arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

ابن‌قاسم: فرکي را براي سال آينده حفظ مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: صد در صد حسين فرکي را براي فصل آينده حفظ مي‌کنيم.
 

حسين ابن قاسم در گفت‌وگو با فارس، در مورد پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: بازيکنان ما در اين مسابقه عملکرد خوبي ارائه کردند. در جريان بازي بر توپ و ميدان تسلط داشتيم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را وارد دروازه حريف کنيم. در ديدار رفت دو تيم در ازبکستان مي‌توانستيم برنده شويم. اگر موقعيت‌هاي ما گل مي‌شد تک گل بنيادکار در دقايق پاياني آن مسابقه رنگ و بويي نداشت و با پيروزي ميدان را ترک مي‌کرديم.

وي در مورد ناراحتي آرش افشين از جايگاهي که براي او در بازي مقابل بنيادکار در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: افشين مصدوم بود و به دليل مشکلي که پاي اين بازيکن داشت نمي‌توانست در ميدان حاضر شود. او در جايگاه VVIP حضور داشت و فکر نمي‌کنم در ورزشگاه جايگاهي بهتر و بالاتر از جايگاه VVIP باشد. فکر نمي‌کنم اين مسئله‌اي باشد که باعث ناراحتي شود.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد نارضايتي خبرنگاران از جايگاه مخصوص به آنها و اينکه خبرنگاران به دليل همين مسئله کنفرانس را تحريم کردند و ممکن است باشگاه فولاد به همين خاطر با جريمه‌اي روبرو شود، اظهار داشت: در جريان مشکل جايگاه خبرنگاران نيستم، اين مسئله ارتباطي به باشگاه ندارد و مسئولان ورزشگاه جايگاه‌ها را مشخص مي‌کنند.

ابن قاسم در پاسخ به اين سؤال که حسين فرکي اعلام کرده امکان دارد سال بعد مربيگري نکند و آيا مذاکره‌اي با اين مربي انجام داده است، خاطر نشان کرد: هنوز صحبتي براي سال آينده نداشتيم. به اميد خدا سال بعد نيز اين مربي را 100 درصد حفظ مي‌کنيم و فرکي در فولاد خوزستان مي‌ماند.

وي در مورد ديدار حساس تيمش مقابل استقلال در ليگ برتر يادآور شد: برنامه ما قهرماني در ليگ برتر است. با تمام قدرت در اين مسابقه حاضر مي‌شويم و اميدوارم هواداران حضور پرشوري در ورزشگاه داشته باشند. براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم و اميدواريم در اين راستا هواداران نيز ما را کمک کنند.

ابن قاسم در مورد همزماني دو بازي آخر ليگ قهرمانان آسيا با اردوي تيم ملي فوتبال ايران و اينکه آيا راضي به جدايي ملي‌پوشان مي‌شود، اظهار داشت: با ما در اين رابطه صحبتي انجام نشده و هنوز با دعوت رسمي مربيان تيم ملي بازيکنان ملي‌پوش مشخص نيستند. براي بازي دوستانه مقابل گينه 3 بازيکن ما به تيم ملي دعوت شدند و نمي‌دانم اين بار چه نفراتي در ليست نيستند. بايد در اين رابطه چيزي را به ما اعلام کنند تا بتوانيم تصميم‌گيري کنيم.

وي با اشاره به اينکه پاداش قهرماني را هيأت مديره باشگاه مشخص مي‌کند، در پايان گفت: هنوز پاداش خاصي مشخص نشده است. براي قهرماني ليگ برتر و موفقيت در آسيا هيأت مديره ميزان پاداشي که به بازيکنان تعلق خواهد گرفت را مشخص مي‌کند.
نظرات بینندگان