arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۹۳۹
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲

وطن امروز: "ساپورت" را آکادمی گوگوش راه انداخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وطن امروز نوشت:

امر به معروف و نهی از منکر به فرموده رهبر حکیم انقلاب یک واجب فراموش شده است که جامعه امروز ایرانی با توجه به هجمه فرهنگی غرب بشدت به آن نیاز دارد. اگرچه مقوله حجاب و عفاف یکی از زیرشاخه‌های امر به معروف و نهی از منکر است اما خود از چنان وسعتی برخوردار است که 29 دستگاه دولتی و غیردولتی برای اصلاح آن باید دست به کار شوند و غفلت از آن باعث شده طی چند سال گذشته غرب با یک برنامه‌ریزی مدون الگوی پوشش جوانان ایرانی بویژه زنان را تغییر دهد.

یکی‌ ـ‌ دو سالی است پدیده «ساپورت‌پوشان» در کشور بویژه در کلانشهر‌ها به راه افتاده است. پدیده‌ای که شروع آن با چند برنامه از آکادمی گوگوش در شبکه «من و تو» ماهواره به راه افتاد و کم‌کم به یک اپیدمی ناهنجار اجتماعی تبدیل شد. در سری اول آکادمی  در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! این تعداد یعنی در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!

اگرچه در یک بررسی رفتاری مشخص شده است ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار «سندروم خودنمایی» هستند اما این واقعیت اجتماعی را نباید فراموش کرد که شبکه‌های ماهواره‌ای بر تغییر فرهنگ کشور تاثیر گذاشته‌اند و با شیب ملایمی اقدام به تغییر پوشش جوانان کشور کرده‌اند تا بدان جا که قبح پوشیدن این نوع از لباس‌ها دیگر ریخته است. برای روشن‌تر‌شدن می‌توان چند سوال زیر را طرح کرد:

آیا جامعه 10 سال پیش ظرفیت پذیرش شلوارهای لی فاق کوتاه برای آقایان را داشت؟

آیا حساسیت جامعه در 15-10 سال گذشته به قدری بود که در برابر حضور خانم‌هایی با شلوارهای لی بدن‌نما یا ساپورت به همراه چکمه‌های بلند واکنش نشان ندهد؟

و سوالات دیگری که طرح آنها اثبات مقدمه را در پی خواهد داشت.

مروری بر گذشته نشان می‌دهد استراتژی «آبپز‌کردن قورباغه» به‌صورت کاملا مدیریت شده و هدفمند در جامعه ایرانی به‌کارگرفته شده است تا بدون هیچ جنگ و چالشی به سمت برهنگی غربی حرکت کنیم. از این‌رو بود که در فصول گرم امسال پیش‌بینی‌ها محقق شد و جمعیت قابل توجهی از خانم‌ها به ساپورت‌های براق و رنگ بدن روی آوردند. پوششی که نه برای کاستن آستانه تحمل جامعه در برابر غرایز، بلکه مستقیما خانواده‌ها و مردهای متاهل را نشانه گرفته است.

در بهار و تابستان 92 دیگر خبری از مانتوهای دکمه دار نبود. تمام مغازه‌ها نه از مانتوهایی که به‌صورت استوانه‌ای و سنتی دوخته شده‌اند، بلکه از مانتوهایی که دوخت هلالی و باز دارند، پر شدند تا تهییج غرایز جامعه به حداکثر ممکن برسد. نکته مهم دیگری که این لباس‌ها دنبال کردند جامعه هدف آن است. به‌صورت خلاصه و تیتروار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ افزایش تمایلات غریزی مردان در زمان حضورشان در اماکن عمومی
ـ کاستن قدرت تحمل مردان در برابر غرایز
ـ افزایش میزان تعرض به خانم‌ها و القای ناامنی
ـ برانگیختگی حس تنوع‌طلبی مردان
ـ عدم ارضا و اغنای مردها با همسرانشان
ـ افزایش نارضایتی‌های جنسی در خانواده‌ها و افزایش زمینه خیانت
ـ ایجاد رقابت بین خانم‌ها برای باقی ماندن در ورطه تبرج
ـ افزایش تمایل در خانم‌های متاهل برای اجتناب از عوامل برهم زننده فرم بدن همچون بارداری

در این برنامه مدون از تهاجم فرهنگی و تغییر پوشش، غرب سعی دارد متناسب با برخی ویژگی‌های فرهنگی خانوارهای ایرانی، نوعی انحراف ایجاد کند و در ظاهر نشان دهد حجاب رعایت شده اما هدف اصلی‌‌اش، پوشیدن لباس بدن‌نمایی است که حتی بیش از برهنگی، اثر منفی بر فرهنگ خانوار ایرانی دارد بویژه آنکه با معرفی یک زن محجبه و متاهل با این نوع پوشش در لباس خانم‌ها، تخریب بیشتری را هدف گرفته‌اند. این هشدارها ما را بر آن می‌دارد که بیش از پیش بر الگوی پوشش سال آینده دقیق شویم.

در این مجال آنچه امروز در شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره ارائه می‌شود، می‌تواند حائز اهمیت باشد. معرفی پوششی عریان‌تر در شبکه‌های امروز ماهواره‌ای که ترکیبی است از ساق شلواری -که بسیار نازک‌تر و بدن نما‌تر از ساپورت‌های موجود در بازار ایران است- به همراه بلوز یقه‌باز که بیش از همه در همین شبکه من و تو نشان داده می‌شود یک زنگ خطر بزرگ است.

از طرفی وقتی به داخل کشور نگاه می‌کنیم آستانه‌ تحمل فرهنگی کشور به حدی پایین آمده است که هر مدلی بتواند بازی تبلیغات را ببرد، در آن پذیرفته خواهد شد و تاسف‌بارتر اینکه عطش دانش‌آموزان و دانش آموختگان در پذیرش هر چیزی که اسمش را مد‌ بگذارند، بسیار بالاست. از آنجا که این قشر بیشترین کاربران فضای مجازی و مخاطبان برنامه‌های ماهواره‌ای هستند، مدهای جدید را از طریق این دو رسانه به راحتی دریافت می‌کنند. تبلیغات مدهای جدید هم از مدل «به مرگ می‌گیرند که به تب راضی شوند» پیروی می‌کند، یعنی تبلیغات بین یک مد‌ سقف و یک مد‌ کف صورت می‌پذیرد؛ مد‌ سقف در ماهواره‌ها و مد‌ کف در تبلیغات اینترنتی.

با توضیحات ارائه شده و با نگاهی گذرا به تبلیغات مدهای زمستانه در بازار، ست لباس‌های «پالتو-تونیک-ساپورت- چکمه» بیشترین حجم تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است. دقیق‌تر آنکه ما از مانتوهای بلند بدون دکمه به پالتوهای کوتاه بدون دکمه و تونیک‌های متفاوت از مدل‌های سابق تقریبا آنچه در شبکه‌های ماهواره‌ای امروز نشان داده می‌شود، رسیده‌ایم. تونیک‌هایی که متفاوت از گذشته بلند و پوشیده نیستند، بلکه کوتاهند و حداکثر تا سر فاق را می‌پوشانند. اگر این مد به‌عنوان مد لباسی زمستانه در جامعه پذیرفته شود باید گفت که در فصل گرما (که دیگر نیازی به پوشش پالتو نیست) باید با مانتو (ولو بدون دکمه‌اش) نیز خداحافظی کرد و ساق شلواری و بلوز آکادمی گوگوش را بپذیریم.

دولت و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید برای این تهاجم فرهنگی برنامه داشته باشند که کمترین آن ممنوعیت توزیع این نوع پوشش در فروشگاه‌های پوشاک و در کنار آن توزیع گسترده پوشاک مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی است والا تابستان 93 را باید نقطه‌ عطف تغییر جامعه‌ پوشیده‌ ایرانی به جامعه‌ برهنه‌ غربی و چه‌بسا بدتر بدانیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۱۶۳
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
95
484
در این نگرش مردان به مثابه ... نشان داده شدن که توان کنترل خود رو ندارن این واقعا یه توهین بزرگ به مرداس خودشون ... فکر میکنن همه همینجورن
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
انسان همینه نباید ایده آل به مردها نگاه کرد.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یعنی میگی نیستن؟ اینم نگفته همه مردا بلکه یه جنبش 99 درصدیشون. خودتو گول نزن عزیز جان
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
27
286
چه تاثیری داره این آکادمی بر مردم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
و چه بی اثر هستند .....
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
47
516
در صدا وسیما هم در طول روز N بار شاید هم بیشتر خانم ها با چادر وحجاب اسلامی نشان داده می شوند؛بگذاریم مردم خودشان انتخاب کنند!
پاسخ ها
ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اين ضعف صداوسيماي كشورمان است كه درطول 35سال نتوانسته فرهنگ ارزشمنداسلام را درجامعه رواج بده انوقت اون وردنيا يك ادمي كه منشاهمه مشكلات اخلاقي است درجوانان وحتي كاركنان وبرنامه هاي صداوسيما نفوذ ميكنه . مگه عالم و مجتهد كم داريم بخدا انسان از درد اين همه ضعف وناتواني وشايد هم بي تفاوتي صداوسيما غصه ميخوره تبليغات و حراج خانمهاي مبلغ كباب وكباب پزو... نتيجه اش بهترين ازاين نميشه مسولين بخودشان بيان ازبحثهاي باطل سياسي درسيماكم كنيد ... خيلي وقت ها دركنارخانواده ديدن برنامه هاي تلويزيون شرم اوراست ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
52
364
...
پس تو کشورهای دیگه که همه مثل ما لباس نمیپوشن مرداشون همین که پاشونو از در خونه می گذارند بیرون حالشون بذ میشه دیگه .... نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا متاسفم واسه مردای ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بحث تأسف و خوشحالی نیست. بحث قدرت و ضعف یک نوع خاص از مردان یا یک نژآد خاص هم نیست!
این مربوط به محیط و فرهنگ غالب اون جامعه است و یک چیز کاملاً طبیعیه که مردان یک جامعه به یک پوششی حساس باشن و مردان جامعه دیگری حساسیت نداشته باشن.
مردای ایرانی چیزی جدای از زنای ایرانی نیستن. شما سعی کنید زیاد متأسف نشید واسه دیگران و زیاد غبطه هم نخورید به مردا و زنایی که در یک فرهنگ دیگه سبک زندگی متناسب با خودشون رو دارن.
جوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
472
133
ساپورت رو دخترانی به پا میکنند که هیچ اعتقادی به گوهر عفاف و حیا در دختر ایرانی ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| BRAZIL |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
باید قبول کنیم هیچ چیز رو با اجبار نمی شه نهادینه کرد ... چه کشف حجاب چه حجاب ... چه چادر چه ساپورت ... همین تفکر شماست که افراط در پوشش رو در جامعه به اینجا رسونده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
فشارهای نابجاو زیر منگنه گذاشتنها باعث جریعتر شدن جامعه میشود.جوان جان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جناب جوان شما لطف كن بیخود و بی جهت به كسی تهمت ناروا نزن !
خودت خیلی مـسـلـمـانی ؟؟؟؟!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
34
270
مسئله برعکسه ، حالا اگه دوست دارید گردن یکی بندازین یه چیز دیگست ، خب وقتی تو ایران مد شد این موضوع ، چون تو جهان این نوع لباس مد شد و اونا هم پوشیدن
بحث شبکه من و تو نیست کسی هم ایران رو نشونه نگرفته
توهم نزنید
پاسخ ها
بیدار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
قبول ندارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ایول
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
34
320
ظاهرا نويسنده به خاطر اين ساپورتها مشكلات و مسايل زيادي در خانواده متحمل شده!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
امیر جان اگر مشکلاتی رو متحمل شده باشه جای سرزنش داره؟ اگر یکی به یه نوع خاصی از لباس حساس باشه جای تمسخر داره؟ به نظر شما که تو ایران زندگی میکنی این عجیبه که آقایون تحت تأثیر این پوششها قرار بگیرن؟
ناشناس
| BRAZIL |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس جان شاید جای سرزنش نداشته باشه و تمسخر در جایگاه فردی، اما اینکه این عقیده را تعمیم بدیم به کل جامعه و بحث جامعه شناسی کنیم و به مغلطه بیفتیم و صغرا کبری ببافیم به هم بدون تحقیق و صرفا بر اساس برداشت ها و تجربیات شخصی، بله جای تمسخر و سرزنش هم داره!
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
14
225
تا وقتی که همه چیزو گردن غرب بندازیمو هیچ وقت به رفتار غلط خودمون فکر نکنیم پیشرفتی در کار نیست
لابد از نظر بعضیا راه حلش تجدید قوای گشت ارشاده!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
34
225
... این چرت وپرتاچیه نوشتی؟حالاهیچ مشکل دیگه ای نداریم .گیردادی به ساپورت پوشا
مصطفی
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
17
257
جونم , معلومه نویسنده خودش از طرفداران 2 آتیشه برنامه اکادمی گوگوش بوده یه سکانس رو هم از دست نداده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
13
260
با زبان بی زبانی قبول کردید شبکه کوچک من و تو تاثیری رو جامعه ایران گذاشته که صدا و سیما با آن همه کبکبه و دبدبه و ده ها ارگان و سازمان دیگه نتونستند
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
14
81
متاسفانه وقتى در عرصه فرهنگ كار را رها كرده ايم وفقط شعار ميدهيم مسلم است كه ديگران وقت را از دست نداده و براى نسل جوان خام واماده برنامه مطلوب خود را عرضه ميكنند .نميدانم جوانان متولد دهه هفتاد با اين غفلت متوليان داراى چه ايدءولوژى خواهند بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
38
55
این قضیه ساپورت نوعی مد شدگی است و ربطی به شبکه ای ندارد. ساپورت به علت ارزان بودن و همچنین سهل الوصول بودن خیلی زود به مد خیلی از جوامع بازگشت.
دولت یا نظام هر سدی در برابر این قضیه ایجاد کنند، شکستی خواهد داشت که خیلی مسائل دیگر را نیز با خود میبرد.
بجای برخورد ناسالم، زیبایی های فرهنگ اسلامی را به رخ ساپورت پوشان و جامعه بکشید، شاید که حیا کنند.
شیرزن ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
11
191
چطوره که ... و فرهنگ چادر و حجاب اسلامی از شلوار ساپورت شکست میخوره؟؟؟؟؟ اگر اسلامی که تبلیغ میشه اسلام اصیل باشه و به دور از شعارزدگی، مردم فوج فوج و دسته دسته به آن روی می آورند!!
وقتی به جای کار فرهنگی و ریشه ای ، برخوردهای قهری و خشونت آمیز در زمینه نوع پوشش با مردم صورت میگیره نباید چیزی جز این انتظار داشت!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
افرین ابجی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
12
112
وقتی خود از طراحان داخلی حمایت نمی کند انتظار دارید مردم چکار کنند!
همه که نمی خواهند چادر سیاه بپوشند!
تقصیر دستگاه های فرهنگی است
shahir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
99
با اجبار و محدود کردن چیزی درست نمیشه و مسلما تاثیر معکوس دارد. به جای اینکه گناه رو گردن من و تو و ... بندازید اگر راست میگید به جای این کانال های جذاب صدا و سیما یک رسانه در حد و اندازه اونا راه بندازید که البته نمی تونید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
14
75
این صحبت های شرم آور اذعان به موفقیت شبکه مبتذل وبرنامه بی ارزش آکادمی گوگوش است. اگر یک شبکه اینقدر تاثیر گذار است باید تاسف خورد
علی بامداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
8
52
چی میگی؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
9
101
بابا تو خیلی ... نشستی سکانس های اکادمی رو شمردی خجالت خوب چیزیه مردهای ما و پسرامون بالاتر از این کوته نگری های شمان بعد وقتی شما تشریف می برین بلاد کفر سفر و ماموریت چی بسرتون میاد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
118
پس سازمان عریض وطویل تبلیغات اسلامی وصداوسیمای میلی با اینهمه مصرف بودجه چه میکنند که شبکه من وتو اینقدر اثر پذیر است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
8
88
این برادر نویسنده؛ ذهن بسیار خلاق و ... دارد
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
8
122
" در یک بررسی رفتاری مشخص شده است ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار «سندروم خودنمایی» هستند "
باید پرسید ... شما چرا به اندازه یک برنامه یک شبکه ماهواره ای توانایی فرهنگ سازی ندارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
برای ساختن هر چیزی لوازم ساخت و توانایی ساخت و دانش ساخت لازم است .
كدام یكی اش را دارند ؟!
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
کدوم بررسی و سنجش؟ یعنی ما انقد سیستماتیک عمل می کنیـــــــــــــــم؟؟؟ آیا بررسی نکرده اید که عوامل عدم گرایش جوانان به ازدواج چیه؟ آیا دولتها نباید خودشون رو جوابگوی وضعیت اسفناک اقتصادی پیش اومده بدونن؟ جامعه در حال حاضر ایران، جامعه ای جوان و پویا هست، ولی زندگی اونا به تاراج رفته! بررسی کنید ببینید که تو دانشگاه ها چه محدودیتی از نظر آزادی بیان دارد؟ ........
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
12
123
روسیه و آمریکا نزدیکه به هم حمله کنن و جنگ جهانی سوم راه بیفته ... اینا هنوز در فکر ساپورتن!
ادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
125
یعنی جوری که نویسنده محترم، برنامه های من و تو را با دقت نگاه کرده و تک تک سکانس ها را انالیز کرده ( ...) من اگه این دقت و پشتکار را داشتم نفر اول ارشد برق قدرت میشدم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بابا جدي نگيريد ميگن ملا نصر الدين يک ميخ کوبيد رو زمين گفت اينجا وسط زمينه گفتن ملا از کجا معلوم گفت باور نداري برو اين طرف و اون طرف ميخ را متر کن!!! اينم يک چيزي پرونده حالا شما باور نداري.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
106
چگونه است كه يك شبكه خارجي با چند پرسنل و بودجه اندك(نسبت به بودجه كلان صداوسيما)به ادعاي نويسنده توانسته جامعه ايراني را تحت تاثير قراردهد!؟
چراصداوسيما باصرف اينهمه بودجه مردم واينهمه پرسنل واينهمه شبكه (نه تنها )تاثيري مثبتي نداردبلكه شايد دافعه هم دارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
84
هیج فکر کردید چرا جوانان به انچه شما راه می اندازید یا عرضه میکنید یا تبلیغ می کنیدهلاک ومشتاق نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نه......
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
119
توجه توجه
من از متن روزنامه وطن امروز متوجه شدم که این اقایان سوپر انقلابی از اول تا اخر برنامه های اکادمی گوگوش را با تیز بینی خاص خودشان نگاه میکنند
اما
از مردم میخواهند نگاه نکنند زیرا منحرف و فاسد میشوند
جالب اینکه مردم هم به این نوصیه ها توجه نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هاهاهاهاهاها.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
74
اشکال از انطرف نیست سوال اینه که اینهمه اشتیاق از اینطرف به خاطر چیه لطفاً یک سری به خودتون بزنید بد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
این نظر واقعآ عالی و لپ مطلب بود اما کو گوش شنوا.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
70
چرا به اینجا رسیدیم؟!!!!!!
وقتی همه چیز سیاسی می شود و صدا وسیمای ما با تقلیل وظایف ملی خود وتبدیل شدن به تریبون جناح اقلیت وتهیه برنامه های بی محتوی و... باعث هجوم مردم بطرف ماهواره ها می شود آیا نتیجه دیگری انتظار داشتید؟!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
56
نویسنده محترم چه با دقت تمام قسمتهای این آکادمی مورد اشاره رادیده اند که تعداد ساپورت پوشانش را شمرده اند.راستی ماهواره ممنوع است؟یا نه بکلی حرام است؟ولی بطور اصولی با حرفهای نویسنده موافقم.
salan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
46
همه مشکلات را به ماهواره ربط ندهید
و اصولا اینها مشکلات اصلی ما نیستند
و سوم اینکه «اغناع» غلط است و «اقناع» درست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
65
مشکلتون اینه که زمان انتخابات و راهپیمایی همین جوونا انقلابی اند... عزیزم باید قبول کنین که دوران فشار و ممنوعیت گدشت.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
52
وطن امروز یادش رفته که رئیس دفتر دولتشان در صدد دعوت از همین گوگوش ها به کشور بود .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
54
واقعا فرهنگ سازی باجلوگیری از شبکه منوتو و ساپورت درسته میشه؟بعیدمیدونم.طوردیگر باید دید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
56
4
مطلب جالبی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
89
اگر ساپورت را آکادمی گوگوش که من حتی یکبار آنرا ندیده ام اینقدر اثر گذار است از طریق برهان خلف میتوان نتیجه گرفت که صدا و سیما با نزدیک به 50 شبکه نمره اش در فرهنگ سازی زیر صفر است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
85
اصلا چرا شما برنامه اکادمی گوگوش را تماشا کردی و سکانسها را یک به یک بررسی کردی. نکنه برا نوشتن این متن تمام سکانسها رو بررسی کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
برای نوشتن این مطالب همه سکانسارو نه اما ساپورت پوشان رو حتمآبرسی کردند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
27
واقعا فرهنگ سازی باجلوگیری از شبکه منوتو و ساپورت درسته میشه؟بعیدمیدونم.طوردیگر باید دید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
1
39
باید از قسنت بعد اکادمی گوگوش من هم دقیق تر همه سکانس هاشو ببینم تا من هم اسیب هاش مطلع بشم و به گوش همه برسونم اصلا بیاییم همه نگاه کنیم با دقت زیاد که همه اسیب هاشو بشناسیم و از کار های بدش درس بگیریم ...وای ...وای ...وای چه برنامه مضر و بدیه این برنامه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
1
57
...
بابا از يک طرف ميليارد ميليارد مي دزدند و اختلاص مي کنند از يک طرف مردم را با باتوم و ... دعوت مي کنن خوب نتيجش ميشه همين ديگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
7
60
ـ افزایش تمایلات غریزی مردان در زمان حضورشان در اماکن عمومی
ـ کاستن قدرت تحمل مردان در برابر غرایز
ـ افزایش میزان تعرض به خانم‌ها و القای ناامنی
ـ برانگیختگی حس تنوع‌طلبی مردان
ـ عدم ارضا و اغنای مردها با همسرانشان
ـ افزایش نارضایتی‌های جنسی در خانواده‌ها و افزایش زمینه خیانت
ـ ایجاد رقابت بین خانم‌ها برای باقی ماندن در ورطه تبرج
ـ افزایش تمایل در خانم‌های متاهل برای اجتناب از عوامل برهم زننده فرم بدن همچون بارداری


