arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳

انفجار موادی در دست سفیر سابق فلسطین

سخنگوی پلیس چک اعلام کرد سفیر سابق فلسطین در «پراگ» به علت انفجار مواد منفجره‌ای که در دستش داشت، درگذشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی پلیس چک اعلام کرد سفیر سابق فلسطین در «پراگ» به علت انفجار مواد منفجره‌ای که در دستش داشت، درگذشته است.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه خبری تلویزیون «روسیا الیوم»، پلیس چک اعلام کرد که «جمال الجمل» سفیر سابق فلسطین در پراگ که در اولین روز سال میلادی بر اثر انفجار کشته شد، در لحظه وقوع حادثه، مواد منفجره در دست داشت.

«اندریا زولوفا» سخنگوی پلیس چک امروز دوشنبه با بیان اینکه کارشناسان انفجار مشابهی را اجرا کردند که این نظریه را تایید می‌کند، فرضیه وقوع انفجار به علت منفجر شدن بسته انفجاری در محل اقامت سفیر سابق فلسطین در پراگ را بعید دانست.

زولوفا توضیح داد که مواد منفجره‌ بر روی در و یا داخل گنجه قرار داده نشده بود و چنین مواد منفجره‌ای با هدف محافظت (از جان وی) وجود نداشته است.

پلیس چک همچنین تاکید کرد که تحقیقات در موضوع کشته شدن «جمال الجمل» سفیر سابق فلسطین در پراگ همچنان ادامه دارد.

یازدهم دی ماه سال گذشته شمسی پلیس چک اعلام کرد که «جمال محمد الجمل» سفیر فلسطین در پراگ بر اثر شدت جراحت‌های انفجار در محل اقامت خود جانش را از دست داد.

«نبیل فحل» یکی از کارمندان سفارت فلسطین در پراگ با بیان اینکه عوامل و علت این انفجار هنوز روشن نشده است،‌ افزود: اعضای خانواده سفیر فلسطین در پراگ، در لحظه انفجار همراه وی بودند.

برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که انفجار مذکور زمانی رخ داد که سفیر فلسطین در جمهوری چک در حال بازکردن جعبه‌ای بود که از اقامتگاه سابق به خانه‌ جدیدش در پراگ منتقل شده بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان