arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲

میانگین زمان انتظار مشتریان مطابق با استاندارد جهانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت : برابر اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرتها در ایام نوروز، امداد خودروی سایپا موفق شده است میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ کند .
 
احمد کرفی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا که از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مشغول بازدید از پایگاههای ثابت و سیار و همچنین نمایندگیهای کشیک نوروزی در چندین استان بوده است در خصوص حفظ استاندارد زمان انتظار مشتری گفت:  این دستاورد با به کارگیری مدیریت هوشمند ناوگان (Avl) ممکن شده و ارائه آموزش های فنی و عملیاتی به تمامی امدادگران در سال 92، اختصاص خطوط تلفنی 4 رقمی به امدادگران و مدیران شبکه خدمات پس از فروش ،تامین قطعات یدکی مورد نیاز خدمات امدادی و حضور فعال نمایندگی های کشیک گروه سایپا ، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، ارتقاء فرهنگ رانندگی ، اصول ایمنی سفر و سرعت در خدمات امدادی از جمله عوامل مؤثر در کاهش مدت زمان خدمات امدادی بوده است.

وی گفت :از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا شرکت امداد خودرو سایپا 77 در صد خدمات ارائه شده را به غیر مشترکین ارائه داده و 23 درصد خدمات نیز به خودروهای مشترک ارائه گردیده است.

مهندس کرفی در ادامه اظهار داشت : با توجه به آمادگی و تدارک گسترده شرکت سایپا یدک در تامین و ارسال به موقع قطعات یدکی قبل از شروع طرح وهمچنین در زمان اجرای طرح نقش بزرگی در کاهش زمان انتظار امدادی ایفا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر 528 ناوگان امدادی که بصورت پایگاههای ثابت و سیار ، 533 نمایندگی به صورت یک شیفت و  30 نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا تا 17 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد فعال هستند.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس گرفته ویا از طریق 10009655 ارتباط برقرارکنند.

طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 25/12/92 آغاز و تا تاریخ 17/01/93 ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان