arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳

رییس جمهور هفته آینده به سیستان و بلوچستان می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان از سفر ریاست جمهور در هفته آینده به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر زهرا اربابی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران رسانه و مطبوعات استان در راستای برنامه‌ریزی سفر دکتر روحانی اظهار داشت: رییس جمهور ایران اسلامی آقای دکتر روحانی هفته آینده به مدت دو روز میهمان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: رییس جمهور در این سفر به مدت دو روز با مردم شهرهای زاهدان، زابل، و چابهار دیدار مردمی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید اهتمام و توجه جدی در راستای رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات و خواسته های به حق مردم است افزود: در این راستا رسانه ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در انعکاس آمال و آرزو های مردم  و انتقال آن به مسئولان عالی رتبه دارند.

سامانه 111 مشکلات مردم را پیگیری می‌کند  

اربابی همچنین با بیان اینکه در این سفر از دریافت نامه و شکایات و نظرات مردم به طور مکتوب خودداری خواهد شد افزود: به منظور تسریع در رسیدگی به نظرات و یا مشکلات مردم در این سفر با راه اندازی و ایجاد سامانه 111 نسبت به دریافت دیدگاه ها و یا مطالبات مردم اقدام خواهد شد.

وی ابراز کرد: زیر ساخت های این سامانه مردمی در استان فراهم شده است و مردم خونگرم و شریف استان می‌توانند تمامی نظرات، مطالبات و یا مشکلات خود را به منظور در میان گذاشتن با رییس جمهور از این طریق اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان