arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
امیر حاج‌رضایی

"ایران در گروه نفرت قرار گرفته است. "

امیر حاج‌رضایی در واکنش به هم‌گروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های امارات، قطر و بحرین در جام ملت‌های آسیا گفت: "ایران در گروه نفرت قرار گرفته است. "
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 امیر حاج‌رضایی در واکنش به هم‌گروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های امارات، قطر و بحرین در جام ملت‌های آسیا گفت: "ایران در گروه نفرت قرار گرفته است. "

به گزارش انتخاب این کارشناس فوتبال، گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا را گروه نفرت نامید و اظهار کرد: "پس از قرعه‌کشی هر تورنمنتی گروه مرگ را انتخاب می‌کنند که شامل تیم‌هایی می‌شود که قدرت بالایی دارند و تیم‌های صعود کننده از آن گروه تقریبا غیر قابل پیش‌بینی هستند اما من اکنون گروهی که تیم ایران در جام ملت‌های آسیا در آن قرار گرفته‌ را گروه نفرت می‌نامم."

وی درباره‌ی هم گروهی ایران با امارات، قطر و بحرین در جام ملت‌ها ادامه داد:" تیم ایران همانطور که با نفرت از بحرین در ورزشگاه آزادی 6 گل به این تیم زد و همین‌طور مقابل دو تیم عربی دیگر که معمولا کشورهایشان در مسائل غیر فوتبالی همیشه علیه ما بوده‌اند، باید با نفرت از همه آنها بازی کند و از آنها بگذرد. در گروه‌های دیگر تیم‌های نسبتاً قدرتمندی قرار گرفته‌اند که فکر می‌کنم گروه ازبکستان، چین، کره‌شمالی و عربستان گروه دشوارتری نسبت به بقیه باشد."

این کارشناس فوتبال در پیش‌بینی‌اش از شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا که از 19 دی ماه در استرالیا برگزار خواهد شد، تصریح کرد: "ما اول باید عملکرد تیم ملی در جام جهانی برزیل را ببینیم. مسلماً تیم ایران پس از جام جهانی تغییرات زیادی می‌کند، یکسری از بازیکنان اصلی به دلیل بالا رفتن سن‌شان باید از تیم ملی جدا شوند و از طرفی معلوم نیست که کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد یا خیر، بنابراین نمی‌توانیم ارزیابی صحیحی در این باره داشته باشیم."

حاج‌رضایی در پاسخ به این که اگر کی‌روش در تیم ملی بماند با توجه به نیروی جوانی که پشت سر بازیکنان مسن فعلی قرار گرفته آیا ایران را یکی از مدعیان قهرمانی جام ملت‌ها می‌دانید یا خیر به ایسنا گفت: "ایران همیشه از نظر نیروی انسانی ظرفیت بالایی داشته است. طبق کارشناسی ای‌اف‌سی ایران به همراه کشورهایی چون عراق و کره جنوبی از نظر نیروی انسانی سطح بالایی دارد. ما مواد خام را داریم اما چگونگی استفاده از آنها مهم است. امیدوارم کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی سرمربی تیم ایران بماند چون او شناخت زیادی از شرایط فوتبال ایران و تیم ملی ما پیدا کرده و با عبور از یکسری موانع جامعه هم رضایت نسبی درباره‌اش دارد. فکر می‌کنم او می‌تواند در جام ملت‌ها با تیم ایران موفق باشد."

 

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان