arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

هشدار تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فارس به هتاکان برخی شخصیت‌های نظام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، در بیانیه‌ای ضمن حمایت از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، خطاب به هتاکان به شخصیت وی هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امروزه در دنیای معاصر و چشم‌انداز پیش رو، آنچه سرنوشت‌ساز و نقش‌آفرین در سعادتمندی و توانمندی یک کشور است، میزان مشارکت مسئولانه شهروندان آن کشور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و بهره‌گیری از تجارب نیروهای خدمتگزار آن جامعه به شمار می‌رود.

در کشور عزیز ما به یمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، وجود چهره‌های خدوم نظام و ملت، یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در این میان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار و یاور امام خمینی(ره) و همراه همیشگی مقام معظم رهبری، از اندوخته‌های نایاب نظام می‌باشد که در چند سال اخیر بسیار مورد بی‌مهری برخی از کوته‌فکران و کم‌سوادان قرار گرفته است. آنهایی که اینک آیت‌الله هاشمی را فقط یک مبارز می‌نامند، با مراجعه به زبان گویای تاریخ معاصر، هزینه‌های جانی، مالی و معنوی که ایشان قبل و بعد از انقلاب، بدون هیچ چشم‌داشتی، فداکارانه جهت اعتلای این مرز و بوم نموده‌اند، شاید خواب غفلت آنها را بیداری حاصل نماید.

آنجایی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: نهضت زنده است تا هاشمی زنده است؛ آنجایی که در بهبوحه جنگ هشت ساله تحمیلی با حمایت حضرت امام خمینی(ره) کار انقلابی را در مدیریت جنگ ایفا نمودند و بعد از اتمام جنگ همواره در سایه‌سار مقام معظم رهبری، سردار سازندگی کار انقلابی را انجام داده و خرابی‌های ناشی از جنگ را فداکارانه به گلستان ایران عزیز تبدیل نمود، جملگی آیت‌الله هاشمی را یک مبارز انقلابی و مرد روزهای سخت در دل‌های مردم این مرز و بوم جاودان نمود.

بدین‌وسیله ما تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با قاطعیت تمام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را یکی از اصلی‌ترین عمودهای خیمه انقلاب دانسته و اشخاص و گروه‌هایی که عمدا و یا سهوا و از سر ناآگاهی سیاسی و یا کم‌سواد بودن، سعی بر مخدوش جلوه دادن شخصیت آیت‌الله هاشمی را دارند، هشدار داده و در صورت تکرار گردیدن اینگونه اهانت‌ها در خصوص چهره‌های خوشنام نظام، خدمتگزاران، زحمت‌کشان و دلسوزان، با تمام توان طبل رسوایی آنها را به صدا در خواهیم آورد.

دیده جیحون کنم و صبر به صحرا فکنم واندر این کار دل خویش به دریا فکنم»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان