arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۳

تشکر ستاد راهیان نور از رهبر انقلاب

از عنایتی که برای شرفیابی در جمع زائرین و خادمین راهیان نور فرمودید، سپاس‌های خود را به همراه دعای دائمی سلامتی وجودتان تا ظهور امام عصر (عج) در کنار حضرتش، تقدیم می‌ نمائیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی حضور پُربرکت مقام معظم رهبری در جمع کاروان های راهیان نور در یادمان شرق کارون در تاریخ 6 فروردین 1393 پیام تشکری صادر کرد.

به گزارش مهر، در متن نامه سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است:

محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

سلام علیکم؛

خدا را هزار سپاس که روزهای آغازین سال را با دیدار شورانگیز و وصف ناشدنی مردم با امامشان در سرزمین نور رقم زد.

مجمع عظیم مردم در سرزمین دفاع مقدس، کهکشانی بود با خورشید پُرفروغ ولایت در میان؛ و هزاران زائر و خادم نورانی راهیان نور گرداگرد. اقیانوس ایمان، اخلاص، آزادی‌خواهی و شجاعت، تکیه‌گاهی برای همه مستضعفان بپا خواسته جهان، موجب هراس و شکست مستکبران، و خاری بر چشم در کمین دشمنان.

همان‌گونه که فرمودید: «دشمن مي خواهد فداکاري های دفاع مقدس و شخصيت هايی که فداکاري کردند را از ياد ببريم. نگذاريد ياد دوران دفاع مقدس از يادها برود.»

ای امام بزرگوار؛ بیانتان از تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطرات مجاهدت ها و جانفشانی های مناطق مختلف عملیاتی، و رزمندگان و شخصیت های نقش آفرین دوران دفاع مقدس، جلوگیری از تخطئه کردن مسیری که امام بزرگوار، آن حکیم و بنده الهی معین کرده بود و فرموده‌تان که «بزرگترین درس انقلاب اسلامی به ملت ایران این بود که نشان داد، راه رسیدن به آرمان های بلند، مجاهدت و جانفشانی و ایستادگی بر سر این آرمانها است.» عهد جاودانه ملت ما با ولایت است.

تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس، مغتنم شمردن فرصت راهیان نور، تجربه آموزی و بصیرت در راهیان نور و همه‌ی تکالیفی را که فرمودید آویزه گوشمان خواهد بود و همه همّت خود را برای عینیت بخشیدن به آن ها به کار خواهیم گرفت.

اماما! در خط مبارزه با استکباری که به ما شناساندید حتی یک لحظه توقف نخواهیم کرد، و شهیدان را گواه می‌گیریم که تا تحقق آرمان های والای انقلاب، و وصول به آینده ی امیدبخشی که، نوید آن را دادید از پا نخواهیم نشست.

اماما! به روح ملکوتی حضرت روح الله (ره) و خون پاک شهدا سوگند یاد می‌کنیم که منویات و فرامین حضرت عالی را بر دیده نهاده و با همه توان، با «عزم ملی و مدیریت جهادی»، از راهیان نور، این «ابتکار الهی و انقلابی»، حراست، و با تمسّک به منویات و فرامین ولی‌فقیه زمان، فرصت‌های مفید، ارزنده و سازنده‌ای را برای شناخت سیره‌ی شهدا و «زیارت با معرفت» سرزمین‌هایی که با حماسه‌های الهام‌بخش آنان شهرت یافته‌اند فراهم نمائیم.

این عهدنامه، تجدید بیعتی است که سربازان پا در رکاب شما در راهیان نور، به همراه صمیمانه‌ترین درودها و سلام‌ها نثارتان می‌کنند.

برای توفیق ما در خادمی شهدا دعا فرمایید.

از عنایتی که برای شرفیابی در جمع زائرین و خادمین راهیان نور فرمودید، سپاس‌های خود را به همراه دعای دائمی سلامتی وجودتان تا ظهور امام عصر (عج) در کنار حضرتش، تقدیم می‌ نمائیم.

و السلام‌ علیکم و رحمه‌الله و برکاته
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان‌ نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

منبع: مهر
نظرات بینندگان