arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

جام مال پرسپوليس بود، تو مشتش بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس معتقد است که اگر در بازي با راه‌آهن دايي مي‌توانست تمرکز لازم را به بازيکنانش القا کند، اکنون اين تيم شانس اول قهرماني بود.
 

  مرتضي فنوني‌زاده که عصر امروز (چهارشنبه) در تمرين تيم فوتبال استقلال حاضر شده بود، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس«ورزشي» ايسنا، درباره حضور غيرمنتظره‌اش در تمرين آبي‌پوشان گفت: پسر مديرعامل شرکتمان استقلالي است و از من خواست که به تمرين استقلال بيايم. من هم قبول کردم چون در اين تيم دوستان با معرفتي دارم که مخصوصا از ديدن امير قلعه‌نويي خوشحال شدم.

به گزارش ايرنا، وي همچنين گفت: فکر مي‌کنم استقلال بيشتر از پرسپوليس شانس قهرماني دارد اما با اين حال براي هر 5 تيم مدعي آرزوي موفقيت مي‌کنم.

فنوني‌زاده که با حضورش در تمرين استقلال، صحنه‌هاي جالبي را رقم زده بود، در واکنش به حرف يکي از دوستانش مبني بر اينکه اگرعلي پروين او را ببيند، ديگر در پرسپوليس راهش نخواهد داد، گفت: از اينکه به اينجا آمدم خوشحالم.

او سپس با خنده اظهار کرد: اگر به تمرين پرسپوليس مي‌رفتم راهم نمي‌دادند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره وضعيت اين تيم گفت: اگر در بازي با راه‌آهن علي دايي تمرکز لازم را از نيمکت به داخل زمين انتقال مي‌داد، اکنون پرسپوليس صددرصد شانس اول قهرماني بود. سپاهان هم در طول فصل چراغ خاموش بالا آمد و در چند بازي آخر خراب کرد.

فنوني‌زاده در ادامه با الهام از يکي از شخصيت‌هاي مجموعه نوروزي پايتخت گفت: جام مال پرسپوليس بود، تو مشتش بود!

او همچنين ادامه داد: حالا هم دير نشده و بازيکنان مي‌توانند با فراق بال و بدون چک کردن به نتيجه ساير تيم‌ها برابر استقلال خوزستان قرار بگيرند و هرچند بازي سختي پيش رو دارند، مي‌توانند برنده شوند و به اين دليل ببندند که ساير مدعيان نتوانند حريفان خود را شکست دهند.

فنوني‌زاده در ادامه درباره ديدارهاي مدعيان قهرماني در هفته آخر گفت: مطمئن باشيد که تراکتورسازي از استقلال امتياز مي‌گيرد و بازي نفت و سپاهان هم اگر برنده داشته باشد، برنده‌اش سپاهان است. بنابراين پرسپوليس با پيروزي در بازي آخر حتي اگر قهرمان هم نشود، سهميه آسيا را خواهد گرفت.

وي درباره انتشار رقم قرارداد بازيکنان پرسپوليس هم گفت: به نظرم انتشار اين اسناد در اين برهه خوب نبود و بهتر بود به بعد از بازي‌ها موکول مي‌شد. به هرحال متولي پرسپوليس خود دولت است و بهتر بود وزارت ورزش اين کار را نمي‌کرد. حالا هم که اين کار را کرده است، بايد صبوري به خرج دهد.

فنوني‌زاده ادامه داد: حالا همه متوجه شده‌اند که علي دايي چقدر از پرسپوليس پول گرفته همين‌طور ساير بازيکنان که البته حق‌شان است. اما نکته مهم اين است که بعد از رفتن رويانيان، وزارت ورزش علي پروين را سرپرست باشگاه کرد و او هم از اعتبار خودش مايه گذاشت تا اين تيم را جمع کند ولي متاسفانه بازيکني که 5 بازي در پرسپوليس نکرده، عليه او صحبت مي‌کند و مي‌گويد بالاي سر باشگاه نيست.

پيشکسوت پرسپوليس افزود: مي‌دانم که برخلاف آنچه فکر مي‌کنند علي پروين در ايام عيد به شمال نرفته بود و مانده بود تا امور باشگاه را رسيدگي کند. ما مي‌دانيم که او خيلي زحمت مي‌کشد اما دستش خالي است و حق امضا هم ندارد. پروين در برخي محافل ورزشي گفته است که پذيرفتن سرپرستي باشگاه اشتباه بود.

فنوني‌زاده در پايان پيش‌بيني‌اش را از قهرمان فصل سيزدهم اينگونه بيان کرد: با توجه به اينکه همه تيم‌ها به جز سپاهان شانس بالايي براي قهرماني دارند، من فکر مي‌کنم که بيش از همه فولاد، شايسته قهرماني است.
نظرات بینندگان