arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲

معاون وزیر ارشاد به عیادت احمد عزیزی رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد عزیزی، شاعر نامدار کرمانشاهی که در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است، عیادت کرد.

حسین نوش‌آبادی در این دیدار اظهار کرد: احمد عزیزی شاعر آیینی کشور ماست که همه جامعه فرهنگی ایران از بیماری او متأثر و برای بهبود هرچه سریع‌تر وی دعا می‌کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبا ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به احمد عزیزی و خانواده وی، گفت: آقای جنتی پیگیر وضعیت بهبودی بیماری احمدی عزیزی بود و بنده حامل سلام و آرزوی عافیت وی برای این شاعر آیینی کشورمان هستم.

نوش‌آبادی تصریح کرد: وزیر ارشاد دستور چاپ مجدد آثار این شاعر و همچنین چاپ دو جلد از کتاب‌های احمد عزیزی را برای اولین‌بار داده است که امیدواریم این کتاب‌ها با حضور خود احمد عزیزی در کنگره بزرگداشت وی که در تابستان برگزار خواهد شد رونمایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز ابراز داشت: احمد عزیزی از مفاخر دوست داشتنی استان کرمانشاه است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مستمر پیگیر آخرین وضعیت اوست.

وی ادامه داد: با قول مساعد دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دو کتاب چاپ نشده از احمد عزیزی به زودی منتشر خواهد شد.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: رمان بلند «سرزمین سرمه» که احمد در سال‌های پیش نگاشته به همراه اشعار مفقود شده کردی او که پس از مدت‌ها پیدا شد در قالب «شون میلکان» به زودی و برای اولین‌بار به چاپ خواهد رسید.

نظرات بینندگان