arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۳

تسویه‌حساب علیخانی با یک تهیه‌کننده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ویژه برنامه "سه ستاره" با اجرای احسان علیخانی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ شمسی از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۱ اجرا شد.

 به گزارش انتخاب به نقل از مشرق، در این برنامه علیخانی از دو مجری محبوب شبکه سوم سیما یعنی "علی ضیا" مجری ویتامین سه و "نجم‌الدین شریعتی مجری سمت خدا دعوت کرد تا به پاس چند سال حضورشان در این شبکه مورد تقدیر قرار بگیرند. 
 
تریبون برنامه برای دقایقی در اختیار شریعتی قرار گرفت و او از عوامل برنامه "سمت خدا" تشکر کرد. در حالی که هنوز حرف‌هایش تمام نشده بود و درست زمانی که نوبت به تشکر از تهیه کننده این برنامه رسید، علیخانی با حالتی تهاجمی حرف شریعتی را قطع کرد و گفت: آقای رکنی تهیه کننده برنامه شما قبلا گفته بود که علیخانی پول شبکه سه را می گیرد و برای خودش برنامه می‌سازد. این حرف کاملا دروغ است. من یک ریال هم از شبکه نگرفتم. هرکاری کردیم خودمان کردیم و نباید این حرف‌ها را بزنید. 
 
علی ضیا در این لحظه وارد میدان شد و برای آرام کردن علیخانی گفت: احسان جان شب عیده! آرام باش! الان وقت این حرف‌ها نیست. 
 
اگر نو شدن سال را بهانه ای برای رفع کدورت‌ها و مهربانی قلمداد کنیم احسان علیخانی به عنوان نماینده شبکه سوم سیما در برابر چشم میلیون ها ایرانی نشان داد که اصلا نمی تواند الگوی مناسبی برای یادگرفتن "گذشت و مهربانی" باشد. ای کاش چهره شناخته شده‌ای همچون علیخانی یاد بگیرد که آنتن عیدانه یکی از معتبرترین شبکه‌های تلویزیون قرار نیست تریبونی برای تسویه حساب شخصی اش با دیگر همکاران باشد و بهتر است در شرایط دیگری از کوره در برود. 

نظرات بینندگان