرآمیز خود به آقای حاتمی‌کیا اشاره داشتند، این کار از جنس خود انقلاب اسلامی و احیای مجدد آن آرمان‌‌ها، تلاش‌ها و باورها بود.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط اوج فیلم «چ»، به‌ تصویر کشیدن عظمت و حماسه‌آفرینی‌های شهید وصالی بود، متذکر شد: حماسه پاوه، حماسه بزرگی بود و به خوبی به تصویر کشیده شد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در پایان با بیان اینکه پشت‌ سر هر مرد موفقی زن موفقی قرار دارد، به حمایت‌های معنوی همسر شهید وصالی اشاره و تصریح کرد: پشت ‌سر شهید وصالی‌ها هم امثال خانم کاظم‌زاده‌ها قرار گرفته‌اند که در میدان جنگ، مایه سرافرازی بودند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان