arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳

فراکسیون اعتدال تا پایان فروردین اعلام موجودیت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مردم رباط کریم و بهارستان از تشکیل فراکسیون اعتدال با بیش از ۱۴۰ عضو خبر داد و گفت: تا پایان فروردین ماه فراکسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌کند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کیک تولد فراکسیون اعتدال سفارش داده شده است، گفت: با مراجعاتی که در چند روز گذشته نمایندگان داشته‌اند تعداد اعضای این فراکسیون بیش از ۱۴۰ نماینده خواهد بود.

وی افزود: خط مشی فراکسیون اعتدال چیزی جز اعتدال نیست و درمسیر آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدا گام بر می‌دارد و امروز مجلس برای همکاری هرچه بیشتر بین دولت و مجلس به این فراکسیون نیاز دارد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان ادامه داد: فراکسیون اعتدال مارک دار نیست و نمایندگانی که تاکنون به شکل چراغ خاموش از دولت حمایت می‌کردند دیگر ترسی ندارند و با حضور در فراکسیون اعتدال بر کارآمدی مجلس در کنار آرامشی که به وجود می‌آید می‌افزایند.

وی با انتقاد از نمایندگانی که تلاش می‌کنند تا فراکسیون اعتدال شکل نگیرد، گفت: افرادی که از تولد فراکسیون اکثریت می‌ترسند و به آن حسادت می‌ورزند به خاطر این است که تعداد زیادی از نمایندگان به این فراکسیون می‌پیوندند و منفعتشان با تولد این فراکسیون به خطر می‌افتد.

نکو ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کردند فراکسیون اعتدال را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند و تا پایان فروردین فراکسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌کند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان