arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

نهاوندیان: پیام ثبات سیاست های دولت به اعماق جامعه رسیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: آرامشی در دید و بازدیدهای عید نوروز شاهد بودیم و همه از آن سخن می گفتند زیرا پیام ثبات و هماهنگی سیاست های دولت به اعماق جامعه رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد نهاوندیان روز شنبه در دیدار کارکنان نهاد ریاست جمهوری با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به مناسبت سال نو در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: می خواهم به عنوان یک شهروند از آقای دکتر روحانی قدردانی کنم که در همین مدت کوتاه جبهه ای از ثبات و هماهنگی در سیاست ها به ویژه در حوزه اقتصاد را به نمایش گذاشت.

رییس دفتر رییس جمهوری به نامگذاری سال 93 با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اشاره کرد و گفت: مردم باید در این دو صحنه با یک عزم ملی حضور پیدا کنند و همه کسانی که در سطوح مختلف مدیریتی فعالیت می کنند باید با یک مدیریت جهادی در راستای تحقق این امر تلاش کنند.

نهاوندیان ادامه داد: بالاترین سطح مدیریتی در کشور، ریاست جمهوری است و ما همه باید دولت و رییس جمهور را در تحقق برنامه ها، سیاست ها و اداره هرچه بهتر کشور یاری و همراهی کنیم.

به گفته وی، هرکدام از ما باید ببینیم که چگونه می توانیم با یک مدیریت جهادی در این مسیر رییس جمهوری را همراهی کنیم و ببینیم که وظایف ما در این ارتباط چیست.

رییس دفتر رییس جمهوری جهاد را تلاش دقیق، هدفدار و همراه با فداکاری توصیف کرد و افزود: یکی از عناصر قطعی در عرصه مدیریت، هدفمندی است که ما باید به آن پایبند باشیم. مدیریت با بی هدفی و نداشتن استراتژی و برنامه سازگار نیست.

نهاوندیان تاکید کرد که اگر وظیفه مدیریتی برعهده داریم، هر روز باید مجموعه تحت مدیریت خود را یک گام به هدف نزدیکتر کنیم.

وی داشتن هدف، استراتژی، هماهنگی و ثبات در برنامه ها را در مدیریت امری ضروری دانست و گفت: هر چه سطح مسوولیت بالاتر باشد، باید در ارتباط با انجام وظایف فداکاری بیشتری داشته باشیم و از خود برای رسیدن به هدف مایه بیشتری بگذاریم چرا که در مدیریت جهادی، اهداف اجتماعی مقدم بر اهداف فردی است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان