arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳

پیرموذن: نمایندگان یار شاطر دولت هستند نه بار خاطر

وی با اشاره به تعامل مجلس و ودولت گفت:در مجلس علی رغم اینکه گاهی فضا اسیر تندروی های اقلیتی از مجلس بود اما تعامل مطلوبی با دولت داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک عضو فراکسیون رهروان با تاکید بر اجرای سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی در سال 93 گفت: تعامل نمایندگان با دولت مطلوب بوده است و نمایندگان یار شاطر دولت هستند تا بار خاطر.

کمال پیر موذن نماینده اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به سال 92 و نامگذاری حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: همانگونه که در سال 92 حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شد امیدواریم در سال آینده اقتصاد مقاومتی مکمل و مقوم افزایش قدرت چانه زنی تیم اقتصادی دولت باشد و با تولید ملی بسیاری از مشکلات کشور حل شود و حماسه اقتصادی با راهکارهای اقتصاد مقاومتی و انسجام داخلی و مشارکت مردم محقق شود.

وی با اشاره به تعامل مجلس و ودولت گفت:در مجلس علی رغم اینکه گاهی فضا اسیر تندروی های اقلیتی از مجلس بود اما تعامل مطلوبی با دولت داشتیم.

این نماینده مجلس با اشاره به تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس گفت: من حتی با آقای حداد صحبت می کردم و او هم مانند بسیاری از نمایندگان فکر می کرد و به عنوان نقطه مثبت و ضرورت تعامل دولت و مجلس به این فراکسیون بها داد و معتقد بود هر جا نیاز به نقد هم باشد عمل می کنیم.

پیر موذن با بیان اینکه قاطبه نمایندگان یار شاطر هستند نه بار خاطر دولت تصریح کرد: به نظرم این دو سه کارت زرد مجلس به دولت خیلی ضرورت نداشت و آقای طیب نیا به خاطر سیف و آقای جنتی به خاطر یه عکس مونتاژ شده کارت زرد دریافت کردند.اما در مجموع تعامل دولت و مجلس مطلوب بود.

نماینده ارومیه با اشاره به تصویب لایحه بودجه یاداور شد: امیدواریم دولت به افزایش رشد اقتصادی و کنترل تورم و افزایش ظرفیت های شغلی در سال 93 بها دهد و با اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها شاهد رشد اقتصادی و تامین کامل منابع مورد نیاز مردم باشیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت باید تلاش خود را در جهت کاهش آلودگی زیست محیطی از طریق تامین زیر ساخت های لازم حمل و نقل انجام دهد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان