arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

حداد خطاب به روحانی: مردم از خود می‌پرسند مگر مدیران چه گناهی کرده اند که در دولت «اعتدال» باید عزل شوند/می خواهند زبان منتقدان را ببندند

وی گفت: شما با شعار «اعتدال» به پیروزی رسیده‌اید، مردم انتظار دارند اعتدال توضیح داده شود تا هر کس نتواند خود را زیر نقاب «اعتدال» مخفی کند. این همان بلایی است که بر سر شعار «اصلاحات» آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حداد خطاب به روحانی گفت: ما نگرانیم که بعضی از فعالان فتنه 88 با شعار اعتدال، به دولت شما راه پیدا کنند، آنها می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ و رنگ «افراط‌گرا» ببندند؛عده‌ای، که خود به علت افراط‌گرایی، مولد بحران و فتنه بوده‌اند، با انتخاب شعار دوقطبی «اعتدال‌گرا ـ افراط‌گرا» از هم‌اکنون برای تصرف مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.
 
به گزارش «انتخاب»، غلامعلی حداد عادل در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه)  اظهار داشت: در آغاز سخن وظیفه خود می‌دانم به عنوان یک خدمتگزار کوچک، از ملت بزرگ ایران به خاطر حضور پرشکوهشان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کنم، ملت ایران با این حضور به هنگام، دوستان انقلاب را در سراسر جهان خوشحال و دشمنان انقلاب را مأیوس کرد.

وی افزود: روح امام راحل و دل رهبر عزیز انقلاب را شاد کرد. ملت با این راه‌پیمایی که به قول رهبر انقلاب، پیام آن «استقامت و وحدت» بود به یاوه‌سرایی‌های آمریکایی‌ها پاسخ داد. مسلماً این حضور باشکوه دست مذاکره‌کنندگان ایرانی را در مذاکرات هسته‌ای در مقابل دشمنان قوی‌تر کرده است.

به نوشته ی فارس، حداد عادل با تاکید بر اینکه ملت حق انقلاب را با این راهپیمایی بجا آورد، خاطرنشان کرد: انشاالله گروه مذاکره‌کننده کشورمان نیز در مذاکرات اخیر هسته‌ای توانسته باشد حق مردم را ادا کرده باشد و بر سر حق ملت، چنانکه باید،‌ استقامت کرده باشد.

نماینده تهران با تشکر از رئیس‌جمهور به خاطر سخنرانی روز 22 بهمن تأکید کرد: مهمترین موضوعی که باید این روزها اندیشه و عمل ما را به خود معطوف کند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است که رهبری آنرا در روزهای اخیر به قوای سه‌گانه ابلاغ فرمودند، این سیاست‌ها نسخه درمان‌بخش مشکلات اقتصادی ماست و می‌تواند کشور را در مقابل تهدیدات بیمه کند.

وی ادامه داد: بدیهی است طبیب هر اندازه حاذق باشد و نسخه هر اندازه مجرب باشد، تا وقتی به آن نسخه عمل نشود اثر نخواهد کرد.

حداد عادل اضافه کرد: مخاطب این سیاست‌ها همه مردم کشورند به‌خصوص فعالان و کارآفرینان اقتصادی و بالاخص مسئولان قوا و دولتمردان و نمایندگان مجلس و خوشبختانه رؤسای قوای مجریه و مقننه بلافاصله اهتمام خود را نسبت به اجرای این سیاست‌ها با ابلاغ راهکارهای مناسب نشان دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: رهبر انقلاب، رویکردهای حاکم بر این سیاست‌ها را «جهادی»، «انعطاف‌پذیر»، «فرصت‌ساز»، «مولد»، «درون‌زا» و «برون‌گرا» بودن دانسته‌اند. اینها اصولی است که باید همواره مورد توجه ما باشد.

وی افزود: بنده می‌خواهم بر این نکته تأکید کنم که موفقیت در اجرای سیاست‌های کلی بدون آگاهی و همکاری عموم مردم حاصل نخواهد شد. بر این اساس، رسانه‌ها، به‌ویژه صداوسیما، و همه کسانی که با مردم سروکار دارند، نظیر روحانیون و دانشگاهیان و اهل منبر و قلم و هنر وظیفه دارند مردم را از ماهیت این سیاست‌ها و اهمیت آنها و نقش مردم در اجرای آنها آگاه کنند و چنانکه در بند 21 سیاست‌ها آمده به «تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن به ‌ویژه در محیط‌های علمی و آموزشی و رسانه‌ای» بپردازند تا به یک «گفتمان فراگیر و رایج ملی» مبدل شود.

حداد عادل گفت: خطاب به ملت عزیز عرض می‌کنم که لازمه دست یافتن به اقتصاد مقاومتی حرکت به سوی «سبک زندگی اسلامی» است، اگر بخواهیم سبک زندگی خود را از غربیان بیاموزیم و پای تبلیغات آنها بنشینیم و سعادتمند شدن را در تقلید سبک زندگی غربی بدانیم، به اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: «اصلاح الگوی مصرف» قطعاً یکی از ابعاد مهم سبک زندگی اسلامی است که در گفتمان اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود. اقتصاد مقاومتی بدون صرفه‌جویی حاصل نخواهد شد. باید فرهنگ صرفه‌جویی را در جامعه خود احیا کنیم.

