arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲

4 کشته و زخمی نتیجه‌ی تصادف در محور «اراک – قم»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دیروز طی تصادفی در محور «اراک - قم» یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ی مرکزی، «قنبر فراهانی» رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی از کشته و زخمی شدن چهار نفر در محور «اراک - قم» خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک دستگاه خاور، سه نفر مصدوم و یک نفر کشته شد که توسط تکنیسین‌های اورژانس اراک به مصدومان حادثه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 15:21 دقیقه دیروز در کیلومتر 50 محور «اراک – قم» رخ داده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت مأموریت توسط مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس اراک دو واحد امدادی اورژانس 115(پایگاه‌های خیرآباد و گلدشت) به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن بر بالین مصدومان متوجه شدند که حال دو تن از سرنشینان خودروی پژو وخیم است. پس از انجام اقدامات اورژانسی پیش‌بیمارستانی مصدومان حادثه توسط تکنیسین‌های اورژانس اراک به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک منتقل شدند.

فراهانی یادآور شد: در این حادثه یک نفر به علت بالا بودن شدت جراحات جان خود را از دست داده است و یکی دیگر از سرنشینان خودروی پژو 405 که به مراقبت‌های ویژه نیاز داشت ضمن دریافت این مراقبت‌ها(لوله‌گذاری، حمایت‌تنفس، رگ‌گیری، سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی و مانیتورینگ) به بیمارستان اعزام شد.

نظرات بینندگان