arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۴۹۳
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۳

ارائه طرحی به کنگره برای ممانعت از ورود ابوطالبی به خاک آمریکا/سناتورهای آمریکایی: انتخاب این مرد تعمدی و توهین آمیز است!

سناتور تد کروز، نماینده جمهوری‌خواه، پیش‌نویس قانونی را به کنگره ارائه کرده که در صورت تصویب به دولت اجازه می‌دهد مانع ورود هر شخصی به خاک آمریکا شود که «اقدامات خصمانه‌ آشکاری علیه امریکا» انجام داده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویترز نوشت: سناتور تد کروز، نماینده جمهوری‌خواه، پیش‌نویس قانونی را به کنگره ارائه کرده که در صورت تصویب به دولت اجازه می‌دهد مانع ورود هر شخصی به خاک آمریکا شود که «اقدامات خصمانه‌ آشکاری علیه امریکا» انجام داده باشد.
 
به گزارش «انتخاب»، کروز که در سنا سخنرانی می‌کرد با اشاره به انتخاب حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل متحد اظهار داشت: «این انتخاب تعمدی است. یک توهین و حرکت تحقیرآمیز و حساب شده است.»
 
سناتور جان مک کین جمهوریخواه نیز در این باره اظهار داشت: «ما نباید او [ابوطالبی] را قبول کنیم. ما اگر مجبور بشویم حتی باید قواعد و قوانین‌مان را تغییر بدهیم تا اجازه ندهیم کسی که دست به چنین رفتار مجرمانه‌ای [گروگان‌گیری] زده است به ایالات متحده بیاید.»
 
رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنا نیز که تاکنون تلاش های زیادی برای تصویب تحریم های جدید علیه ایران کرده است، بیان داشت: این واقعا جای سوال دارد که آیا وزارت امور خارجه به او ویزا خواهد داد یا نه.
 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۶۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
249
170
ایشون نماینده ایران در سازمان ملل متحد است.

آمریکا اگر نمی تواند این تضاد ها را بپذیرد
، باید فکر خروج دفتر سازمان ملل متحد از آمریکا باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اصلا به امریکا چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اگر جز گروگان گیرها بوده واقعا نباید انتخاب میشد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
چشم منتظر دستور شما بودند. همین فردا دستور شما اجرا می شه
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اگه شما می خواید منتظر دستور سناتور های آمریکایی باشید، بعد نماینده برای سازمان ملل انتخاب کنید، مشکلی نیست. اما دولت روحانی همچین نیازی رو احساس نمی کنه، چون آقای ابوطالبی هیچ منع قانونی برای سفیر ایران در ملل متحد بودن نداره.

سازمان ملل یک نهاد بین المللی است. و آمریکا تنها میزبان این سازمان.

آقایون سناتور گمان کردند که سفیر ایران در ملل متحد باید مورد تائید اونها باشه.
ایشون پیش از این سفیر ایران در اتحادیه اروپا بوده و چند کشور اروپایی دیگه بوده. به نظرم سناتور های افراطی آمریکا خیلی جوش آوردن.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
از نظر سناتور های آمریکایی هر دیپلمات ایرانی عضو گروگانگیر ها بوده. پس بیخودی منتظر تائی این سناتور ها نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
102
283
فرض کنید مثلا جرج بوش بخواد بیاد ایران!همه رگ غیرتتون باد نمیکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
بله اگر دفتر سازمان ملل تو تهران باشه ایرادی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
به نظرتون این دو مورد یکسان اند؟ واقعا متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
احسنت . دقيقا" همينطوره .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اتفاقا بسیج دانشجویی بارها اوباما را به مناظره دعوت کرده ولی اون نپذیرفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
65
292
خداییش هم نباید ایشون را انتخاب میکردند...اگر بر عکس بود که الان ایران گوش فلک را کر کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
ما به روحانی اعتماد داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
بايد به قوانين كشور آمريكا احترام گذاشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
ایران واسه امریکا سفیر نفرستاده واسه سازمان ملل فرستاده پس با هیچ عقلی سازگار نیست دخالت امریکا بعد هم ایران مگه قانون نداره ما به قانون خودمون احترام نزاریم به قانون امریکا احترام بزاریم عجب منطقی دارین شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
ناشناس 19:10

فکر می کنم بیشتر باید به قوانین سازمان ملل احترام گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
67
204
انتخاب ایشون یه اشتباه بزرگ بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
انتخاب ایشون عمدی بوده تا مردم ایران به عمق دخالت و پررویی امریکاییها پی ببرن دم اقای ظریف گرم با این انتخاب به جا و رسوا کنندش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
متاسفم که قوانین کشور آمریکا از قوانین کشور خودتون براتون مهم تره. ایشون طبق قوانین این انتخاب شده اند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
188
96
مگه آمریکا مهد آزادی و اینجور اراجیف نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دقیقا مهد اینجور اراجیفهههه اما ازادی نه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
آزادی یعنی اراجیف؟ معلومه چه کاره ای
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
به نظر شما ازادی اراجیف است؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
78
87
به نظر من این زیرکانه ترین روش پاسخ به لفاظی های آمریکایی ها تو این مدت بود. چون یه پیام کاملا مشخص برای آمریکایی ها داره و اگه اجازه ورود بدن یا نه در هر دو حال ایران ضرری نمیکنه. موتور دیپلماسی ایران واقعا داره خوب عمل میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دقیقا دم ظریف گرم با این انتخاب زیرکانه اش ازادی امریکارو هم دیدیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
ناشناس از کجا مطمئنی خود ظریف او را انتخاب کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
116
67
ایشون دکترا از دانشگاه سوربن با نمره عالی دارند این سناتور های بدبخت دارند می سوزند یکی مثل ظریف میخواهد بیاد انجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اقای ظریف انتخاب زیرکانه ای بود احسنت
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
موضوع تحصیلات این اقا نیست اونا میگن ایشون از دیوار سفارت بالا رفته خودش میگه فقط مترجم بوده.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
شما با ایشون بودین؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اره کله اقتصاد و سیاست امریکا قراره کم فیکون بشه!! برو عمو حالت خوش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
67
114
خداييش نبايد اينو معرفي مي كرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
به چه دلیل نباید انتخاب می کرد اگه اینجور باشه تمام سیاست مداران و مردم ایران در انقلاب ضد امریکایی 57 شرکت داشتند پس نباید هیچ ایرانی را قبول کنند مگر اقای روحانی ظریف و خیلیهای دیگه در انقلاب نبودند چندتا فیلم میخوای واست بیارم اقای روحانی داره میگه مرگ بر امریکا این حرفها چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
45
96
خوب يك نفر ديگه رو انتخاب كند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اگه آمریکا بازم خوشش نیاد چی؟؟!!!! :)
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اگر خوش سابقه باشه چرا که نه؟
هليا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
مگه ما منتظر تايد آمريكاييم؟اگه ظريفه،ظريف هم انتخاب كرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
37
82
اين همه انسان شريف .
اين نه ، يكي ديگه .
شهروند جنوب شهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
38
95
نبايد مراودات 2 كشور را با اين مسائل جزئي كه قابل حل و تعويض است مختل كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
کدام مراودات ما که فقط حرف زور شنیدیم از اینها لعنت به همچین مراوداتی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
کدوم مراودات؟؟؟؟؟
حسني از رشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
49
80
بايد در اسرع وقت شخص ديگري را معرفي كنيم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
موافقم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اگه شخص دیگری در اسرع وقت انتخاب نکنیمچه غلطی میخوان بکنن مثلا عشقمون کشیده همین باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
54
67
بايد نظر مساعد آنها را جلب كنيم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
10
60
چه آماري دارن !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
امار داشتن خوبه یا بده؟
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
در دنیا عموما امار حرف اول را میزند.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
عکس هم دارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
17
59
حواسشون به اطرافشون هست .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
غیر از این بود اوضاع یک جور دیگه بود.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اگر اینطور نبود که امریکا هم میشد شوروی
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
41
68
آخه شما یه نگاهی به سوابق ایشون بیاندازید بد ببینید که همه دنیا با ایشون مشکلی نداشتند و ظاهرا فقط آمریکایی ها از این انتخاب عصبانی هستند که البته این مشکل خودشون است.

ایشون سابقا سفیر ایران در
استرالیا
بلژیک
اتحادیه اروپا
ایتالیا بوده.

الان هم سفیر ایران در ساز مان ملل و به نظر می رسه آمریکایی ها فکر کردن ایشون قرار سفیر ایران در آمریکا بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
گل گفتی داداش واقعا این امریکا فکر کرده کیه بیش از حدشون دارن صحبت می کنن فکر کردن یکم بهشون خندیدیم و توافق هسته ای کردیم یعنی شدیم بنده حلقه به گوششون باز دارن او روی مارو بالا میارن
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اتفاقا امزیکایی ها هم با سوابق ایشون مشکل دارن.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
در سازمان ملل واتحادیه اروپا نماینده داریم نه سفیر.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
حق با شماست دولت امریکا با افراد خوش سابقه وبا سواد مشکل دارد.حسودیش میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
48
13
زنده باد روحانی. بالاخره نشون داد یه بسیجی و آمریکا ستیز واقعیه. فدایی داری ییییی دکتر.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
چه وقت اقای روحانی گفت بسیجیه؟کی گفت امریکا ستیزه؟چرا بدون سند صحبت می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
5
21
تند رو ها همه جا هستند مثل ایران خودمون به هر کی که بخواد بیاد گیر میدن اما عقلا کار خودشون رو میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
10
30
خیلی بعیده آمریکایی ها اجازه دهندایشون وارد خاک آمریکا شوند.بهتر است فردی بی حاشیه وکارامد که در ایران کم نداریم به جای ایشون معرفی نماییم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
6
28
البته هر کشوری می تواند سفیری را به دلایلی نپذیرد، اما در این مورد جائی که صلاحیت اضهار نظر دارد سازمان ملل است نه آمریکا.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
عقل کل ویزا را باید امریکا بده نه سازمان ملل .امریکا هم میتونه طبق قوانین داخلی خودش به کسی ویزا نده .اگه شما میتونی یه جای جدید واسه سازمان ملل پیدا کن
محمد
|
Malaysia
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
11
27
بهتر بود با انتخاب یک آدم مجرب دیگه حاشیه ها رو کم می کردن.
اصولگرا
|
Finland
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
54
39
از دکتر ظریف به خاطر این انتخاب و از بزرگان نظام به خاطر تایید تشکر میکنم این اقدام این انتخاب هوشمندانه و دقیق بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
دقیقا.

واقعا اونایی که منفی می دهند، فکر کردند که دولت روحانی با پشتوانه 51 درصد رای مردم باید برای انتخاب سفیر در سازمان ملل متحد از سناتور های جمهوری خواه اجازه بگیره؟

قانونا هر شخصی که از طرف نهاد های قانونی در دنیا تحت تعقیب نباشه، می تونه نماینده ایران در ملل متحد باشه.

