arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

2 کشته و 5 مصدوم در اثر برخورد اتوبوس با سواری - آذربایجان شرقی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس سواری با یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه پیامبر اعظم، 2 نفر کشته و 5 نفر راهی بیمارستان شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 3 بامداد امروز - 22 فروردین - و در محدوده 45 کیلومتر مانده به هشترود از طرف زنجان به وقوع پیوست.

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: با گزارش این حادثه، بلافاصله تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی دادلو، بارگاه و هشترود به محل اعزام و 5 مصدوم این سانحه را به بیمارستان هشترود منتقل کردند.

وی از رانندگان عبوری خواست در صورت بروز حادثه‌ای در سطح جاده، در منتهی الیه سمت راست جاده توقف کنند و سپس به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مراتب را به مراجع ذیربط اعم از پلیس 110 و 115 گزارش دهند.

حسینقلی‌زاده از مردم خواست، حین بروز تصادف، به جای فیلم گرفتن و تجمع، راه را برای عبور خودروهای امدادی باز کنند، چرا که حضور همیشگی مردم و رانندگان در حال عبور به منظور تماشای صحنه تصادف، مانع از امدادرسانی سریع و به موقع خودروهای امدادی به مصدومین شده و تلفات جاده‌ای را دوچندان می‌کند.
نظرات بینندگان