arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳

كاهش ميانگين زمان انتظار خدمات امدادي به كمتر از 22دقيقه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل شركت امداد خودرو ايران تعداد تماس هاي گرفته شده با مركز تماس اين شركت در طول 16 روز طي شده از طرح امداد نوروزي امسال را بيش از 142هزار تماس اعلام كرد و گفت: به 98درصد اين موارد در تماس اول پاسخ داده شده و براي 32 هزار مورد از اين تماس ها كه نياز به خدمات داشته اند، تيم امدادي اعزام شده است.     

به گزارش ايكوپرس، سيد علي جعفري در بازديد مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از ناوگان امدادي نوروز93 اظهار كرد: ميانگين زمان انتظار از لحظه تماس تا زمان رسيدن تيم هاي امدادي در نوروز امسال به كمتر از 22دقيقه رسيده كه علاوه بر اينكه شاخص قابل قبولي نسبت به استانداردهاي جهاني به شمار مي آيد، در مقايسه با سال پيش نيز 3دقيقه كاهش داشته است.

 وي تعداد تيم هاي امدادي شركت امداد خودرو در نوروز93 را 2190 تيم شامل سمند، جرثقيل، ون، موتور و كانكس اعلام كرد و افزود: اين تيم ها از نظر تعداد نسبت به سال پيش 25درصد افزايش داشته اند.

 جعفري افزود: امسال ما شاخص سختگيرانه اي را نيز براي ارزيابي نحوه خدمات رساني شركت تعيين كرده ايم كه براساس آن تعداد خدماتي كه با زمان بيش از 60دقيقه صورت گرفته تنها 25 مورد يعني 0.076درصد از كل خدمات ارائه شده بوده است.

 به گفته وي تعداد خدماتي كه با زمان انتظار بيش از 90دقيقه صورت گرفته نيز فقط 3 مورد بوده كه با در نظر گرفتن شرايط جغرافيايي برخي استان هاي كشور و همچنين ترافيك موجود در بسياري از مسيرها عدد قابل قبولي است.

 مديرعامل امداد خودرو ايران ادامه داد: براساس نظر سنجي هاي صورت گرفته ميزان رضايتمندي مسافران نوروزي و ديگر هموطنان از نحوه خدمت رساني اين شركت در نوروز 93 بيش از 85درصد بوده است.

 جعفري در خصوص عملكرد اين شركت در سال گذشته نيز اظهار كرد: در سال 92 بيش از 4 ميليون و 179هزار تماس با مركز تماس اين شركت انجام شده و ميانگين مدت زمان انتظار براي دريافت خدمات امدادي نيز 25دقيقه بوده است.

نظرات بینندگان