پس بهتره سناتور های آمریکایی بیش از این در امور نهاد مستقلی به نام سازمان ملل متحد دخالت نکنند.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
بعدا معلوم میشه.
علی
|
Australia
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
3
46
ایا واقعا در گروگانگیری دیپلماتها نقش داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
دمش گرم مگه اینجور اتفاق ها بیفته تا قهرمانان ملیمونو بشناسیم باید ازش فیلم ساخته بشه این مرد یک ستاره هست چرا تا حالا نمیشناختیمش زنده باد سلام اقای ابوطالبی تو برای ما قهرمانی
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خودش میگه فقط مترجم بوده اما وقتی داشته از دیوار بالا میرفته ازش عکس گرفتن.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
13
18
واقعا متاسفم از بعضیا که انتخاب این برادرمون رو در امریکا با انتخاب بوش در ایران تشبیه میکنن.تا حال کدومیک از ماها حادثه ای نظیر کودتای28مرداد توی امریکا داشتیم و یا هواپیمای مسافربری امریکا رو توی هوا زدیم و به فرماندش جایزه داده شد و..........
لطفا اینقدر خودتونو دستکم گرفتین؟
علی
|
United States of America
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
12
19
این انتخاب واقعا" عجیب است و جای تامل دارد. بحث این نیست که امریکا خوشش بیاید یا نیاید، موضوع این است که ما در حال حاضر و با توجه به مذاکرات و تحریم ها و سایر مسایل داریم لازم است هیچ گونه گرفت و گیر در روابط و مراوداتمان وجود نداشته باشد و به شکلی روان مشکلاتمان را با جهان حل و فصل نماییم.
حالا بفرمایید در چنین اوضاعی این انتخاب به نفع منافع ملی ما بوده یا صرفا" عملی انقلابی و شعار گونه می باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اتفاقا الان وقتش هست امریکا باید بدونه ایران فقط در مورد مسله هسته ای در حال مذاکره هست و بقیه مسایل ایران به هیچ کس ربطی ندارد میخوان خوششون بیاد میخواد نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
از آقای ظریف این کار بعید بود .
ستاداسلامی قدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
20
16
این عملی زشت است. خوبه اگه یک اجلاس برگزار بشه توی تهران وآمریکا عضو آن باشد ما هم نماینده اون ها را راه ندهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اگر حق داشته باشیم چرا که نه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
اونا بلدن چه کسی رو بفرستن که نتونیم بهانه بگیریم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
17
7
به نظرم آمریکا با این انتخاب باید بفهمه که سیاستمدارها هم مثل همه آدمها تغییر می کنند و اون موقع رفتار ایشون بنا به خواسته اکثریت جامعه و باورهای مردم در اون زمان بوده و الان آمریکا باید با دوستی به طرف دولت روحانی بیاد، نه با شک و نفرت. آمریکا و ایران باید یاد بگیرند که کینه های گذشته رو کنار بگذارند وگرنه دوستی آنها محقق نمی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
این نشون میده ما تغییر کردیم اما امریکا همون ... که بوده هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
هر انسانی به اصولی پابند ومعتقد است.گمان نمی کنم این اقا حاضر شود بگویید تغییر کرده ودر حال حاضر از بالا رفتن از دیوار سفارت پشیمان است.
طاهر حسيني
|
Finland
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
12
8
نبايد منفعل باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
گاهی باید به قوانین احترام گذاشت در غیر این صورت ممکن است در دراز مدت مشکل ساز شود.
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
27
28
من متأسفم كه آقاي روحاني چنين انتخابي انجام دادن، واقعا متأسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
منم برای تو متاسفم
ناشناس
| Finland |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
برای خودت متاسف باش با این غرب زدگیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
7
5
اين سازمان ملل نيست سازمان ابرقدرتهاست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
5
7
من کار به واکنش امریکا ندارم. در این سمت بایستی تدبیر به خرج داد. این انتخاب عینا کاری احمدی نژادی بود. آقای روحانی و ظریف، تو را به خدا بسه ماجراجوئی در روابط بین الملل.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
6
7
بایدباقاطعیت جلو این خواسته نامشروع استکبارایستاد چون اگر کوتاه آمدیم یک بدعت میشود .
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
4
6
درهمه حال حافظ منافع کشورم هستم ودشمن سلطه طلبی امریکا ،پس سیاستمداران کشورمون بایدمستقل ومحکم عمل کنند ،وازسناتورهای امریکا وتهدیداتشون تاثیرپذیر نباشیم .
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
7
7
برخی هنوز نمی دانند که سازمان ملل مقرش در آمریکاست و هر فردی که بخواهد به سازمان ملل برود اول باید شرایط ورود به آمریکا را داشته باشد . آمریکا به هر دلیل درست یا نادرست با این فرد مشکل دارد و قانونا هم می تواند اجازه ی ورود به خاک آمریکا را به ایشان ندهد ، بهتر است فرد دیگری معرفی و قضیه فیصله پیدا کند .
ریحانه
|
Singapore
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
6
5
سازمان ملل نهادی جداست و ساختمانش از نظر سیاسی متعلق به تمام کشورهاست.آمریکا حق نداره که مخالفت کنه هر چند به نظر می رسه ایران مغرضانه برخورد کرده
نظرات بینندگان