حداد عادل ادامه داد: نکته دیگر تأکید بر کار و تلاش در همه عرصه‌هاست، هیچ ملتی با کم‌کاری و تن‌پروری و کسالت به جایی نخواهد رسید، در جامعه ما کار کردن باید امری مقدس تلقی شود و سستی ورزیدن و شانه خالی کردن از کار، مایه ننگ باشد، مخصوصاً جوانان باید در صرف اوقات خود در فضای مجازی، که روز به روز بیشتر و متنوع‌تر می‌شود دقت کنند، نباید سرگرمی جای کار کردن را بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: نهایتاً سخنی هم با رئیس‌ جمهور جناب آقای روحانی دارم، به ایشان عرض می‌کنم که مطمئن باشید در مجلس هیچ اراده جمعی و جناحی برای تضعیف دولت وجود ندارد. فرآیند تصویب بودجه در مجلس گواه صحت این مدعاست.

وی خطاب به روحانی گفت: شما با شعار «اعتدال» به پیروزی رسیده‌اید، مردم انتظار دارند اعتدال توضیح داده شود تا هر کس نتواند خود را زیر نقاب «اعتدال» مخفی کند. این همان بلایی است که بر سر شعار «اصلاحات» آمد.

نماینده تهران خطاب به روحانی گفت: ما نگرانیم که بعضی از فعالان فتنه 88 با شعار اعتدال، به دولت شما راه پیدا کنند، آنها می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ و رنگ «افراط‌گرا» ببندند، به نظر می‌رسد عده‌ای، که خود به علت افراط‌گرایی، مولد بحران و فتنه بوده‌اند، با انتخاب شعار دوقطبی «اعتدال‌گرا ـ افراط‌گرا» از هم‌اکنون برای تصرف مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: جناب آقای روحانی، هر افراطی، افراط دیگری را در مقابل خود موجب می‌شود، وقتی روزنامه‌های موسوم به اصلاح‌طلب بعد از تغییر رئیس دانشگاه تهران، با حروف درشت در صفحه اول خود از آن با عبارت «عزل شیرین فرهاد» یاد می‌کنند و یا رفتن او را آمدن «امید» قلمداد می‌کنند، مردم از خود می‌پرسند چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند، عزل شوند، مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت «اعتدال» با همه آنها چنین رفتاری می‌شود.

حداد عادل در پایان یادآور شد: مردم از خود می‌پرسند این همه خوشحالی برای چیست؟ این کارها و این روش‌ها با اعتدال نمی‌سازد و نمی‌خواند و خود نوعی افراط است که به افراط دیگری منتهی خواهد شد. نمی‌توان گفت که چون دیگران و قبلی‌ها چنین کرده‌اند ما هم باید همان روش را در پیش گیریم. یک‌بار و برای همیشه باید به این شیوه خاتمه داده شود. نمی‌توان مدیریت کشور را مانند توپ فوتبال هر چهار سال یا هشت سال یک‌بار از پای یک جناح به پای جناح دیگر پرتاب کرد. اصلاح این روش اگر در دولت اعتدال میسر نباشد کی میسر خواهد بود؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۵۳۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
87
512
تصرف مجلس! منظور شما این است که در انتخابات شرکت نکنند و عرصه را به دوستان شما بدهند.شما انگار جمله میزان رای ملت است را فقط برای قرار دادن روی صندوق رای قبول دارید
مریم
|
Canada
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
91
487
دولت اعتدال یعنی دولت شایسته سالاری. اقای حداد مردم از خود می پرسند چرا هنوز خیل عظیمی از مدیران دولت سابق بر سر کارند همان دولتی که امتحان خود را بد پس داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
84
434
مدیران دولت دهم به خاطر بر باد دادن 1250 میلیار دلار درآمد نفتی کشور باید محاکمه و دادگاهی شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
82
356
آقای حداد مردم از خود می‌پرسند مگر مردم چه گناهی کرده اند که در دولت «عدالت محور» باید چنین مدیرانی به دور از عدالت و صلاحیت انتصاب می شدند/چرا می خواستند زبان منتقدان را ببندند؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
79
386
آقای حداد، به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه تهران باید به اطلاع شما برسانم که بیشتر اعضای این دانشگاه از برکناری آقای رهبر از ریاست دانشگاه خوشنود شدند. مردم از خود می پرسند چرا شما از برکناری ایشان ناراضی هستید؟ !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
78
331
مگر مدیران در دوره شما چ گناهی کرده بودن که همه رو از دم ظرف دو هفته عوض کردید؟
به علاوه مدیرانی که شما ازش دم میزنین مسئول وضع کنونی کشورند! دیگه گناه از این بزرگتر؟
رضایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
69
282
جناب حداد ! مردم نمی پرسند اما اگر برای شما سوال است جوابش این است :
حد اقل گناهشان این است که هشت سال بر پستهایی که صلاحیتش را نداشتند تکیه زدند و با کمال بی تدبیری و سوء مدیریت کشور را در بحران های پیچیده فرو بردند تورم 11 درصد را تحویل گرفتند و بالای 40 درصد تحویل دادند و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
8
296
حدادجان مگه 8سال پیش احمدی نزاد اینهمه مدیر رو خونه نشین نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
6
233
با سلام نقد جناب حداد عادل نقد درستی است که گریبان کشور را گرفته است ولی جناب حداد نمی فرمایند:1- در این 8 سال گذشته که بنیان مدیریت کشور را زیر و رو گردند چرا هیچ موضع گیری نداشتند.
2- مسئله دوم مدیریت مثل همه مشاغل نیاز به گردش دارد تا ایده ها و سلایق و تجریبات جدید در مدیریت امور کمک کند.
3- یادمان باشد اصل بر شایسته سالاری است و سئوال اینجاست همه این مدیران که در دولت قبل منتسب شدند واقعا شایسته ترین ها بودند یا نگاه حزبی و گروهی همسو
4- اینجانب کارمند 28 سال خدمت هستم با مدرک کارشناسی ارشد و چون هیچوقت جزء دار و دسته تشکیلاتی نبودم پستی هم دریافت نکردم و بسیار شایسته تر از من هم هستند که همین وضعیت را در کشور دارند.
5 پس برمیگردم به حرف آقای حداد عادل گه اگر انتساب مدیران بر اساس شایسته سالاری باشد خیلی ها هم که الان در مناصب مختلف هستند باید تشریف ببرند.
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
5
176
جناب حداد! اگر برآورد حضرتعالی از وضعیت موجود، مطلوب و قابل قبول است، که مدیران قبلی هیچ گناهی نکرده اند و تازه باعث این همه آسایش و خوشی ملت هم شده اند و دستشان درد نکند و حق دارید که اعتراض نمایید. اما اگر شما هم نامطلوب می دانشد این وضع را، دو حالت دارد: یا موجوداتی از فضا آمده اند و این وضع را بوجود آورده اند(که خدا به دادمان برسد با این همه امنیت) و یا کار ما (ملت) است، که باز هم حق با شماست و بنده به نیابت از همه ملت از شما عذر میخواهم. اصولاً همچون همیشه حق فقط و فقط با شماست و البته همفکرانتان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
226
سلام به آقای حداد بگوئید آقای روحانی به ملت قول داده ان مدیرا اتوبوسی را پیاده کنند ولی هنوز اکثر اتوبوسیها سوارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
7
224
زنده باد اصلاحات
زنده باد اعتدال
زنده باد دولت تدبیر و امید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
213
رویه حذف مدیران را در سال 84 به یاد بیاورید. چرا همه ساکت بودید ؟
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
185
آقای حداد مردم از خود می‌پرسند مگر مدیران چه گناهی کرده اند که در دولت «احمدی‌نژاد» باید عزل می‌شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
8
157
مردم انتظار دارند همه ی مدیران دوره قبل برکنار شوند و حتی آبدارچی هم دریک اداره ازدوره قبل نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
146
از آقای حداد متعجبم . مردم یخواهند بدانند که تا چه زمان یک فرد باید مدیر بماند و چرا یک دولت اجازه نداشته باشد افرادی جدید سر کار بیاورد
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
176
زمان احمدی نژاد ازاین حرفها نمیزدید.آقای حداد ....
استان کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
159
جناب آقای حداد اتفاقا شما سوال را برعکس پرسیدی .
مردم رای دادند برتغییر.وسوال اینگه رییس جمهور محترم چرا دربرکناری مدیران دولت های نهم ودهم تعلل می کند.والله هیچ کاری نمی کنند وسعی در ناتوان جلوه دادن این دولت می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
151
اتفاقا بنده ميگم چرا هنوز سره كارند و دولت كم تحرك شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
121
مگر ما چه گناهی کرده بودیم که خیلی راحت ما را در دولت احمدی نژاد کنار زدند . هنوز هم نتوانستیم ضررهای این موضوع را جبران کنیم . اون موقع شما کجا تشریف داشتید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
111
از اينكه مديراني كه عزل مي شوند گناهي كرده اند يا نه، مي گذريم! اما از آقاي حداد درخواست دارم بفرمايند در زمان دولت قبل مديران به كدامين گناه عزل مي شدند؟ و چرا آقاي حداد در آن موقع در مورد عزلها سكوت و حتي تأييد پيشه كردند؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
111
کاش آقای حداد در آن 8 سال یکمرتبه به برخوردهای افراطی اعتراض میکرد واز آنها حمایت نمیکرد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
137
من متعجبم که آقای حداد عادل با کمتر از پانصد هزار نفر رای سخنگوی مرردم هستند واقای روحانی با بیش 18 میلیون رای ، مخالف مردم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
124
در آن هشت سالي كه مديران بي كفايت ممكلت را به ناكجاآباد بردند كجا بودي كه از مردم بپرسي راضي هستند يا نه و مديران چه عملكردي دارند؟
عادل واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
98
جناب آقای حداد بگویند مگر مدیران قبلی چه گناهی کرده بودند که که در دولت مهرورز باید عزل می شدند؟ آن روز آقای حداد کجا بودند که از مدیران شایسته ای که در دولت نهم عزل شدند دفاع کنند؟ بی انصافی تا کجا؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
96
آقای حداد مردم نه تنها از دولت نمی پرسند بلکه از دولت انتظار دارند مدیران عوض شوند. شاید وضعیت جامعه و مردم را نمی بینید لطفا بیشتر با مردم(نه عده ای خاص) نشست و برخاست کنید.
کم سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
109
آقای حداد!
مردم مطالب دیگری نیز از خود و از شما می پرسند:
مگر مردم چه گناهی کرده اند که 8 سال دولیت قبل اقتصاد و سیاست و فرهنگ و... این ملت را به گند کشید و نمایندگان بزرگوار ملت ساکت نشستند و ملاحظه کاری کردند!!!؟؟؟
مگر مردم چه کرده اند که دولت قبل، نماینده ای به نام آقای علی آبادی را به ریاست اجلاس اوپک فرستاد که از روی کاغذ بلد نبود انگلیسی صحبت کندو شما نمایندگان مجلس ساکت بودید؟
آقای دکتر! هشت سال همه چیز این مملکت فدای باند بازی و ملاحظات سیاسی یک گروه خاص شد و چهل سال مملکت عقب افتاد؟ کجا بودید که اکنون دایه مهربان تر از مادر شده اید؟
مشکل اینجاست که مردم نمایندگان محترم مجلس را شناخته اند و روش های سنتی برای حذف رقبا دیگر جواب نمی دهد؟!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
85
البته دولت آقای احمدی نژاد هم به این قبیل سؤالات جوابی نداد.اما شما هم سؤالی از ایشان نکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
93
جناب آقای حداد آنهایی که عزل میشوند گناهشان این است که تفکراتشان پادگانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
100
ما مردم از خود مي پرسيم چرا هنوز بعضي مديران نالايق بر مسند كارند
نبع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
80
اقای عادل مگر انتصابات اتوبوسی را درزمان دولت قبل فراموش کرده اید ان زمان شما ریاست مجلس راداشتید و اعتراضی نمی نمودید شاید ان موقع بر وفق مراد بود.
علی
|
United States of America
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
84
جناب حداد سلام علیکم : ای کاش در مبارزات انتخاباتی میماندید تا مشخص شود جنابعالی از سوی چه تعداد رای مردم سخن میگویید. انتطار این است که پیام تغییرات را که مردم به این دولت داده اند تا عوامل دولت هشت ساله قبل نباشند را همه شنیده باشند .توفیق شما را در همراهی بیشتر با مردم از خداوند خواهانم وموفق باشید
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
71
جناب آقاي حداد اولا لازم نيست سوال خودتان را جاي مردم طرح كنيد دوما اگر به خودتان زحمت داده و اتفاقاتي و جفايي را كه اكثر مديران دولت اقاي احمدي نزاد بر سر سازمانها،ادارات و كاركنان آوردند را مطالعه بفرماييد آنوقت خودتان پيشنهاد تغيير مديران نالايقي كه هستند را مي دهيد البته اگر جناحي و سياسي كاري نكرده و دلتان به حال و احوال ادارات بسوزد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
84
اینطور که آقای حداد می گویند، مردم خیال می کنند که همه مدیران دولت قبل عزل شده اند!

خیر آقای حداد!

مدیران صاحب صلاحیت و مسئولیت پذیر باقی می مانند، اما به روحانی حق بدهید که کسانی را که میلیارد ها دلار از سرمایه ملت ایران با بی کفایتی حیف و میل کرده اند را کنار بگذارد، البته در مورد عملکرد مدیران دولت روحانی هم باید با همین قانون ارزیابی شود.

خلاصه کلام:
مدیر لایق باید بماند، حتی اگر مدیر احمدی نژاد باشد!
مدیر نالایق باید برود، حتی اگر مدیر روحانی باشد!
alidad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
79
جناب حداد عادل مدیران مورد نظر شما گناه خاصی مرتکب نشدن فقط وضع نابسامان امروز نتیجه خدمات!!!آنهاست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
72
ما که از خود می پرسیم مدیران به این خوبی در سال 1384 مگر چه گناهی کرده بودند که در کمتر از یکماه جای خود را به کسانی دادند که 8 سال بیچاره و بدبختمان کردند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
59
در مورد سرنوشت شعار عدالت توضیح بفرمایید!!!!! ضمناً وقتی دولت عدالت محور در حال عزل مدیران بود شما کجا تشریف داشتید؟؟؟ آها رئیس مجلس بودید!!! مردم اونوقتا سوالی در مورد عزل و نصب ها نداشتند؟؟؟؟؟؟؟ راستی مدیران ناکارآمد رو باید کجای دلمون جا کنیم؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
54
باید از اقای حداد پرسید مگر ما در دوره ی دولت قبلی چه گناهی کرده بودیم که عزل شدیم کم کاربودیم؟ دزدی کردیم ؟ کم تجربه بودیم ؟ اهل جبهه و جنگ نبودیم؟ چه شده که ان وقت به عنوان نماینده ی مردم ساکت بودید و امار و ارقام تغییر در مدیران را نمی دیدید؟
از نورآباد لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
50
پس چرا شما جواب آن همه تغییر و تحول و کنار گذاشته شدن نیروهای علمی و باتجربه و ارزشی را در 8 سال گذشته ندادید دوستان شما در آموزش و پرورش حتی به مستخدمین مدارس رحم نکردند شخص بنده در گوشه ای از اداره مشغول فعالیت بودم که مغضوب شماها شدم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
126
من یه سوال سالها ذهنمو مشغول کرده که این مردم که اینها ازش دم میزنند کیه اگه منظورش ما هستیم چرا یه نظر خواهی کلی ازمون نمیشه اگه خودشونن چرا میگن مردم بگم خودمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
این مردم ما هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
110
برای اینکه این مدیران 8 سال گند زدن به کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
93
اگرخودشمایکروز رئیس جمهور بودید مدیران راعزل نمی کردی
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
99
خیلی ساده. دوره 4 ساله آقای دکتر رهبر به سر آمده بود.
SALIMI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
79
حضرت آقای حداد هشت سال قبل تو ایران بودند که حتی وزارء هم امنیت نداشتندبرکنار می شدند؟؟؟؟؟!!!!!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
80
آن مردمی که ما می شناسیم همه خواستار عزل مدیران احمدی نژادی هستند
و این مردم شما در زمان تحویل دولت به احمدی نژاد کجا بودند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
92
جناب حداد چرا در سال 84 دکتر ... محمود عزیز دل جنابعالی در ظر 4 ماه تمام استانداران فرمانداران و بخشداران و مدیران کل را تغیر داد و با شعار الله اکبر در سالنهای تودیع و معارف مدیران جنابعالی ناراحت نشدی یا هیچ نطق میان دستور نداشتی و حتی نگفتی هی بابا اینها هم بچه های این انقلاب و این کشورند حالا ناذاحت شدی مردم در 24 خرداد خواهان تغیر بودند و تغیر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تو هیچ اداره ای 7 تا خدمتکار رو هم یه جا عوض نمی کنند اون موقعی که تو یک روز 7 مدیر بانک کشور عوض شد و اقتصاد کشور زیر و رو ، شما که اتفاقاً ریس مجلس هم بودی کجا بودی آقای حداد. بذار خاطرات کودکیمون ازکتابهای شما سر جاش بمونه برادر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
69
مملکت 70 میلیون جمعیت دارد. یک نفر چند سال باید رئیس باشد. اگر مدیر فوق العاده بود خوب است بماند ولی این مدیران معمولی ... 4 سال هم برایشان بسیار زیاد است.
پیراسته فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
8
420
آقای حداد! سلام
مردم می پرسند چرا دردولت گذشته افرادی را سرپستهایی گذاشته بودندکه تخصص ویاتجربه لازم رانداشتند! ...
ومردم می پرسند که چرا دولت روحانی در"برکناری"بعضی ها اینقدر"تعلل"می کنند؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اقای عادل،دقیقا جز خود اون رئیس های عزل شده،کی این حرفا رو میزنه،اینهمه مدیر در طول سالهای قبل برکنار شد،شما کجا بودین که صدای مردم بشنوید؟؟؟
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
و مردم از شما جناب حداد؛می پرسند:اگرشما رییس جمهور شده بودید مدیرانی که لیاقت این پستها را ندارند و یا مثل آقایی که دانشجویان بخاطر برداشته شدنش جشن گرفتند را در همین پستها نگه میداشتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
سوال اینجاست که واقعا آقای حداد و دوستانشون در مجلس خیلی دنبال نظر اکثریت مردم هستند؟
حمید
| United States of America |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
آقای حداد عادل مردم از خود می پرسند: آیا مشکل امروز کشور مدل موی جوانان ماست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
جناب حدادعادل ما هم نگرانیم بعضی از طرفداران منش و روش دولت قبل با شعار دفاع از ارزش ها به دولت روحانی راه پبداکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
7
316
مگر مدیران قبلی چه گناهی کرده بودند که عزل شده بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
فقط تورم40درصدی برای مدیران قبلی کافیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اينها چه کار بزرگي کرده اند که بايد باشند؟
سید محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
6
354
آقای حداد
مردم نگرانند که مردان آن مرد رفته هنوز در بدنه دولت و مجلس حضور دارند و به حضور خود ادامه دهند....
پاسخ ها
irani
| Germany |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اقای حداد شما پیشرفت مملکت رو ببین، اگه خللی بود و دیدید داره مشکل ساز میشه، بعد از زبان مردم میتونید صحبت کنید...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
دقیقا،وجود اون مدیران سابق در بدنه سازمان ها و شرکتهای کنونی،ما رو که تو بورس فعال هستیم بیچاره کردن!!!!!صدای ما رو هم بشنو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
7
263
دولت تغییر کرده پس مدیران نیز باید تغییر کنند، دلیلی نداره با مدیران دولت قبلی کار کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
259
در دولت روحانی حتی در سطح وزیران هم از مخالفان انتخاب کنندگان روحانی حضور دارند این اتهام کاملا ناجوانمردانه است
یوزارسیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
228
اقای حداد بنا به گفته ی خودتان حضور مردم در 22 بهمن امسال نسبت به سالهای گذشته چشمگیر تر بود ,یعنی چه؟ یعنی مردم به فرد ودولتی که شعارش اعتدال وتعامل به دنیاست رای داده اند اعتماد دارند وهر تصمیمی که اقای رییس جمهور میگیرند برای مردم نیز محترم است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
احسنت
اگر يكي از آقايان اصولگرا راي آورده بود قطعا مراسم 22 بهمن با چنين استقبالي روبرو نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
228
آقاي حداد مردم از خود مي پرسند:
" چرا تغييرات اينقدر كند صورت مي گيرد؟"
" چرا كساني كه با دولت همسو نيستند هنوز در راس كارها هستند؟"
در دوره هاي پيش كه در 4 سال وزارتخانه ها چندين بار دست به دست مي شدند شما كجا بوديد كه اعتراض كنيد؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
200
آقای حداد محترم، من یکی از همین مردمم و همچین سوالی نمیپرسم! همانطور که شما که مرد عرصه سیاست هستید و نماینده مردم در مجلس نیز هستید و از آقای احمدی نژاد نپرسیدید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
236
20
حرفهای آقای حداد مورد تایید است البته ایشان باید در دوره ریاست جمهوری قبل هم این حرفها را می زدند تا تابیر بر حرفهای جناحی نمی شد.
پاسخ ها
بهزاد
| Philippines |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
شما قبل از اینکه حرفهای قلمبه بزنی ، اول برو املای صحیحش رو یاد بگیر دادا
بی سواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
تعبیر نه تابیر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
194
مگر مدیران دولت قبل از آقای احمدی نژاد چه گناهی کرده بوده بودند که حتی تا معاون ادارات را تعویض کردند چرا آنموقع آقای حداد عادل نگران نشدند و از این حرفها نزدند ؟ ! چون بنام اصولگرایی بود اشکال نداشت حال که تعدادی در دولت اعتدال عوض شدند کسانی که حاضر به همکاری و همراهی نشدند اشکال دارد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
185
جناب حدادسال 84کجابودند.؟ که نگران عوض شدن رییس دانشگاه باشند؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
156
البته مردم میگویند-- چرا در مقابل تغییرات مدیران در زمان دولت نهم و دهم شماسکوت کردید- یا چرا عدم کفایت سیاسی دولت دهم را پیگیری نکردید - هنوز حساب وکتاب دولت نهم دهم و زمان شهردار بودن ان مرد رفته مشخص نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
145
با این صحبتهای شما فهمیدیم چقدر با دولت تعامل دارید...
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
136
آقاي حداد اون زمان كه ... با شعار شايسته سالاري تا نانوا كوچمونو هم عوض كردند و يه عده آدم بي ربط رو در جاهاي مختلف بكار گرفتند چرا ساكت بودين؟؟؟؟
قاعدتا الان بايد اونايي كه اتوبوسي اومدن اتوبوسي برن اين حرف رو دكتر روحاني زمان انتخابات هم گفت و شعاري بود كه خيليها از طرفدارانش خوشحال شدند. اين خواسته اكثر مردم به تنگ آمده از مديريت رابطه سالار دولت قبل هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
171
ایشان آن زمان که آقای احمدی نژاد مدیران کارآمد رو حذف می کردند و افراد ناکارآمد جایگزین می کردند کجا بودند؟ نکنه توقع دارند مدیران ناکارآمدی که همسو با ایشان هستند بر سر کار بمانند و مدیران کارآمدی که ناهمسو با ایشان هستند حذف. تکلیف مدیریت کارآمد کشور چی میشه؟ 8 سال مدیریت ضعیف کشور تجربه کافی نبود؟ پس مردم برای چی به جناب آقای دکتر روحانی رای دادن؟ رای دادن که همین تغییرات انجام بشه. اصولگراها متاسفانه سال هاست دیگه منافع جناح خودشون رو بر منافع مردم و کشور ترجیح میدن. فراموش کردن اگه جناحی به نام اصولگرا وجود داره فقط بخاطر اینه که کشور و مردم وجود دارن، وگرنه بدون این دو، جناح اصولگرایی وجود نخواهد دتشت که آقایون سنگش رو به سینه بزنن. ...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
154
... ظاهرا شما یادتون رفته که در 8سال حاکمیت اصولگرایان مدیران رافله ای عوض میکردند حتی ازمدیران مدرسه هم نگذشتند.آنطور که آمار وارقام نشان میده هنوز بسیاری از مدیران قبلی درجایگاهشان محکم نشسته اند وخیال پایین آمدن هم ندارند ، که هیچ تازه خیلی جاها کارشکنی هم میکنند. چقدر خوب بود این توصیه ها را در دولت قبلی هم میکردید.آنچه برای خود میپسندی جناب آقای حداد برای دیگران هم بپسند....!!شما هرکاری میکردید مردم باید عین صواب فرض کنند ولی دولت آقای روحانی اگر یک رئیس دانشگاه را عوض کند،میشود افراطی...!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
136
اقای حداد... مردم ، اساتید د و همه ی دانشجویان دلیل این همه خوشحالی را می داند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
156
جناب حداد
آيا در زمان احمدي نزاد هم اين سوال را پرسيدي
آيا در آن زمان كه فارغ التحصيل شيمي ، مدير مالي مي شد و فارغ التحصيل حقوق ، خلبان مي گرديد چنين سوالي نكرديد
ان زماني كه روساي دانشگاهها بصورت فله اي عوض شدند چنين سوالي نكرديد.
چرا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
147
کاش 8 سال پیش که تا آبدارچی ادارات را عوض کردند هم این نطق را میفرمودید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
140
قابل توجه جناب آقای حداد عادل
با سلام پیشنهاد میدهم برای اطلاع افکار عمومی فهرست کل تغییرات هر دولت را منتشر نمایید آنوقت همه چیز مشخص می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
105
این امور باید در دوره احمدی نژاد اصلاح می شد که نشد
پاسخ ها
یاسین
| United States of America |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
حالا اگر یه کار اشتباهی قبلا میشده ما هم باید ادامه بدیم؟؟؟؟؟؟
irani
| Germany |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
یاسین:
