پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : این روزها هر شبکه ای از صداوسیما را که برای تماشا انتخاب کنید، با اگهی
های پی در پی فیلم «معراجی ها» ساخته ی مسعود ده نمکی مواجه می شوید.
به
گزارش «تیک» Tik.ir، جدا از آنکه شبکه ی یک، یکی از تهیه کنندگان آخرین
فیلم مسعود ده نمکی است، اما میزان تبلیغات فیلم «معراجی ها» به حدی زیاد
است که به یک اگهی آزار دهنده برای مخاطبان تبدیل شده است.
در کنار
سنگ تمام صداوسیما برای فیلم مسعود ده نمکی، برخی دیگر از ارگان ها از جمله
شهرداری تهران اقدام به پخش بلیط نیم بها در مساجد و امام زاده ها کرده
است.
همچنین،
از زمان آغاز اکران این فیلم، برخی از ادارات مسئول در آموزش و پرورش با
پخش بلیط نیم بها بسیاری از دانش آموزان را راهی تماشای آخرین ساخته ی
مسعود ده نمکی کرده اند.
براساس این گزارش، در اختصاص سالن سینما نیز تبعیض های صورت گرفته و به فیلم های نظیر «چ» و «طبقه ی حساس» احجاف شده است.
بنابر آمار اعلام شده، «معراجی ها» 82 سالن، طبقه حساس 48 سالن و «چ» 44 سالن در اختیار دارند.
فیلم «معراجی ها» تاکنون
2,239,916,000 تومان فروش داشته است.
سندش هم فروش میلیاردی اخراجی ها 1 2 3 و رسوائی
از شهرداری ای که منصوب شورای شهر تهران و وزارتخانه ای که از دولت مردمی ماست بعید است این حرکات .
بعدنیست بعضی ازمواقع منصف باشیم تمام فروش فیلم ازطریق بلیط نیم بها ودانش آموزان بوده
دمش گرم.
حالا خودت مقایسه کن بیش 100 سینما در مقابل 20 سینما ، پس چرا فروش فیلم دهنمکی فقط دوبرابر فیلم فرهادی بود
انتخاب این قسمت رو حذف نکن در ادبیات شما کسی که با مردم باشه یهنی وطن فروش...
یا حق
دهنمکی به واسطه ی همین پولها شاسی بلند سوار میشه