arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲

واکنش وزارت جهادکشاورزی به اعلام رسانه ای پرونده حق ماموریت 12 میلیاردی: جرم هنوز اثبات نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به افشای خبرحق مأموریت 12 میلیارد تومانی در جهاد کشاورزی شیراز گفت: کسی  منکر برخورد با تخلف نیست و هر چند امید به برائت داریم اما اینکه موضوع اثبات نشده را با بزرگنمایی اعداد به یک نفر نسبت دهیم، صحیح نیست.

محمدعلی جوادی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جهاد کشاورزی استان فارس اظهار داشت: در سال 92 ملت ایران حماسه سیاسی آفرید و با تدابیر رهبر معظم انقلاب حماسه اقتصادی در پی آن است.
او گفت: بعضی اوقات ما با اعداد درست برخورد نکرده و گمان می‌کنیم اگر اعداد را بر هم سوار کنیم، مشکلی نیست.
جوادی گفت: به طور قطع این کشور قانون دارد و هر کس تخلف کرد مورد برخورد واقع می‌شود، اما حقوق بعضی از این دوستان در عرض 30 سال با احتساب پاداش از یک میلیارد کمتر است. چطور می‌توانیم قبل از آن که چیزی اثبات شود برخی مطالب را طرح و قصاص قبل از جنایت کنیم.

جوادی گفت: در مسائل فقهی اگر کسی حتی به اعدام محکوم شود و ماموری به اشتباه به فرد اعدامی سیلی بزند باید حد زده شود اما در این زمینه تیتر روزنامه‌ها به سمتی رفت که خدمات 2 هزار کارمند خدوم جهاد نادیده گرفته شد.
او گفت: کسی منکر برخورد با تخلف نیست و هر چند امید به برائت داریم، اما اینکه موضوع اثبات نشده را با بزرگنمایی اعداد به یک نفر نسبت دهیم، صحیح نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: از مدیر کل جدید جهاد کشاورزی فارس درخواست می‌کنیم برای وضعیت درونی سازمان وقت بیشتری بگذارند و ما نیز از وزارتخانه کمک می‌کنیم تا مباحث حقوق، اضافه کار، پاداش به موقع، مسکن و ... کارکنان حل شود تا با ایجاد آرامش وضعیت کار در بخش کشاورزی رونق یابد.

او با بیان این که جهاد کشاورزی فارس نیاز به آرامش، همکاری و تقویت روحیه دارد، گفت: به کارکنان جهاد کشاورزی فارس اعلام می‌کنیم خدمات گذشته شما را فراموش نکرده و امید داریم این مجموعه با مدیریت دکتر محمد مهدی قاسمی و با همدلی و همکاری مسئولان و نمایندگان این استان در تمام ابعاد رشد سریعی داشته باشد.
نظرات بینندگان