الان خیلی از مدیرای با کفایت قبلی هنوز دست نخورده موندند...شما یه جا رو مثال بزن، که مدیری که الان اومده سر کار کفایت لازم رو نسبت به مدیر قبلی نداره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اين کار قابل اصلاح نيست هر رئيس که مردم او را انتخاب ميکنند حقش هست تا جائي که مردم از آن مدير نارضايتي دارند را عوض کند اگر قرار بود که هر کسي که هر کاري دلش خواست بکند و سر جايش بماند که احتياج به انتخابات و نظر مردم نبود ... آقاي روحاني ما اگر از وضع اقتصاد و سياست و فرهنگ و حرکات اجتماعي مسئولين رضايت داشتيم که به شما راي نمي داديم راي به شما يعني تغيير تمام روشهاي قبل نه تغيير يک فرد
عمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
137
اتفاقاً ما مردم از خود می‎پرسیم که چرا این مدیران این همه مانده‎اند و اصلاً چرا آمده بودند؟
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
4
99
در دوره آقای احمدی نژاد نیز به مراتب عزل و نصب های شدیدتر و گسترده تری صورت پذیرفت که به زعم شما در آن زمان نیز مردم از خود می‌پرسیدند "چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند، عزل شوند، مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت احمدی نژاد با همه آنها چنین رفتاری می‌شود." شما در آن مقطع چگونه پیگیر این موضوع بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
هر رئيس جمهوري حقش است که مديران خود را سر کار بياورد تا بتواند نظراتي را که به مردم ارائه داده و از مردم راي گرفته به آن پاي بند باشد و بتواند به گفته هايش عمل کند مگر آنکه مديري را که مردم آن قسمت و شهر از ايشان رضايت داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
111
از آقای حداد می پرسم چرا در مقابل حذف کامل نیروهای متعهد , با سابقه و کارآمد کشور که طی هشت سال توسط احمدی نژاد و تیم او صورت گرفت هیچگونه واکنشی نشان ندادید.!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
110
شما در دولت قبلی از این حرفها نمی زدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
97
جناب آقای حداد عادل
همه مردم این را از خود می پرسند که فلان مدیر که برکنار شد چه کار کرده بود؟
و الی دولت تدبیر و امید مشکلی با کسی ندارد که بی خود عزل یا نصب کند
به هر حال آیا کسانی که در دولت قبل مفسد اقتصادی بودند چه رفتاری با آنها شد
آیا به نظر شما با آنها خوش رفتاری شود؟
بشوند مدیران درجه یک؟
اگر ناراحت نمی شوید آقای بابک زنجانی را به عنوان وزیر اقتصاد به آقای روحانی معرفی کنیم؟
علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
97
جناب حداد عادل مردم همچنین می پرسند چرا در برابر عزل و نصب های 8 سال گذشته برخی دوستان سکوت می کردند. همان دوستانی که هنگام انتصاب معاون اول رئیس جمهور سکوت کردند و ...
تافردا
|
Tajikistan
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
91
بسمه تعالی
آقای حداد این سئوال را یک رئیس جمهورنباید پاسخ دهد پاسخ این سئوال درچند کلمه خلاصه می شود مدیران معزول ... بی تجربه یاکم تجربه هستند که با 878میلیارددلاردرآمد درطول هشت ساله گذشته کشوررا به نابودی کشاندنداین مدیران نه تنها با عزل شوند بلکه باید محاکمه ومجازات شوند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
91
جناب حداد اصلا مردم این سؤال را نمی پرسند ... در 8 سال قبل درادارات آموزش و پرورش از مدیرکل تا نگهبان دم در را عوض کردید اگر سوالات مردم را می خواهید سری در دنیای مجازی بزنید...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
76
آنها که در عرض هشت سال گذشته بدون بلیط سوار شده اند بیایند پایین ، بلیط تهیه کنند سوار شوند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
77
مردم از خود می پرسند ، چه گناهی که برخی از مدیران در دولت سابق انجام نداده اند چرا باید دولتی که ادعای اعتدال دارد آنها را عزل نمی کند ؟
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
80
در دوره آقای احمدی نژاد نیز به مراتب عزل و نصب های شدیدتر و گسترده تری صورت پذیرفت که به زعم شما در آن زمان نیز مردم از خود می‌پرسیدند "چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند، عزل شوند، مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت احمدی نژاد با همه آنها چنین رفتاری می‌شود." شما در آن مقطع چگونه پیگیر این موضوع بودید؟
ححح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
91
مردم سالهاست از خود می پرسند : چرا پرونده های مفاسد اقتصادی کان لم یکن می شود ؟؟؟
نيما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
101
حداد جان . اين بار تو انتخابات مجلس مي دوني مردم اصول گرا ها را قلع و قمع مي كنند.چون 8 سال كشور را نه تنها عقب نگهداشتند بلكه ديگه محاله برخي از كارا را درست كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
41
آقای حداد زمان احمدی نژاد کجا بودید
امیر
|
United States of America
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
40
کدوم مردم رو شما میگی ؟
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
34
روحاني بزرگوار بخاطر مسائل و مصحلت جامع فعلا تغييرات را انجام نداده است.بخاطر اينكه مسائل مهمتري هست.اگر ايشان اراده بكند با حمايت مردم بسياري از مديران نالايقي كه تعدادشان در اين 8 سال كم نبود همه را عزل مي كند.مگر مي شود كساني كه تورم را 40 درصدي كردند و اعتبار ايراني را در دنيا خدشه دار كردند و روح و جان مردم را نابود كردند مدير بگوئيم.اينها افرادي بودند كه شماها مدير كرديد و هيچ وقت مردم نمي خواستند چنين مديراني را.ما مديران عاشق وطن ، دوستدار رفاه ملت و آزادي بيان و بروز و مسلط به علم دنيا و حركت بر مسير عقلانيت مي خواهيم نه مديران سفارشي و با مدارك جعلي و سواستفاده كن از بيت المال.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
31
ان شالله که جناب حداد نظرشان این نبوده که کسانی که با رابطه بازی وبدون صلاحیت لازم واتوبوسی وارد پست های مدیریتی مهم مملکت در دوره ریاست معجزه هزاره سوم شدند باید !!!باقی بمانند تا مخل اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید باشند !!!!!!!
اخوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
36
اقاي حداد در پاسخ به حضرتعالي جمله زير رابخوانيد كافيست تا جرم مديران قبلي را بهتر بدانيد :

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: متأسفانه ما در دولت گذشته به هر دلیلی شاهد قانون‌گریزی در دولت و لایه‌های اولیه آن بودیم و هنوز هم در هیأت عمومی دیوان عدالت مشغول بررسی و ابطال مصوبات دولت قبلی هستیم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
37
یعنی شما می فرمایید مدیرانی که با عملکرد داهیانه خود موجب تحقیر ایرانیان ،یک سوم شدن ارزش پول ملی،تورم 40 درصدی،بیکاری پنج شش میلیون انسان،قرار گرفتن کشور در استانه سقوط وجنگ خانمانسوز،و.....شدند همچنان در راس مدیریت باقی بمانند!!!!!!!.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
42
جناب حداد مردم متعجب و البته متأسفند از اینکه یک عده از مدیران نالایقی که مملکت را به این روز نداختند، هنوز تغییر نکرده اند،
و افرادی چون شما به جای اینکه به فکر مردم و نجات کشور از این وضعیت باشید به فکر حفظ چنین نامدیرانی هستید. واقعا از رفتار و گفتار شما در حیرتیم!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
40
آقای حداد مردم همچنین می پرسند مدیرانی که شما از آنها نام می برید و آقای فرهاد رهبر را نمونه اعلای آن می دانید چرا در دوران مدیریتشان به دانشگاه نگاه پادگانی داشتند ، در حالیکه دانشگاه مهد آزادی است . مردم می پرسند این آقای فرهاد رهبر چرا حتی دست از مدیران گرو ههای آموزشی که سابقه انتخابی بودنشان به قدمت79 ساله دانشگاه تهران میر سد برنداشت و همه را عوض کرد و افراد مورد نظر خودش را بر گروهها تحمیل کرد چرا انموقع داد نزدید چرا آقای حداد ؟دل دانشگاهیان دانشگاه تهران از عملکرد فرهاد رهبر خون است . ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
31
آقای حداد من تاکنون ازخودم نپرسیده ام که مگر مدیران چه گناهی کرده اند که در دولت< اعتدال> باید عزل شوند بلکه همیشه ازخودم می پرسم چرا مفاسد اقتصادی ریشه کن نمی شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
40
اقای حداد مردم میپرسن حیف و میلی که در 30 سال گذشته بی سابقه بوده ودر دولت قبل انجام شد اقای حداد کحا بودن اعتراض کنن پس این ده ها هزار ملیاردی که اقای زنکنه میگه فقط تو وزارت نفت نا پدید شده بوسیله کی بوده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
39
اتفاقا سوال مردم اینکه چرا دولت در تغییر مدیران بسیار کند عمل می کند.؟
از اهالی سار کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
40
محصول کار اکثر مدیران عالی رتبه در 8 سال گذشته را با گوشت و پوست احساس می کنیم. کشور با آن رئیس جمهور و مدیران کم تجربه و بی هنر به این روز افتاده! ...
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
36
اقاي حداد مديران مورد نظر شمابا ميلياردها درامد كه درتاريخ كشور بي سابقه جامعه را به جايي رساندندعزيزانشان جلو چشمشان به دليل نبود دارو وديگر امكانات جان ميدهند "ايا اين كم گناهي است
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
35
اقای حداد در دوره قبل یکی از اشنایان ما که معروف به درستکاری بود ودرضمن بسیار کاردان بود با بی انصافی عزل کردن وشاید به گوش شما رسید ولی نه شما ونه دوستانتان هیچ اعتراضی نکردید ونکته دیگر ما اصلآبه آقای روحانی رای دادیم که اینها عوض شوند تا دیگر نه بچه های ما ونه بچه های شما ستاره دار نشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
1
51
مردم؟
اول از همه برای پاسخ باید مشخص کرد که منظورتون از مردم کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
40
ما هنوز از آهنگ کند تغییرات مدیرانی که بدون بلیط آمده اند انتقاد داریم. چرا کشور باید توسط افراطیون اداره شود . مردم آنهارا نمی خواهند. آقای حداد به رای مردم تمکین کنید.
رضا جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
2
45
مردم از خود میپرسند که بعضی از مسئولین چه گناهی مانده که نکرده باشند؟ سکوت در مقابل بی تدبیری, فساد اداری, اختلاس های میلیاردی, هدر دادن سرمایه مملکت, نابود کردن اقتصادکشور,دورباصل در گرداب پوپولیسم و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
46
ایکاش این اقا به نظرات کاربران محترم که (مشت نمونه خروار است)ونظر اکثر مردم ایران میباشد سری بزند ودر اظهار نظر خود تجدید نظر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
48
یکم چه گناهی بزرگتر از این که یک انسان بی کفایت در جایگاهی باشد که شایسته او نیست و بهتر از او وجود دارد مگر حقوق از بیت المال نمی گیرند پس وقتی بهتر از انها هست باید خود جایگاه را ترک کنند و اگر نکنند معصیت نکرده اند؟؟؟ دوم اینکه وقتی شخصی برنامه های دولتی راقبول ندارد پس اجرا هم نمی کند پس باید به رای اکثزیت تمکین کند و راه را برای وجود همفکران دولت باز کند چه گناهی بزرگتر از اینکه در برابر رای مردم ایستادن؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
3
75
آقای حداد اگر این حرفها را هم زمان آقامحمود می زدی آنوقت می توانستی از واژه «اعتدال» در سخنانت استفاده کنید اما جنابعالی در این خصوص آن زمان ساکت بودید حالا هم بهتر است سکوت کنید این میشه اعتدال شما.
نظرات بینندگان