arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۰۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
نامه ی مهم بزرگترین حامیان مالی حزب دموکرات به رهبران کنگره:

جلوی تحریم های جدید علیه ایران را بگیرید/با تحمیل شرایط غیرواقعی در توافق نهایی، دست مذاکره کنندگان را نبندید

تعداد زیادی از بزرگترین حامیان مالی حزب دموکرات از رهبران کنگره خواسته اند تا با هرگونه تحریم و لایحه جدیدی که می تواند مذاکرات هسته ای با ایران را در خطر نابودی قرار دهد، مخالفت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


نشنال جورنال نوشت: تعداد زیادی از بزرگترین حامیان مالی حزب دموکرات از رهبران کنگره خواسته اند تا با هرگونه تحریم و لایحه جدیدی که می تواند مذاکرات هسته ای با ایران را در خطر نابودی قرار دهد، مخالفت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، این نامه که توسط 82 حامی مالی امضا شده، می تواند به تلاش های دیپلماتیک اوباما که منجر به توافق هسته ای با ایران شد، کمک کند.

اوباما در سخنرانی های خود قول وتوی تحریم های جدید علیه ایران را داده است، اما جمهوریخواهان مجددا سعی در احیا لایحه تحریم ایران توسط رابرت منندز و مارک کرک را دارند.

در روزهای آینده، انتظار می رود که افرادی از جمله نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با حضور در کنفرانس ایپک، کنگره را تحت فشار قرار دهند تا تحریم ها تشدید شود.

نامه ی حامیان مالی حزب دموکرات می تواند این تلاش ها را تا حدی متوقف کند.

در این نامه آمده است: به رغم آنکه موفقیت در دستیابی به توافق نهایی تضمین شده نیست، کنگره باید اجازه ادامه مذاکرات را بدون ایجاد تهدید و بستن دست مذاکره کنندگان با تحمیل شرایط غیر واقعی در توافق نهایی، بدهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
2
42
در داخل کشور هم بعضی ها باید بدانند که وقت مخالفت گذشته. تلاش کنیم هم رای نشان دهیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
1
28
افرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
0
11
دیپلمات اگر هنرمند باشد باید از فریادهای منتقدین داخلی برای فشار بر طرف مذاکره استفاده کند، مثلا بگوید ما از داخل تحت فشاریم تا امتیاز بگیره، دقیقا همین بازی ای که دولت اوباما با کنگره سر ما میاره.
یوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
2
خارج ازایران وحتی درآمریکا این موضوع مذاکرات هسته ای بین ایران و5+1 خیلی اهمیت دارد راست یا دروغ درند اینچنین نشان میدهند که بدنبال توافقی با ایران هسته ای هستند اما درداخل کشورمتاسفانه بعضی تندرویها صورت میگیرد وحتی بعضی ها میخواهند از جزییات باخبر شوند چنانچه ما مردم درانتخابات رییس جمهوری را ارنتخاب کردیم وهمچنین توسط نمایندگان مجلس وزاری پیشنهادی رییس جمهوری رای عتماد کرفته اند ما بایستی با اعتماد کامل به مقامات ومسئولین که به همه ابعاد داخلی واقتصادی وبین المللی واقف هستند اعتماد کرده و با پشتیبانی یکدست این پیام را به کشورهای خارجی وهم چنین مذکراه کنندگان خارجی بدهیم که هرآنچه مذاکره کنندگان ما تایید کنند مورد تایید رهبری انقلاب ومردم نیز میباشند پس دیگر این چه شک وتردید است که ما به مذاکره کننده گانمان داریم وقتی رهبری معظم انقلاب درجریان کلیه جزییات هستند وقتی رییس مجلس نیز درجریان جزییات هستند دیگر بایستی باعتماد شاید به صلاح نباشد کلیه جزییات بیان شود
نظرات بینندگان