arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲

رویانیان این روزها کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تا وقتی عنوان "مدیرعامل باشگاه پرسپولیس" پس از نامش می‌آمد، روزی نبود که در رسانه‌ها مصاحبه‌ای از "او" نباشد، اما حالا که واژه "سابق" به این عنوان اضافه شده باید پرسید که رویانیان کجاست؟

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تا وقتی در این سمت بود، هر روز با یک رسانه - گاهی با چند رسانه در یک روز – مصاحبه می‌کرد و مدام از شفاف‌سازی می‌گفت و قراردادهای جدید و فکرهای بلند پروازانه و آخر کار هم "رسیدن به پرسپولیس جهانی" را چونان هدفی والا به خورد هواداران این تیم می‌داد.

آن روزها که رویانیان، مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت حرف و حدیث‌های زیادی درباره نحوه مدیریت او وجود داشت تا جایی که گفته می‌شد قراردادهای او با شرکت‌های مختلف مشکلات قانونی دارد؛ شایعه‌هایی که رویانیان در مصاحبه‌های روزانه‌اش آنها را تکذیب می‌کرد، اما حالا خبری از او نیست که نیست!
 
سعید شیرینی، سرپرست جنجال‌برانگیز پرسپولیس با رویانیان آمد و بی‌رویانیان رفت، اکنون گرفتار همان قراردادهای شائبه برانگیزی است که سردار رویانیان یک طرف ماجرایش بود. اکنون همه می‌پرسند که چه بر سر شیرینی پرسپولیس آمده و چرا رویانیان پاسخگوی این سوال نیست؟
 
مدیرعامل سابق پرسپولیس می‌گفت که قراردادهایش هیچ مشکلی ندارند، می‌گفت پرسپولیس با او، حال و روزش خوب شده و آینده روشنی پیش چشم هواداران است، می‌گفت روانه کردن پول‌های ستاد سوخت به پرسپولیس شایعه است. می‌گفت و می‌گفت و می‌گفت. اشکال رویانیان همین بود که فقط می‌گفت؛ کاری که اکنون آن را نیز انجام نمی‌دهد!
 
هواداران پرسپولیس سوال دارند. آنها می‌پرسند که چه بر سر تیم‌شان آمده که مدیرانش حق ندارند با هیچ شرکتی قرارداد ببندند؟ فصل بعد تکلیف تیم محبوب‌شان چه می‌شود؟ بدهی چند 10 میلیاردی باشگاه را چه کسی پرداخت می‌کند؟

سرپرست سابق تیم‌شان اکنون چه می‌کند؟ چک‌های برگشتی بازیکنان و حکم جلب‌های آنها را چه کسی رفع و رجوع می‌کند و مهم‌ترین سوال این که حالا که پرسپولیس درگیر مشکلات ناشی از مدیریت سابق است، رویانیان کجاست؟
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان