arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۶۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳

تایید خبر «انتخاب»/انتصاب فرماندار جدید بندرلنگه به آیت الله رفسنجانی ارتباط ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: انتصاب فرماندار جدید بندرلنگه ارتباطی به ادعای سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کیش ندارد و این ادعاها به طور قوی تکذیب می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود پاکزاد افزود: پاسخ کامل در باره این انتصاب به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت و از همگان می خواهیم عزت و صداقت را در کار رسانه ای پاس بدارند.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها در این زمینه ادعاهایی را مطرح کرده اند که لازم است به انتشار اخبار سراسر کذب، دروغ و فریبکارانه پایان دهند، زیرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه (دیروز) و روزهای پیش از آن در محافل عمومی جزیره کیش سخنرانی نداشته است.

پاکزاد ادامه داد: فرافکنی در روزهایی که استانداری در حال انجام وظیفه مدیریت نیازهای نوروزی، اسکان و بهداشت گردشگران در استان هرمزگان است، دلسوزی و حسن نیت نامیده نمی شود.

وی اضافه کرد: تغییر فرماندار بندرلنگه به خاطر ایجاد حواشی در کیش تکذیب می شود و این انتصاب به دلیل برخی ضرورت های کاری، در نخستین روز کاری سال 93 انجام گرفت.

پاکزاد یادآور شد: پیگیری قضایی و حقوقی انتشار اخبارسراسر کذب، برای استانداری محفوظ است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی خواهد شد.

وی بیان کرد: اخبار نادرست مطرح شده، فقط برای تخریب و وارونه جلوه دادن واقعیت بوده است.

در خبر یک سایت که مورد استفاده برخی سایت های دیگر قرار گرفته، ادعا شده بود، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد امام حسن (ع) جزیره کیش با انتقاد و اعتراض شماری از حاضران به اغتشاش گرایید و انجام نشد.

براساس تصمیم جاسم جادری استاندار هرمزگان، فیصل ضرغامی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرلنگه و همچنین ابراهیم فرهادی نیا به سمت سرپرست بخشداری کیش منصوب شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
3
7
یعنی انتظار داشتین علنی بگن ربط داشت؟!
...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
9
تو این مملکت اگه یکی به حسین شریعتمداری بگه بالای چشت چیزی هست ...... میشه ولی آقای هاشمی که ستون انقلابه نه. به کجا داریم میریم.انتخاب جان لطفآ.
مهدی
|
Germany
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
9
2
اگر خبر درست نبود همین حالا پاسخ کامل را می داد چرا بعدا!؟ می خواد از خودش حرف بسازه
نظرات بینندگان