arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

وينگادا: فکرمي‌کردم پرسپوليسي‌هامشکل را حل کرده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نلو وينگادا مي‌گويد مشکل مالياتي‌اش با پرسپوليس تا هفته آينده رفع مي شود و مي تواند به ايران بيايد.
 

سرمربي تيم ملي المپيک ايران درباره علت نيامدن خود به ايران، اظهار کرد: من متوجه شدم که به خاطر مسئله مالياتي من با باشگاه پرسپوليس، مشکلاتي به وجود آمده و فعلا نمي‌توانم به ايران بيايم. من همه چيز را آماده کرده بودم و حتي به همراه دستيارم آماده بوديم که به ايران بياييم.

  ايسنا، او ادامه داد: با اين وجود فدراسيون به دنبال حل اين مشکل است و باشگاه پرسپوليس هم در اين رابطه قول همکاري داده است. به من گفته‌اند که همه چيز در حال انجام است. در همين زمينه من يک کپي از قراردادم با پرسپوليس را براي فدراسيون فرستاده‌ام و آن طور که به من گفته‌اند هفته‌ آينده اين مشکل حل مي‌شود و من مي‌توانم به ايران بيايم.

وينگادا در پاسخ به اين سوال که آيا قبلا از اين مشکل خبر نداشت؟ گفت: بر اساس قرارداد من با باشگاه پرسپوليس ، آنها بايد ماليات من را مي‌دادند. نمي‌دانم که مبلغ ماليات چقدر است. با اين حال من به آنها اعتماد کردم و فکر مي‌کردم که اين مسائل حل شده است. زماني که طلبم را از پرسپوليس در دوبي گرفتم، نمي دانستم که چنين مشکلي هم وجود دارد.

سرمربي تيم ملي المپيک ايران در ادامه گفت و گويش با ايسنا، درباره دستياران خود و اين که افاضلي قبول نکرده دستيار او باشد، گفت: همان طور که در نشست خبري خود در ايران گفتم، افرادي که با من کار مي‌کنند برايم خيلي مهم هستند. من به نظر همه افراد احترام مي گذارم. فدراسيون بايد فردي را به من معرفي کند که بهترين گزينه باشد.

او ادامه داد: من هيچ وقت مشکلي با داشتن دستيار ايراني نداشته‌ام و در هر کشوري که کار کرده‌ام يکي، دو مربي داخلي هم در کنارم بوده‌اند. در پرسپوليس هم افشين پيرواني دستيارم بود و ما به خوبي با يکديگر کار مي‌کرديم. در کل مربيان بايد مثل يک خانواده کنار يکديگر کار کنند و من به دستيارانم به چشم اعضاي يک خانواده نگاه مي‌کنم. ما بايد يک گروه خوب را تشکيل دهيم تا براي بازي‌هاي ايران آماده شويم و بهترين نتايج را به دست آوريم.

وينگادا با اشاره به اين که مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي المپيک هم ايراني خواهد بود، درباره اردوهاي اين تيم به ايسنا گفت: فدراسيون تلاش خود را در اين زمينه انجام مي‌دهد که بازي‌هاي تدارکاتي خوبي براي ما فراهم کند. مثل اين که اردوي در ازبکستان پيش‌بيني شده و من هم به خاطر رابطه خوبي که با فدراسيون فوتبال چين دارم رايزني مي‌کنم تا پيش از بازي‌هاي آسيايي در اين کشور چند بازي دوستانه خوب انجام دهيم و احتمالا از همان جا عازم کره جنوبي خواهيم شد.
نظرات بینندگان