arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۲

مـولاوردی مسـئول سـتاد بزرگداشت هفته زن شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهیندخت مولاوردی با حکم قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر منصوب شد.
 
به گزارش تسنیم، اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی شهیندوخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را به‌عنوان مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:
به موجب این حکم، سرکارعالی را که از مدیران متعهد و دارای تجارب مفید و کاربردی ممتد در امور بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشید، به سمت «مسئول ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر» منصوب می‌نمایم.

آب خضر در قسمت دیگر این حکم انتصاب اظهار امیدواری کرده است تا با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای هرچه مطلوب‌تر و همکاری صمیمانه با تمامی مراکز ذی‌ربط در امور مربوط به بزرگداشت این هفته به ویژه ایام ولادت حضرت صدیقه کبری(سلام‌الله علیها)، شاهد برپایی مراسم و جشن‌های متناسب و در خور شأن بانوان میهن اسلامیمان در سراسر کشور باشیم.

برای خانم مولاوردی و سایر مسئولان خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو توجهات حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، سلامت، سعادت و مزید توفیقات را از آستان خداوند متعال درخواست می‌کنم.
نظرات بینندگان