چند سوال میپرسم!
آیا فقط مرد ها حق زندگی دارن؟
آیا زن ها باید به خاطر مردان خود را کنترل کنند؟
آیا نباید مردان کمی خودشون رو کنترل کنند؟
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
1
43
ضمن عرض خسته نباشيد به برادران وطن امروز در شمارش
ساپورت خوانندگان از طريق سيستم غير قانوني ماهواره ارزوي صحت ديد و دل دارم
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
3
43
هر موقع فساد اقتصادی لو می ره یاد ارزش ها می افتن ، به نظر می رسه قصد ، فقط انحراف افکار عمومی از موضوع مهم فساد اقتصادی است که ریشه های کشور را از بین برده است .
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
2
56
دزدی های هزاران میلیارد تومانی جه جور به راه افتاد ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
1
44
مانده ام چه طور حرف حق شما با این همه تریبون و صدها روزنامه و دهها شبکه ی صد و سیما اثر گذار نیست اما یک شبکه ی به قول شما باطل این همه اثر گذار است ؟!!!
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
56
9
دوستان چرا از خوندن يك مطلب كه تازه مبناي نگاهش هم لمپنيسم نبوده اينقدر آشفته شدين؟؟؟ اين همه پز روشنفكري با عدم تحمل يك نظر مخالف جور درمياد عايا؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
6
57
بابا این رفیقمون همه برنامه ها رو نگاه میکرده مو به مو اونهم با نگاه ...!
بابا ما که بعضی از قسمتها رو میدیدیم که اصلا به این چیزا توجه نمیکردم !ادم می مونه چی بگه!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
20
39
هر چی می کشیم از بی ایمانیه و بس! یک بت پرست و بودا و گاوپرست، به همون اعتقادی که ما اون رو مسخره می دونیم چنان پایبنده که انسان متحیر میشه ولی ما فقط لاف ایمان و مسلمونی می زنیم و پشیزی به اعتقاداتمون ارزش قائل نیستیم. ساپورت یک توطئه نیست یک واپس خوردگی و جهل فرهنگیه!
نظرات بینندگان