arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

تابش:آراي اصلاح طلبان و اعتدالگرايان در انتخابات آتي بيشتر از اصولگرايان خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طرح اين موضوعات که اصلاح طلبان مي خواهند دولت را تحت تصرف خودشان بگيرند و براي انتخابات آينده برنامه ريزي کنند مقداري فرافکني و فرار روبه جلوست.

محمدرضا تابش،نماينده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با آريا تاکيد کرد:اين افکار عمومي است که فضاي جامعه را سمت و سو مي دهد بنابراين ما نمي توانيم آنچه در ذهن مردم شکل گرفته را تغيير دهيم مگر گذر زمان اين امر را ممکن سازد.

وي افزود:درحال حاضر افکار عمومي به اين نتيجه رسيده که زمامداري اصولگرايان اقداماتي را به نفع مردم رقم نزده است اين درحالي است که اين طيف هرسه سه قوه را در اختيار دارند به همين دليل مردم از اين جريان رويگردان شده اند و به طيف رقيب راي داده اند لذا ما اميدواريم اصلاح طلبان بتوانند خواسته ها و مطالبات مردم را محقق کنند.

نماينده مردم اردکان تاکيد کرد:مردم با هيچ کس عقد اخوت نبسته اند بنابراين اگر ماهم نتوانيم مطالبات و خواسته هاي آنها را محقق کنيم مردم از ما رويگردان مي شوند .

وي ادامه داد:طرح اين موضوعات که اصلاح طلبان مي خواهند دولت را تحت تصرف خودشان بگيرند و براي انتخابات آينده برنامه ريزي کنند مقداري فرافکني و فرار روبه جلوست.در واقع ازآنجايي که جامعه در انتخابات رياست جمهوري به اصولگرايان اقبالي نشان ندادند به همين دليل چنين مباحثي را مطرح مي کنند.

تابش گفت:توصيه بنده به دوستان اصولگرا و اعتدالگرايان اين است که زمينه مشارکت حداکثري مردم در انتخابات آينده را فراهم کنند و بررسي ، تاييد صلاحيت ها و
روند برگزاري انتخابات در مسير قانون انجام شود در آن زمان مي توانيم قضاوت کنيم مردم به چه کساني راي خواهند داد .البته اگر شروطي که عرض کردم اعمال شود بنده پيش بيني مي کنم آراي اصلاح طلبان و اعتدالگرايان در انتخابات آتي بيشتر از اصولگرايان خواهد بود.
نظرات بینندگان